Skocz do zawartości

Spectrum

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia RS GS
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kielce

Osiągnięcia Spectrum

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jest taka możliwość, że oringi na pompie wody już się przetarły i ciśnienie w skrzyni wpycha Ci olej do układu chłodzenia. A po drugie to możliwe, że spartoliłeś drugą uszczelkę i ciśnienie wbija Ci z cylindra. Zobacz tą uszczelkę jeszcze raz i złóż wszystko jak Bóg przykazał :)
  2. Fakt. Cylindry nie wymienia się raczej jak się już zatrze ale wcześniej. Dziękuję za rady i uważam temat z wyczerpany :) Pozdrawiam :)
  3. Spokojnie spodziewalem się oburzenia. Apke kupiłem i tak za drobne ale nie chciałbym jej sprzedawc bo to piękny motorek i nie chciałbym aby ktoś go posprzedawal na części. Biore się do roboty i odkladam wszystko na remont. Dojade ten cylinder do końca a potem kupi się oryginał. Pozdrawiam ;)
  4. Chyba odpuszcę bo cały remont wyniesie więcej niż kosztował ten motocykl albo zaryzykuje honowanie i jakiś tani tłok bo łącznie zapłace z 300 zł. Ale nadal czekam na sugestie i nazwy zakładów specjalizujacych się w honowaniu itp bo może i również oni wybija mi to z głowy to odpuszcze. Wybaczie polszczyzne pisane z telefonu ;D
  5. Witam wszystkich jako nowy na forum wybaczcie pomyłkę działów jeżeli owa powstała. A więc stało się to czego nikt nie lubi, nie praży. Ano nie jeździ bo zima więc czasy remontów itd. Problem jest to że kiedyś tam w tamtym roku, wymieniałem uczszelki i uszczelniacze silnika. Więc wiązało się to ze zdjęciem cylindra. No i po obserwacji cylindra zauważyłem, że jest odprysk nicasilu poniżej kanałów płuczących, oraz ślady na głowicy jakby po rozsypanym łożysku główki wału. No ale co jeździło, jeździło to jeździłem i do dziś. No ale przy okazji poważniejszego remontu bo i trzeba już tłok kupić i łożyska porobić chciałbym was prosić o poradę jako specjalistów. Z tego co mi wiadomo nicasil się honuję w celu wyrównania powierzchni, nadaniu filmu olejowego, oraz w celu zrobienia tarki na nowy tłok i pierścienie. No ale z tego co mi wiadomo dostępne są do rotaxa 122 następne selekcję tłoka więc myślałem nad kupnem tłoka selekcji np. C (oczywiście uprzednio pomierze cylinder) i dopasowanie cylindra poprzez honowanie do owego tłoka i tym samym wyrównania powierzchni na cylindrze. Proszę wam powiedzcie mi czy w ogóle to ma sens? Czy lepiej dać sobie spokój i wywalić ten cylinder na śmietnik. No cóż koszty są nie małe a tym motorkiem pojeżdże maksymalnie jeszcze dwa sezony więc może da się to jakoś przywrócić do życia. A no i na koniec kto na terenie polskie się na tym zna i dobrze by to zrobił ? Używałem opcji szukaj i czytałem różne tematy ale nie było jednoznacznej odpowiedzi kto coś takiego wykonuję i z jakim ryzykiem się to wiążę. Z góry dziękuję :))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...