Skocz do zawartości

dam92

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tychy

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX-R400R RN
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia dam92

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Nowa cena PILNE! Zależy mi na czasie ze względu na przesiadkę na 4kółka 3700zł od ręki!
  2. Cześć wszystkim :) przyszedł i czas rozstania z moją Suzi.. Więc jak w temacie: Marka: Suzuki Model: GSX-R400R Typ: GK76A Silnik: Chłodzony cieczą o poj, 398cm3 R4 DOHC 16v Katalogowo rozwija moc 59KM/12.500rpm i 40Nm/10.000rpm Informacje dodatkowe oraz szerszy opis: Wybaczcie ale nowego szczerze nie chciało mi się pisać dlatego tu jest to samo co na allegro, na allegro jest więcej zdjęć ;). Jestem pierwszym właścicielem w kraju, chcąc doprowadzić motor do stanu używalności zostały zrobione/wymienione następujące rzeczy: Wymiana oleju oraz uszczelniaczy przedniego zawieszenia, oleju silnikowego, filtra oleju, filtra powietrza, regulacja luzów zaworowych oraz czyszczenie, regulacja, synchronizacja gaźników. Wymiana łożysk główki ramy oraz przedniego koła. Czyszczenie całego przedniego układu hamulcowego wraz z wymianą płynu, klocków. Motocykl nie jest nowy co widać na zdjęciach, nie jest perełką, nie ma co oczekiwać idealnego stanu po kilkunastoletnim motocyklu. Mimo to, motocykl jest w dobrym stanie, co można potwierdzić galerią zdjęć. Prowadzi się bardzo dobrze, nie odnotowałem przy jego użytkowaniu zużycia się elementów jezdnych czy wady ramy. Opona z przodu najlepiej nadaje się do wymiany, z tyłu opona jest jeszcze w bdb stanie. Dodatkowo motocykl ma smarownicę napędu, co jest mniej uciążliwe w eksploatacji. Cena do rozsądnej negocjacji :) http://allegro.pl/suzuki-gsx-r400r-gk76a-gsxr-400-i3879285948.html Cena: 4500 do negocjacji Dla forum: Jeśli będzie osoba zdecydowana i cena będzie zadowalająca dorzucę kurtkę męską Ozone neo (czarna z szarymi wstawkami) rozmiar: M Zainteresowany? Masz pytania? Wątpliwości? Chcesz dowiedzieć się więcej a może obejrzeć motocykl? Dzwoń śmiało! Tel. 609 974 991 gg: 7933993 PW bądź za pośrednictwem allegro Mail: [email protected] PS; Przepraszam że zdjęcia takie trochę za duże, ale próbuję któryś raz wrzucić jako miniatury i nie bardzo mi to wychodzi.. :|
  3. dam92

    Suzuki GSX-R400R

    Co masz na myśli pisząc wieśniacki tuning :D? Da się tak w moto zrobić :D? hehe.. Narazie mam do ogarnięcia silnik, a przez zime przy nim bym chciał troche pogrzebać, jak się uda pomalować. Co do koloru to z mojego roku były dwa malowania biały z czerwonym malowaniem i szary z czarnym malowaniem i kołami. Biały z czerwonym nie podoba mi się zbytnio no ale jak udało by się znaleźć jakimś cudem w normalnej cenie wszystkie naklejki to pomalowałbym go na oryginał. Jeśli nie to myślę nad białym kolorem, ew. grafit.
  4. dam92

    Ma ktoś Colortune?

    Więc motocykl chciałem odebrać ale nie chodził lepiej, ani tak samo, chodził gorzej, pomijam fakt pozamienianych śrubek i braku jednej czy dwóch... Był problem zeby go uruchomić, potem jakieś cuda działy się z obrotkiem bo nie działał i silnik chodził na 2 gary, wsadziłem łape pod bak popchnąłem wiązke z kablami i nagle obrotek zaskoczył i moto zaczęło chodzić inaczej na 3 albo i na 4 cyl... stwierdziłem że tak czy siak lepiej nim nie jechać... Dzwoniłem już do innego mechanika, w Rudzie Śląskiej, Czarna Owca mechanika motocyklowa, mam nadzieje że ów ten człowiek zaradzi coś. Więc jako tako w sumie temat do zamknięcia.
  5. dam92

    Ma ktoś Colortune?

