Skocz do zawartości

Qba2012

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    CPI GTR
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Płock

Osiągnięcia Qba2012

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Spróbuję z tą strzykawką. Ale kranik wykręcałem i czyściłem z sitkiem, to znaczy że coś z nim nie tak jest. Na allegro 100zl kosztuje bo to z czujnikiem.. taniej chyba nie dostanę nigdzie, nie orientuje się
  2. Motorek leżakował z rok zanim się wziąłem i zacząłem wymieniać części. Jak wymieniłem tłok to zdejmowałem cylinder, założyłem nowe uszczelki to nie sądze żeby coś się dostało. Ale wymieniałem wężyk paliwa na grubszy bo poprzedni popękał, ale to chyba nie jest przyczyna. Myślę że coś z tym kranikiem podciśnieniowym jest nie halo, bo jak pisałem nie lałem do niego nic ponad rok. Ale spuściłem resztki i wlałem nowe paliwko i też nic...
  3. Witam. Mój CPI GTR 50 nie dostaje paliwa do gaźnika, po prostu nie spływa, albo spływa bardzo wolno. To może być wina kranika podciśnieniowego? Dodam że ten kranik jest razem z czujnikiem, a czujnik nie działa mi od samego zakupu motorowerku. Podpowiedzcie mi czy na 100% muszę kupować kranik czy może wystarczy wyregulować gaźnik? I drugie pytanie: zanim paliwo przestało spływać to wymieniłem w nim tłok. Nie jeździłem jeszcze bo przez to paliwo nie może i odpalić. Jak motor ma się zachowywać na docieraniu nowego tłoka? Czy muszę jeździć wolniej czy szybciej? Czy długo go docierać, na wyższych obrotach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...