-
Postów
34 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
Yamaha Warrior:)
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Poznań
Osiągnięcia angelcorpse
NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Ładnie:) Chciałbym się z Wami podzielić moją przygodą z Warriorem. Ostatnio jeżdżąc dochodziły do mnie dziwne piski/świergotania czy cuś w ten deseń. Motocykl zapierniczał jak zwykle, ale świegotanie irytowało mnie coraz bardziej. Dźwięk słyszalny był tylko jak dodawałem mocniej gazu. Nie mogłem gnojka zidentyfikować, skąd się wydobywa. Na początek pomyślałem pas (zły naciąg, zużycie). Zadzwoniłem do serwisów i powiedzieli, że na pewno pas. Ok, ale pomyślałem wyreguluję go sobie najpierw idealnie. Tak też uczyniłem, niestety żadnej poprawy. Problemem było też to, że nie byłem pewien czy to pas, więc zacząłem drążyć temat dalej. Zrzuciłem bak i wywaliłem stożki (filtry) po czym wyczyściłem je dokładnie. Przed założeniem zajrzałem do przepustnic i stwierdziłem że przydałaby się im kosmetyczka. zdjąłem wszystko (prosto to rozebrać - uwaga na sprężynki!!!) wymyłem szczoteczką i w benzynie, założyłem iiiiiiiii.......świergotanie ustało jak ręką odjął. Podsumowując, jeśli trafi Wam się podobny objaw, może moja wskazówka komuś pomoże i pozwoli zaoszczędzić parę groszy. P.S Wpadłem na taki pomysł przy mierzeniu naciągu pasa, że ustawiam sobie moto na podnośniku, kradnę żonie wagę z kuchni ustawiam na niej coś co dociśnie pas np nasadkę do świec (musi być 4, 5 kg nacisku), odczytuję z wagi kiedy pojawi się 4,5kg i patrzę jaki jest wychył pasa (jedna kreska na znaczniku to 5 mm), można to robić na nóżce bocznej, ale wtedy wychył ma być trochę mniejszy. Na podniesionym kole wychył 7-9 mm, na bocznej nóżce 6-8mm Pozdro Panowie! Jeszcze trochę spamu, czyli zdjęcia mojego moto, a co pochwalę się :)
-
Ja mój moto kupiłem też ze świecącą się kontrolką silnika. Istnieje jednak zależność, że jeśli odpalę go zaraz po przełączeniu zapłonu to kontrolka gaśnie, jeśli poczekam parę sekund po przełączeniu zapłonu i dopiero odpalam to kontrolka świeci. Jeżdżę tak już chyba piąty sezon i wszystko lata jak należy, kiedyś podłączyli mi go pod kompa i skasowali błędy, ale zaraz lampka zapaliła się znowu. Co więcej wydaje mi się, że z zapaloną kontrolką moto lepiej się zbiera (dość odczuwalna różnica). Nie walczyłem z tym szczerze mówiąc, bo nigdy nie odczułem negatywnych konsekwencji tego zjawiska, ale to mój przypadek. Zastanawiałem się czy nie ma z tym nic wspólnego pc, który mam na pokładzie, ale to też gdybanie...Weź moto na dobrą diagnostykę, tam powinno wyskoczyć co i jak.
-
Translator to dość dziwne urządzenie:) Gada jak imigrant:) Dzięki za kody i opis!
-
Podczas jazdy na zakręcie jest jakby mniej stabilny, ale to może takie dziwne odczucie, trochę też ciężej się składa, ale to nie problem, bo nie jesteśmy baby w końcu ;). Reasumując, założyłbym ten rozmiar jeszcze raz, jeśli miałbym wybór, ale to rzecz gustu. Co do prześwitu, to nie mam pojęcia, nie sprawdzałem. Jak będzie ładniej to poproszę żonę o parę fotek mojego Warriora i wrzucę je na to forum...
-
Oryginał, ale poszerzony. kupiłem swego czasu na allegro chyba. dałem z nową oponą metza ponad 3000 zł, ale 3 sezon latam i wszystko super. pomalowana, wygląda jak z fabryki. ktoś w Polsce robi takie przeróbki, ale trzeba poszukać...bo nie pamietam O! mam status romeciarza na forum. Awans! :laugh:
-
Na 240 chodzi gorzej po zakrętach, za to wygląd ok:) Chyba trochę lepiej trzyma na starcie...takie moje odczucia... 240 wejdzie, ino lekko trzeba poszlifować wahacz (dosłownie po 1 mm - jest gruby,więc spoko).
-
drgania są dla warriora raczej normalne - taki ma styl...Co do stukania w silniku to do jakich obrotów to słyszysz?
-
Herzlich Willkommen!!!
-
Poka jakie masz!:) nie pomogę Ci w temacie bo się w to nie bawiłem, ale chętnie podpatrzę co i jak.
-
to nie moja fotka, ale warrior ze zdjęcia jest trochę rozebrany już. stąd różnice...
-
odkręć to na lewo od napisu 102 z 4-ema żeberkami i powinno się ukazać, nie wiem czy nie będziesz musiał też odkręcić tej kapy z napisem 102, żeby wyciągnąć to ustrojstwo (wtedy najlepiej wymienić uszczelkę pod tą osłoną - ok 70 zł), ale pobaw się i obadaj najpierw wszystko o czym pisałem, zanim będziesz to wymieniał. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś uciszy:) powodzenia
-
Chyba tego szukasz: http://www.rswarrior.com/forums/_Upload/alanh/200561822151_DSCN0177.jpg chyba. To jest cewka dekompresyjna i ułatwia rozruch maszyny (czy zauważyłeś ostatnio różnicę?) Znajdziesz ją po prawej stronie w dolnej części motocykla nad przewodami hamulcowymi idącymi do tylnego koła. (pod czarną obudową) Spróbuj wyczyścić błędy, jak znowu się pojawi to przejrzyj kable od tego ustrojstwa (na rswarrior pisali, że kable im pordzewiały), a jak nie to do wymiany. Chyba nie będzie to problem, bo obudowa tego trzyma się na 2 śrubkach. Tu masz fotkę kabli pod siedzeniem: http://www.rswarrior.com/forums/42-europe-riders/181105-help-decompression-solenoid-code-38-a.html Sprawdź bezpieczniki, ponoć jakiś 15 amp za nią odpowiada. Tak szybko z rswarrior forum przeleciałem temat, mam nadzieję, że pomoże:)
-
Z takich ciekawości jako, że zima to temat na czasie - akumulatory! Chciałbym Wam polecić sklep w Poznaniu: prostowniki-akumulatory na Małych Garbarach. Dzisiaj odwiedziłem ich po raz kolejny i kupiłem aku do warriora i monstera żony. Oba firmy yuasa. Ceny mają naprawdę dobre i obsługa profesjonalna. To nie jest żadna reklama, ale jak sobie później sprawdziłem ceny na allegro to jestem ponad 200 zł do przodu na tych 2 sztukach, więc chyba gra warta świeczki. Tak jakby ktoś coś :)
-
NO właśnie! Widziałem go w Poznaniu! :cool: Co to za wydechy? Wyglądają dobrze.
-
Gratki! Spoko maszyna, gdzieś ją już widziałem chyba....Na allegro i gdzieś wcześniej...dziury w głowie:) Będziesz zadowolony, ja też kupiłem jako pierwsze moto Warriora i od razu wiedziałem, że to dobra decyzja...alternatyw za wiele nie ma!