-
Postów
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Polska
Osiągnięcia localh0st

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Śruby regulacji mieszanki - Yamaha Maxim XJ 700S 1985
localh0st opublikował(a) temat w Weterany/Klasyki
Chciałbym zapytać czy orientuje się ktoś, czy pasują śruby/dysze do w/w modelu motocykla z innego modelu (wiem, że z XJ 750 SECA pasują, ale takich śrub również nigdzie nie można dostać w Polsce). Może komuś zalegają stare gaźniki w garażu lub części do nich i chciałby się ich pozbyć? Chodzi o śruby do gaźników Hitachi (modele chłodzone powietrzem). Śruba wygląda tak: Podobna jest w XJ600/XJ900/XJ1100 lecz ta jest nieco krótsza, jej długość (tulejka+stożek+szpila (bez gwintu) = 15mm). -
Kupię śruby/dysze regulacji mieszanki do XJ700/750 Maxim / SECA
localh0st opublikował(a) temat w Inne - Kupię
Jak w tytule. Poszukuję śrub regulacji mieszanki do gaźników Hitachi (powietrze) do Yamahy XJ 700S Maxim bądź do XJ 750SECA (80 lata). W ostateczności mogę rozważyć również zakup gaźników, pod warunkiem, że będą sprawne. Śruba wygląda tak: Podobna jest w XJ600/XJ900/XJ1100 lecz ta jest nieco krótsza, jej długość (tulejka+stożek+szpila (bez gwintu) = 15mm). -
Podgrzewane manetki - Oxford, Saito, itd
localh0st odpowiedział(a) na AndyTDM temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Dziękuję za odpowiedzi. Co inna osoba to inna opinia, ciężko się zdecydować. Robię rocznie ponad 20 000 km, dlatego chciałbym wybrać model który wytrzyma mi przynajmniej dwa - trzy sezony. W Oxfordach właśnie najczęściej pada regulator napięcia- ale myślę, że na upartego dałoby się zrobić samodzielnie przełącznik który zastąpi ten oryginalny. Czytałem również, że w Oxfordach zdarza się iż przerywają się zwoje wewnątrz manetki. 350 złotych to jednak nieco sporo jak na coś, co jest dodatkiem i dopiero będę mógł stwierdzić czy w moim przypadku się sprawdza. -
Podgrzewane manetki - Oxford, Saito, itd
localh0st odpowiedział(a) na AndyTDM temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Chciałbym zapytać użytkowników którą firmę wybrać. Mam możliwość zakupienia Daytony z 4 poziomami ustawień: http://daytona-global.com/products/?page=Products_Product&mfrID=9&categID=13&subcategID=50&productID=86594 I za podobną cenę Oxfordy Adventure. Osobiście skłaniam się bardziej ku Daytonie, ze względu na lepszy wygląd, prostsze wykonanie i ogólnie lepsze opinie. Zależy mi głównie na trwałości i dobrej jakości. Jeśli znajdzie się ktoś kto używa właśnie tej Daytony, prosiłbym o opisanie jakie są tam dostępne ustawienia grzania, ponieważ nie mogę znaleźć ich dokładnego opisu. -
Yamaha XJ700 (Maxim) - nie odpala z ssaniem
localh0st opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam. Od zakupu moto w tamtym roku dalej mam problem z gaźnikami, otóż Yamaha nie odpala na ssaniu (gdy ssanie jest załączone, motocykl nawet nie załapie, po odjęciu ssania przez chwilę ma problem z odpaleniem - tak jakby był zalany). Problem ten jest potęgowany przez jej spalanie - mniej niż 8l/100 nie pociągnie, powinna palić około 5-6l. Motocykl bez problemu odpala zaś bez ssania po dodaniu lekko gazu (i w zimę i teraz przy gorących temperaturach). Śruba regulacji mieszanki jest wykręcona na 2.5 obrotu - wg. innych powinna na 1.5, lecz wówczas motor ma problem ze schodzeniem i utrzymaniem się na jednakowych obrotach - zazwyczaj zostaje na wyższych (ok. 2000/2500obr/min) i nie schodzi jednakowo. Świece mają kolor jasno-kawowy, filtr powietrza jest czysty. Ssanie odbija na gaźnikach w porządku, nie zawiesza się. Podczas jazdy motocykl dostaje kopa przy 2500obr/min, a później dławi się na krótki moment przy 7000/8000 obr/min., później idzie na obroty dalej. Jego jałowe obroty to 1000/1100obr/min. (tak jak w serwisówce) i są trzymane w porządku. Gaźniki były czyszczone na początku tego sezonu, założony jest filtr paliwa. Stan motocykla technicznie jak i wizualnie jest idealny pomimo jego wieku ('85). Co może być przyczyną tych problemów? -
Gazniki - myjka ultradzwiekowa
localh0st odpowiedział(a) na lukasz-aprilia temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Skoro i tak temat już wygrzebany, to dodam coś od siebie co dotyczy czyszczenia nie tylko gaźników- bardzo dobre efekty daje kilkunastominutowe wygotowanie elementów we wrzątku, można również wspomagać się chemią. -
Silnik mojego Maxima wydaje dziwne dźwięki (świszczenie/piszczenie) z jego lewej strony (okolice gaźników/tłoków 1 i 2). Na początku sezonu pokrywa głowicy była odkręcona, został sprawdzony łańcuch rozrządu (był napięty ok), wszystko wyglądało dobrze. Olej jest świeży. Sprężanie na każdym z tłoków jest identyczne (ok. 9,5 bar). Nic nie cieknie, nie poci się, poziom oleju jest taki sam jak po wymianie. Wężyki odchodzące od gaźników są szczelnie zamontowane, podciśnienie jest podpięte do kranika. Wszystkie kolanka odchodzące od cylindra rozgrzewają się tak samo. Tutaj wideo: Dodam, że jeszcze dwa tygodnie temu dźwięk ten było słychać tylko chwilę po odpaleniu, do lekkiego rozgrzania się. Teraz słychać go zawsze, jedynymi momentami gdy nie słychać jest moment przyspieszania gdy silnik jest nawet minimalnie obciążony (zaś podczas dodawania gazu na luzie piszczenie zwiększa częstotliwość i ciągle ma taką samą głośność). Nie ukrywam, że jest to niepokojące, tym bardziej że motocykl ma bardzo dobrą dynamikę, nie czuć by działo się z nim coś nie tak.
