Brat onizuki wkracza :-p i odpowiada wyjasnia ... Cewka jest dziwna według serwisówki uzwojenie pierwotne powinno mieć 0,79 Ohm +/- 15% a ma 1,8 Ohm a to jest 130% więcej a uzwojenie wtórne powinno mieć 7,6 kOhm +/- 20% a jest 8,23kOhm a to jakieś 9-10% czyli mieści się w zakresie ... I teraz jak z doborem cewki czy szukać cewki odpowiadającej temu zakresowi z serwisówki czy każda cewka czy to maluch czy inny motor pomijając skutery będzie pasować... Bo na serwisach aukcyjnych niema podanej wartości . EDIT: Motor ma moduł zapłonu więc teoretycznie powinno pasować od każdego motoru z modułem zapłonu bo cewki z tych motorów posiadają niskie pierwotne uzwojenie minimum to 0,5ohma a maksymalnie 0,85 ohma. Taka jest ale uzwojenie wtórne już rożnie jedna ma 2,5k Ohm inne 5k Ohm . Jak to w końcu kupić bo kupując za słaby to można moduł zapłonu uszkodzić a potem dodatkowe koszta... W motorach nie posiadających modułu zapłonu czyli np simson s51 itp to jest pierwotne około 4-8 ohm a drugie też cos kilka k Ohm...