Skocz do zawartości

tedi73

H-D
  • Postów

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tedi73

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świdwin - Polska/ Carlow - IE

Osobiste

  • Motocykl
    '91 EVO w FLSTC
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia tedi73

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam Wiem, że pytanie banalne (sorki :) ), ale jak sprawdzić, jaki mam gaźnik? Motocykl to FLSTC 1991r. Chce kupić filtr powietrza taki: http://www.ebay.ie/itm/Chrome-Round-Mesh-Air-Cleaner-for-Bendix-Keihin-Harley-Sportster-Dyna-Softail-/231286365194?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item35d9bddc0a Musze chyba wiedzieć, do jakiego gaźnika ma być;)
  2. Już, właśnie szukam zestawów naprawczych, ale mam mały galimatias z rocznikami, numerami itp. :), nie ogarniam tego :)
  3. Witam Państwa. Odświeżę trochę temat hamulców. Kolega Qurim pisał o swoich doświadczeniach z płynem hamulcowym i jestem ciekaw jego (również innych użytkowników) doświadczeń w tym temacie. Pozwolę sobie zacytować wypowiedź, o którą mi chodzi. Mój problem polega na tym, że z tylnym hamulcem zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Mianowicie, hamulec tylni "zniknął"- pedał wpadał, ale płyn nigdzie nie uciekał, przynajmniej nie było widać żadnych wycieków. Następnie po kilku godzinach pojawił się z powrotem. Sprawdziłem stan płynu i w zbiorniczku hamulca przedniego płyn jest czysty. a w hamulcu tylnym płyn jest mętny z jakimiś czarnymi smugami. Do tego kolor płynu jest zielonkawy, co chyba nie pasuje do płynu DOT 5. Zastanawiam się nad tym jaki to może być płyn, w konsekwencji jakim go uzupełnić? Pozdrawiam :)
  4. Zakładając, ze nie ruszam niczego przy motocyklu, tylko jeżdżę :), to które śruby są najbardziej podatne na odkręcanie się, które trzeba najczęściej sprawdzać?
  5. Dzięki, w sumie to i tak miałem ja wymienic, bo mi poszarpała buta :). Ktoś zapodał tam śrube z wystajacym "łbem".
  6. Właśnie zostałem "rozdziewiczony" :). Zgubiłem nakrętke mocującą konsole i śrube dekla na pokrywie wałka rozrządu (chyba tak to sie nazywa). Wie ktoś może jakie to gwinty? Nakrętka z konsoli, odkręciła się z mojej winy. Najwidoczniej, przy zmianie stacyjki, za słabo dokręciłem. :/
  7. "... czy zalałem filtr olejem" miało oznaczać, że nie pamiętam czy NOWY filtr zalałem olejem, czy też przykręciłem go na sucho. Pamiętam tylko, ze smarowałem olejem uszczelkę. Starość, nie radość :). Niestety, nie znam nikogo z podobnym moto, mam nadzieję, że kiedy już pośmigam, to kogoś wychaczę :).
  8. Teraz zabiłeś mi ćwieka, nie jestem w stanie przypomnieć sobie, czy zalałem filtr olejem :).
  9. Przy wymianie, zrobiłem dokładnie tak jak napisałeś :), ale tak jak napisałem z kolei ja, olej prawie mi się przelał. Do tego dip stick który mam nie ma praktycznie żadnych oznaczeń, oprócz jednej kropki 10-15 mm od "korka". Stąd problem w ocenie stanu oleju. Podobno lepiej żeby było mniej niż więcej.
  10. Witam Proszę Was Panowie/Panie (znów) o pomoc. Przeczytałem cały ten watek i gdzieś na początku trafiłem na informacje odnośnie sprawdzania stanu oleju, ale nie wyjaśniły one moich niepewności ;). Chodzi o dip stick i wskazywany na nim poziom oleju. Mianowicie na posiadanym prze zemnie bagnecie, jest tylko jedna "wyciśnięta kropka", w przybliżeniu, jakieś 15 mm od krawędzi plastiku, który wciska się do zbiornika oleju, na fotce zaznaczone czerwona kreską. Teraz pytania, ile tego oleju na tym bagnecie powinno pokazywać? :) i w jakiej pozycji moto powinien być podczas pomiaru (1991 FLSTC)? Posiadam dip stick podobny do tego, pierwszego od dołu, ze wskaźnikiem temperatury. https://www.dropbox.com/s/cqopc4xeg5qizag/1.jpg Dodam, że przy wymianie oleju, wlałem ilość z manual'a i prawie mi się przelało, ulałem jakieś 300 ml i teraz olej jest minimalnie powyżej połowy bagnetu, moto stoi oparte na stopce.
  11. Jeśli sama dźwignia będzie wyrobiona, to chyba pól biedy, chociaż ze zmiana, to tez niezły rebus :).
  12. Śruba jest, ale w garażu w którym stoi moto, będę dopiero w piątek, a chciał bym kupić nową na normalna nasadkę, a nie imbus i dociągnąć na początek dźwignię, moze to coś da, jeśli nie to będę dalej myślał. Wyczytałem gdzieś, że hajmerkańce dają śrubę o twardości 8. Nie wiem, czy ma to znaczenie.
  13. Wiecie może jaki powinien być wymiar i gwint śruby w tej dźwigni, o której pisze @Piter 1600?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...