Skocz do zawartości

Cerber85

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Cerber85

  • Urodziny 11/29/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WLKP

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki zr7
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Cerber85

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. A więc gniazdo wyszlifowałem wydawało się być ok ,ale po zalaniu gaźnika benzyną ta przelewa się ale tylko w w pierwszej chwili (parę\paręnaście sekund ) potem przestaje :huh: dodam że gaźnik jest wymontowany , mały zbiorniczek (w postaci lejka ) z którego podaje paliwo jest otwarty i znajduje się powyżej gaźnika (więc o zamknięciu kranika podciśnieniowego nie może być mowy ) , spr parokrotnie z tym samym efektem (spuszczam paliwo z gaźnika następnie znów zalewam przez lejek ) jedynie co przychodzi mi do głowy to -pływak sie zawiesza , -albo gniazdo zaworku iglicowego przepuszcza nadal , a po pewnym czasie dociska sie do gniazda (dostosowuje się ) i odcina dopływ P.s wiem że moto zanim je kupiłem stało nieużywane jakieś 2 lata , nie wiem czy to jakaś podpowiedź czy nie
  2. płytki mają dojść dziś lub w poniedziałek więc korzystając z okazji czyszczę gaźnik i co znalazłem ??? jeden gaźnik cieknie tj. benzyna przelewa się dyszą spr wysokość zamknięcia zaworku iglicowego i jest ok (porównałem tez z pozostałymi gaźnikami i też jest ok ) wiec rozebrałem pływak i wyjąłem zaworek iglicowy on jet na moje ok ale zauważyłem że gniazdo jest porysowane /uszkodzone na szybko nie znalazłem tego gniazda , jeśli ktoś miałby link do sklepu/ogłoszenia gdzie dostanę to gniazdo (a najlepiej kpl ) to byłbym wdzięczny :)
  3. Mam jeszcze jedną wątpliwość Maneta spr według instrukcji i wyszło mi coś takiego (zd 1 ) : Potem nie dając mi spokoju (te zerowe wartości :/ nic tam nie wcisnąłem) sprawdziłem każdy cylinder osobno (tj ustawiałem każdy cylinder w jego TDC tak żeby krzywki były na zewnątrz ) i to wynik Zdj.2 : I teraz pytanie które wartości brać ??????
  4. I to nazywa się porządna odpowiedź !!!! DZIĘKI! :) :notworthy: :lalag: :lalag: zamówiłem dokładniejszy szczelinomierz , ale i z tego obecnego który spr wychodzi na to że będę musiał wymienić płytki na co najmniej 5 zaworach w ty jeden mnie martwi bo zdaje się że jest non-stop podparty (tj opiera sie o krzywkę na całym jej obwodzie )
  5. Cześć Odświeżam temat Jakiś czas temu kupiłem Kawasaki zr7 2001r , pali jeździłem trochę i przyszedł czas na regulację zaworów (robiłem to kiedyś w aucie nie w moto ) i albo coś robię źle albo jest coś tu nie tak (bo żeby wszystkie były do wymiany ??) . Otóż wyszły mi dość absurdalne wyniki na większości jest zaworów jest 0,10 mm (wchodzi lekko ) ale już 0,15 za nic na żadnym nie wejdzie , na 2 zaworach mam problem włożyć 0,05 mm . poniżej zdj jak ustawiam P.s będę zaopatrywał się w dokładniejszy szczelinomierz
  6. Witam posiadam od niedawna posiadam Daelim Roadwin 125 (2004 r ) sprowadzony z niemiec , Z tego co się oriętuje tam motocykle do 125 ccm mają ograniczenie prędkości do 80 km/h , otóz mój najwyraźniej tez taką blokade posiada , do prędkości 80 rozpędza się myślę za jak na 125 wmiare dobrze , potem zaczyna sie problem bo licznik zatrzymuje sie na 85 km/h. przeszukałem net i jedyne co znalazłem to jedynie wzmianka o jakieś blaszce w gaźniku , i posiadam ( po niemiecku) jakąś karte dotyczącą blokady prędkości , jakieś demontaz/ montaż tabliczki, pytanie czy ktoś juz taką blokade zdejmował w tym motorku i jak to się robi , opis lub jakiś link z opisem
  7. Witam Mam Daelim Roadwin , przy wyższych obrotach z wydechu słychać stukot ,drżenie (dźwięk nie dokręconej blachy która stuka o drugą ) . rozkręciłem wydech i okazało się że w środku jest druga między wewnętrzną a zewnętrzną jest luz, i to jest przyczyną hałasu. Co mogę zrobić żeby pozbyć się go ? Będę mógł rozciąć i pospawać ze sobą obie rury na stałe ? Jeśli tak w którym miejscu mam to zrobić? Lub macie jakieś inne pomysły. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...