-
Problemy z gaźnikami w Yamaha Maxim XJ 700 s
localh0st odpowiedział(a) na localh0st temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Pewnie tak, lecz byłem pewien że ją przykręcałem. :) -
Problemy z gaźnikami w Yamaha Maxim XJ 700 s
localh0st odpowiedział(a) na localh0st temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Dziękuję za odpowiedzi. Po przetkaniu kanalików, motocykl odpala bez problemu. Lecz teraz pojawiły się kolejne problemy- jeden z czterech cylindrów pracuje tylko na ssaniu i na jałowych obrotach, po dodaniu gazu wyłącza się, a po spadku obrotów do jałowych ponownie się uruchamia. Gdzie należy szukać przyczyny takiego zachowania? Kolejna sprawa, pewnie powiązana z tym brakiem spalania w jednym z garów - motocykl ma okropnie duże spalanie (wcześniej około 5l/100km, aktualnie około 15+l/100km podczas gdy jeden z garów nie pracuje). Trochę niespalonego paliwa przedostało się do silnika- przybyło oleju, lecz został już wymieniony na świeży. Na początku muszę poradzić sobie z tym jednym niepalącym garem, później wykonam synchronizację gaźników. Dodam, że śruby od regulacji mieszanki są wykręcone na 2 obroty, a wkręcanie/wykręcanie na tym jednym niedziałającym garze niczego nie zmienia - nie powoduje jego dłużej pracy przy wyższych obrotach. -----------------------------------ROZWIĄZANIE------------------ Problem już rozwiązany. Okazało się, że problem powodowała jedna dysza która się odkręciła, a konkretniej ta od głównego strumienia ( http://i437.photobucket.com/albums/qq93/bigfitz52/Vacuum%20Fuel%20Valve/Mikuni_Ex-bottom2.jpg <- Main Jet i Washer). Podczas jałowych obrotów wszystko było ok, lecz gdy dodawało się gazu i iglica się podnosiła, gar się zalewał bo paliwo było ciągnięte nie przez otwór <1mm, lecz przez otwór >8mm. -
Problemy z gaźnikami w Yamaha Maxim XJ 700 s
localh0st opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam. Po zimie motocykl nie chciał odpalić (na jesieni odpalał, lecz miał problemy). Padło na czyszczenie gaźników. Wszystko przebiegało bez problemu, lecz jedyną przeszkodą pozostały kanaliki w miseczce gaźników. Dmuchając w zaznaczone otwory w kierunku jak pokazuje strzałka (załączone zdjęcie), nie ma drożności na żadnej z 4 miseczek- i tutaj pytanie: czy te kanaliki/otwory powinny być drożne i ciecz lub powietrze powinno przez nie bez problemu przepływać? Zdjęcie: http://i.imgur.com/ecnqjOz.jpg I jeszcze jedno pytanie: czy dysza strumieniowa (nozzle jet - http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/m0KR0JUrxzAtPcuJpA_nkLA.jpg ) powinna być w odpowiedni sposób ustawiona? -
Witam. Problem wygląda następująco - motocykl jest zamulony do 3000 obrotów na minutę (na każdym biegu, również na luzie), od 3000 czuję silny przyrost mocy (bez szarpania, po prostu silne przyspieszenie) i prawidłowe wkręcanie się go na obroty. W XJ 750 Sece którą również posiadam (taka sama konstrukcja silnika, 4KM mniej) silnik jest tak samo dynamiczny na każdych obrotach- w przeciwieństwie do Maxima. Maxim na jałowych obrotach pracuje równomiernie, stan silnika jest idealny- cichy, bez żadnych stuków, wycieków etc., 30 000 km przebiegu). Czy ktoś kto posiada Maxima może mi doradzić w czym tkwi problem, czy też ten przyrost mocy jest naturalny dla tych modeli? Yamaha Maxim XJ 700 S, 85r, 86KM. Z góry dziękuję za odpowiedzi! :)