Witajcie Koledzy. Dzięki za takie zainteresowanie się moim problemem. Napiszę co do tej pory udało mi się ustalić: Pożyczyłem od kolegi taki sam motocykl na podmianę części i zerknięcia nastaw. U niego jest tak jak napisał kolega Piotr Dudek: Znak na kole na T1,3 i na kołach zębatych wałków rozrządu 1,3 i 2,4 wszystkie znaki są ustawione równolegle do powierzchni głowicy i literami na wałkach rozrządu IR, ER, IF, EF do góry: tak samo jak u mnie. Więc takie ustawienie jest poprawne bo u niego chodzi na 4cylindry. Zamieniony moduł zapłonowy, cewki, przewody od świec, nowe świece i nadał u mnie na 2,4 nie chodzi, a po włożeniu moich części do niego jego nadal działa, więc to też odpada a części są ok. Ciśnienie na tłokach jest poprawne i równe na wszystkich cylindrach ok 13kg/cm (190 psi) . Ciśnienie pod sysania na gaźnikach także równe na wszystkich. Dziś wieczorem jeszcze raz wyjmę gaźniki i krok po kroku przeanalizuje ich budowę i działanie jak radził Pan Piotr i o wynikach podzielę się na forum dla przyszłych pokoleń. A może jest coś w tych gaźnikach coś co pomijam lub o czymś nie wiem....? Dla jasności męmbrany są dobre ale dla pewności zamienione miejscami. Jeszcze raz dziękuję porady, jednak motocykliści to najbardziej serdeczna Rodzina:)