Skocz do zawartości

Krzysztof898

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VF700c
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wysokie Mazowieckie

Osiągnięcia Krzysztof898

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Sprzedam Piękna i Zadbaną Hondę CB 250 prod 2002r. Motor jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym (oprócz delikatnej rysy na baku i przedniej lampie, widoczne na zdjęciu). Motor jest po wymianie oleju i filtrów, idealny na dojazdy do pracy i jazdę po mieście ze względu na jego wagę, szerokość, łatwość manewrowania i niskie spalanie 3L-3,5L. Został w zeszłym roku przywieziony z Anglii od pierwszego właściciela, który bardzo o niego dbał i wszelkie naprawy i przeglądy przeprowadzane były w renomowanym servisie Hondy na co posiadam wszystkie dokumenty, faktury i książkę serwisową. Nowe opony Pirelli i łańcuch DID i zębatki. W komplecie książka serwisowa, dwa kluczyki, podstawowe klucze wyposażenia, podstawa pod kufer na kask lub przewozu bagażu za tylnym siedzeniem (warte 200zł). Motor posiada rozrusznik i pali bardzo ładnie zimny jak i ciepły. Zapraszam do obejrzenia i kupna gdyż motor jest wart swojej ceny. Na bardziej szczegółowe pytania odpowiem telefonicznie lub mailowo.
  2. Witajcie Koledzy. Dzięki za takie zainteresowanie się moim problemem. Napiszę co do tej pory udało mi się ustalić: Pożyczyłem od kolegi taki sam motocykl na podmianę części i zerknięcia nastaw. U niego jest tak jak napisał kolega Piotr Dudek: Znak na kole na T1,3 i na kołach zębatych wałków rozrządu 1,3 i 2,4 wszystkie znaki są ustawione równolegle do powierzchni głowicy i literami na wałkach rozrządu IR, ER, IF, EF do góry: tak samo jak u mnie. Więc takie ustawienie jest poprawne bo u niego chodzi na 4cylindry. Zamieniony moduł zapłonowy, cewki, przewody od świec, nowe świece i nadał u mnie na 2,4 nie chodzi, a po włożeniu moich części do niego jego nadal działa, więc to też odpada a części są ok. Ciśnienie na tłokach jest poprawne i równe na wszystkich cylindrach ok 13kg/cm (190 psi) . Ciśnienie pod sysania na gaźnikach także równe na wszystkich. Dziś wieczorem jeszcze raz wyjmę gaźniki i krok po kroku przeanalizuje ich budowę i działanie jak radził Pan Piotr i o wynikach podzielę się na forum dla przyszłych pokoleń. A może jest coś w tych gaźnikach coś co pomijam lub o czymś nie wiem....? Dla jasności męmbrany są dobre ale dla pewności zamienione miejscami. Jeszcze raz dziękuję porady, jednak motocykliści to najbardziej serdeczna Rodzina:)
  3. Nie to nie jest mój pierwszy motor, chodź ten jest największy :) tak ciśnienie jest w nornie według instrukcji, chodź odrobinę niższe niż na cylindrach tylnych, jak by wskazywało na rozrząd... Tylko jak go ustawić poprawnie?
  4. Witam Koledzy. Jestem nowy na forum i świeżym posiadaczem Hondy VF 700c 85r , jeżeli w złym dziale to proszę o przeniesieni. Mam problem z tym, że nie chodzi na cylindrach 2,4. Kupiłem go już takiego więc nie znam jego historii. Sprawdzone większość rzeczy: Impulsatory ok 480 Om Cewki uzwojenie pierwotne ok 3 Om uzwojenie wtórne ok 15 kOm rezystancja z przewodami ok 24 kOm Poza tym iskra jest na wszystkich świecach. Gaźniki po czyszczeniu i regulacji. Ustawiony poziom paliwa i podciśnienie. Po odpaleniu i przegazówce jak by czasem łapał na te dwa cylindry po wykręceniu świec sa wilgotne. Więc zostaje tylko rozrząd.... Zdjęliśmy z kolegą pokrywy zaworowe i dekiel alternatora i ustawione jest w następujący sposób: Znak na kole na T1,3 i na kołach zębatych wałków rozrządu 1,3 i 2,4 wszystkie znaki są ustawione równolegle do powierzchni głowicy. Wydaje mi się że jest źle.... W jednej serwisówce znalazłem że niby tak powinno być a w innej że na kole T1,3 i na cylindrach 1,3 znaki na równo, znak T2,4 i na cylindrach 2,4 znaki na równo. Linki do serwisówki jaką udało mi się znaleźć. http://www.cantonmg.com/stewsplace/ShopManualVF750C.html http://www.cantonmg.com/stewsplace/VF750CShopManual/Chapter10-CylinderHeadValve/Chapter10-19-CamshaftInstallationsmall.jpg http://www.cantonmg.com/stewsplace/VF750CShopManual/Chapter10-CylinderHeadValve/Chapter10-20-CamshaftInstallationsmall.jpg http://www.cantonmg.com/stewsplace/VF750CShopManual/Chapter10-CylinderHeadValve/Chapter10-21-CamshaftInstallationsmall.jpg Z tego co wyczytałem na angielskiej wikipedi to jest to silnik V42 ale gdzieś na forum ktoś pisał że różnił się tylko pojemnością od V45 numer silnika zaczyna się na RE21E Może ktoś miał podobny problem lub orientuję się w tych motocyklach. Z góry dziękuje za pomoc. Tel: 513411853
×
×
  • Dodaj nową pozycję...