Będę miał komplet na dc I na ac. Czyli jak będę miał wyjście że staora(czarno-czerwony przewód) prosto na moduł, to nie będę musiał przerabiać instalacji?
Złącze zdjęcia z aktualnej instalacji w motocyklu.
Tak wygląda silnik. Dziękuję bardzo za schemat, wygląda na to, że powinienem dać radę, bez większych problemów przerobić starą instalacje pod ten silnik.
Zakupiłem inny stator. 8 cewek, 5 przewodów. Zielony, niebieski, czarno-czerwony i dwa żółte. Powinno to odpalić?
Witam, zakupiłem silnik 250cc 169fmm do swojego motocykla. Z silnika wychodzi 5 przewodów, trzy żółte przewody, niebieski oraz zielony. Mam stator 18 cewkowy w silniku. Potrzebuję schematu, jak podłączyć ten silnik, aby odpalał. W poprzednim silniku stator był na 8 cewkach.
Posiadam prawko A2. Zostaje przy swoim ze względów finansowych. Mam urwane szpilki od wydechu I stąd pomysł na nowy silnik(każdy powód jest dobry). Jak jest z dostępnością 250cc na łańcuszku? Pomijając nowe za 2000pln. Jest opcja kupienia takiego używanego w granicach 700-1200zl? Edit: https://www.olx.pl/oferta/cross-250-chlodzony-ciecza-duzy-czytaj-CID5-IDyyigS.html 250cc chłodzony cieczą I 5 biegów manual. Tylko nie kupował bym całego moto dla samego silnika, ale taki silnik chciałbym u siebie.
Witam, mam w motocyklu silnik 167fmi. Widziałem silniki od bashana 250 chłodzone cieczą jednak posiadają 4 biegi + wsteczny. Są podobne silniki 250cc chłodzone cieczą posiadające 5b? Bądź ogólnie jakie są możliwości przekładki innego silnika? Żeby przynajmniej coś z tych rzeczy miał lepsze niż w 167fmi: Lepsze chłodzenie/6 biegów/mniejsze wibracje/większa moc