Skocz do zawartości

eNeSeR

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    NSR 125R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Płock

Osiągnięcia eNeSeR

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Pisze się "rozpęd". Ale posiada moduł zaworu wydechowego... Rozumiesz? Zawór na pewno ma swój sterownik. A jeśli wyłączasz go "guzikiem" to jednocześnie dajesz znak do otwarcia zaworu. Rób co chcesz... Ja chciałem pomóc.
  2. Witaj. Zawór wydechowy ma za zadanie zwiększyć "sztucznie" kompresje by poprawić charakterystykę pracy silnika na wolnych obrotach (taka moja własna definicja jego działania). Wracając do tematu - zawór zapewne otwiera się poniżej około 2 tys. obrotów a powyżej 2 tys. zamyka by otworzyć się ponownie wtedy gdy silnik załapie rezonans (około 7 tys. obrotów). Może po prostu zdążył się otworzyć gdy wyłączyłeś zapłon lub wyłączyłeś silnik po przegazówce i został w otwartej pozycji. Niewiem w jaki sposób sterowany jest tam zawór, ale możesz go sprawdzić chyba wyłącznie podczas pracy silnika lub próbuj (przegazuj powyżej 2 tys. obrotów i wyłącz motocykl, ale tylko kluczem.
  3. No dobrze, jak nie znajdę w okolicy to zakupię na allegro. Tylko będę potrzebował jakiś link do poradnika albo wytłumaczenie jak się tego używa. :) Uszczelki wymieniłem wszystkie w silniku jak już wspomniałem więc jest i pod cylindrem. Głowicy nie planowałem bo nie było potrzeby takiej.
  4. Tak tak, masz rację. Sam już kombinowałem, sprawdzałem itp. itd. ponieważ serwisom już nie ufam... W ferie motocykl stał w pseudoserwisie tydzień a mechanik po prostu mnie oszukał a nawet próbował mi chamowato wmówić, że uszczelniacze wału da się wymienić bez zdejmowania dekli silnika. -,-' No, ale nie o tym mowa. A więc. Regulowałem już setki razy, wymieniałem śrubki w gaźniku, wymieniałem cały gaźnik, uszczelniałem go także, silnik kompletnie wyremontowałem (uszczelniacze wału, łożyska, nowy tłok, cylinder z nicasilem (kompresja około 10 bar), nowe uszczelki itp. itd.). Rezultaty? Żadnych... Jest jeszcze gorzej. Wcześniej NSRka jechała jakieś 140km/h i jakoś szła na każdym biegu (co jakiś czas po wymianie świecy jechała znowu lepiej a potem przestało to skutkować). Co dziwne kolor świecy - zawsze kawa z mlekiem, ale na dedykowanej świecy nie da się po prostu jeździć bo ciągle przerywa itp. itd. Wracając do tematu - kiedyś jechała jakoś jeszcze na 5 i 6 biegu. Potem coraz gorzej a teraz już nawet na 4 się nie chce wkręcić. Zawór wydechowy wyregulowany także jak dozownik oleju i pływak. Dlatego szukam pomocy tutaj bo nie mam pojęcia co jeszcze mam zrobić.
  5. Witam. Od roku jestem posiadaczem Hondy w 2t. Honda ani razu mnie nie zawiodła (nie licząc moich własnych błędów w eksploatacji). ;) Niestety tylko jakiś tydzień może dwa jeździła przez ten rok dobrze. Od początku występuje główny problem - co jakiś czas świeca się wypala i ginie w niej iskra a do tego motocykl jedzie lepiej na pół manetki lub na 1/3 a dając pełną zaczyna dziwnie skakać lub przy wkręcaniu się na obroty łapie jakby odcięcie i obroty stają w miejscu. Próbuje z tym walczyć odkąd ją kupiłem. Co to może być? :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...