Skocz do zawartości

Proximite

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Polska

Osiągnięcia Proximite

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ok obejrzał go kolega i pojeździl trochę na nim. Okazało sie ze pływak sie zacina. Sprzęgło jeszcze jest ok, a na pewno napęd wytrzyma maks do końca sezonu przy ostrej jeździe. Przednia opona stan słaby a tylna dobry. Zaproponował mi za niego 2500. Rok to prawdopodobnie 1996. Opłaca mi sie go sprzedawać za tyle? Po wyjechaniu w teren uznałem ze to jednak za duZa moc jak na pierwsze moto i nie czuje sie bezpiecznie na nim, więc ja na pewno nie będę go uzytkowal.
  2. Dostałem w rozliczeniu... Jeździ ale po przejechaniu dystansu wchodzi na obroty i gaśnie. Potem Zapala i jedzie dalej... Następnie już nie odpalil bo paliwa było mało i dlatego pytam, czy to może być przyczyna ... Na plastikach przy manetce gazu jest 2002 ale to pewnie data plastiku... Na ramię numer zaczyna sie od 93 więc to może jest rocznik?
  3. Witam. Przypadkiem stałem sie posiadaczem takiego motoru. Proszę znawców o określenie jaki to model. Wiem ze ma pojemność 300 i jest 2t oraz ma 4 biegi. Jako iż jest to bardzo niespodziewany nabytek stad mam masę pytań, które dla Was mogą wydawać sie dziwne. Po pierwsze to jak gasić ten motor? Na razie nie zidentyfikowalem żadnego przycisku/pokretla i robię to poprzez zduszenie go lub zakrecenie kranika. Po drugie to co może być przyczyna wejścia na maksymalne obroty przez jakieś 3-4 sekundy i następnie gasniecie? Niski stan paliwa może to powodować? Ile w takim motorze może kosztować kapitalny remont silnika? W 2000 sie zmieszcze? Dzięki z góry za odpowiedz i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...