Test wypadł idealnie. Przednie mocowanie jest zrobione ze złączek hydraulicznych. Jednak zrezygnowałem z tego uchwytu na rzecz starych dobrych pasów. Tylne koło podobnie jak przednie stoi na podłodze busa bez żadnej podstawy. Na zdjęciu niestety tak dobrze tego nie widać. W najbliższym czasie postaram się przesłać lepsze zdjęcia. Uchwyt jak wcześniej wspomniałem był robiony pod dwa crossy. Wzorowałem się na tym systemie : http://www.24mx.pl/system-transportowy-quickload-transport-proworks-czarny. Oczywiście różni się kilkoma rzeczami. Przede wszystkim sposobem mocowania do samochodu. Mój jest spawany na szerokimi i grubym płaskowniku przykręcanym do podłoża na całej szerokości samochodu. Domyślając się że podnóżki crosówki są dużo mocniejsze jak również waga dużo mniejsza uznałem, że lepiej będzie zrobić dodatkowe zabezpieczenie. W wersji finalnej są to 4 pasy na każdy motocykl. Czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze. ;-)