Skocz do zawartości

Dawid96

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lca

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Dawid96

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. No to temat do zamknięcia, dzięki za pomoc :)
  2. O jakich uszczelniaczach mowa ? Pytałem ludzi to niby tylko łożyska kryte tam mają być. A co do tych łożysk Nachi będą ok ?
  3. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale w hurtowni mieli tylko firmy Nachi, także Made In Japan i je zakupiłem będą dobre ? Tylko gościowi mówiłem, że chce 2RS a na pudełku od łożyska jest 2NSE lecz te pokryte tworzywem.
  4. Zlokalizowałem przyczynę, łożyska w kole do wymiany. I pytanie jakiej firmy będą najtrwalsze ? Zastanawiam się nad Koyo.
  5. Właśnie ten zacisk jest luźny i klocki na tych trzepieniach też latają trochę i po zaciśnięciu hamulca te stukanie/pukanie jest sporo mniejsze. Słyszałem, że jakieś prowadnice się wyrabiają często, lecz moje umiejętności zatrzymały się na maszynach z PRL :D Typu Simson, Jawa, MZ itd. A teraz wypada ogarnąć japońce
  6. Witam wszystkich użytkowników. Ostatnio nabyłem Suzuki GS 500 i po dokładniejszych oględzinach odkryłem jakieś stuki z przodu przy szarpaniu kołem/lagami. Wyeliminowałem łożyska glówki ramy, ponieważ na nich luz jest niewyczuwalny, sprawdzałem także luz na lagach lecz nie wykryłem także luzu. Zacisk trochę lata na boki i wydaje podobny stuk oraz tarcza ma niewielki luz na nitach, lecz w Suzuki to normalne ponoć, co można jeszcze sprawdzić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...