    Witam, od razu zaznaczę że nie wiedziałem gdzie ten temat umieścić, i dział "Przy Piwie" wydał mi się najodpowiedniejszy. O co chodzi, tydzień temu dałem do znajomego mechanika gsxr'a 400 na regulacje zaworów, czyszczenie, synchro gaźników. Tydzień minął ja czułem po kościach że będzie coś nie tak no i zadzwoniłem i tak też jest. Zawory obejrzał, do gaźników zerknął, stwierdził że namiochane jest coś z śrubkami od skladu mieszanki (W spec sheet ma być wykręcona o 1,5obr. u mnie jest o 2 i 1/4, na 1.5 nie chodził jak powinien, chodził jak traktor i nie chciał się wkręcać na obr. zbyt chętnie, więc je zostawiłem na 2 i 1/4), a ze ten model jest bardzo czuły na jakiekolwiek zmiany nastawień gaźników... Zabrałem się sam wcześniej za czyszczenie gaźników i wymiane oringów, i po tym motor na wolnych obrotach nie chodzil jak powinien więc trafił do mechanika (tak wiem nie było rączek wkładać...) Ów znajomy ma problem z moto bo nie bardzo chce z nim współpracować, więc pytanie do was: Czy ktoś z okolic miasta Tychy, ma, i byłby w stanie użyczyć na kilka dni święcę color tune? żeby ustawić te gaźniki tak jak mają być?
  6. dam92

    Suzuki GSX-R400R

    Pardon że tak długo podaję linki do zdjęć, mam nadz że wystarczą ;) http://img28.imageshack.us/img28/9847/e3gf.jpg http://img716.imageshack.us/img716/7632/gp1j.jpg http://img30.imageshack.us/img30/7681/zsn1.jpg Ciężko było zrobić na wprost, zbyt blisko by było.
  7. Odgrzewam co nie co kotleta.. Mianowicie 14 lipca br. jechałem sobie mztką w góry (z dziewczyną), dziś przyszedł list od straży gminnej z zdjęciem zrobionym od tyłu. Na zdjęciu widać numer rej. niby widać dwie osoby i tyle. Tata był właścicielem i na niego przyszło 200zł i 4ptk karne, ja byłem współwłaścicielem ale mnie tam ujętego nie ma (mzta sprzedana z miesiąc temu). Wiem że tematów tego typu jest multum, czytałem co nieco ale nie bardzo się orientuje w tym wszystkim :|.. gdybyście naskrobali co nie co, gdyby trzeba to i wrzucę zdjęcia tego pisma. Da się coś z tym zrobić? Jeśli tak, jakie jest ryzyko niepowodzenia, ew. jeśli uda się uniknąć czy to jest 100% pewne czy śliski temat? Fotoradar był po lewej stronie drogi, na skrzyżowaniu ulic szczyrkowskiej i wspólnej. Fotoradar Multanova 6F. Coprawda zdjęcia z czerwca 2012 ale przejżałem google street od bielska do bystrej i nie ma na początku znaku "miasto monitorowane" ani znaku "fotoradar" czy "pomiar prędkości"
  8. Cześć, jeśli chodzi o Twój problem ze sprzęgłem, jak wyżej ktoś napisał, że może to być łożysko w pokrywie. Spuść olej zrzuć pokrywe i zobacz jak pracuje sam mechanizm sprzęgła, bo jest bardzo prawdopodobne że łożysko masz zatarte. Ja miałem już na wykończeniu to sprzęgło na klamce przeskakiwało jak powoli wciskałem. Co do spalania, wyczyść gaźnik przedewszystkim, zerknij w googlach na tym Twojego gaźnika czy masz dobrze poziom paliwa ustawiony. Ja osobiście najpierw próbowałbym dać zapinkę iglicy na środkowy rowek, śrubkę od powietrza i mieszanki tak jak jest w serwisówce, zaopatrz się w lekture "jeżdżę motocyklem MZ". Dla 30N2-5 śrubkę od mieszanki wykręcić trzeba o 1 obrót 30N3-1 2,5 obrotu, a powietrza w 30n3-1 nie pamiętam czy było 1,5 czy 2 obroty.. Jak będziesz ustawiał zapłon i bd chciał ustawić tłok na te 2,5mm przed GMP to wałem kręcisz tylko w prawą strone, jak bd miał 2,2 to nie cofaj go tylko robisz kolejny obrót. Co do pompy hamulcowej, w googlach znajdziesz toturial krok po kroku jak to zrobić. w zasadzie rozbierasz wszystko czyścisz, uważaj szczególnie na uszczelke która tłoczy płyn żeby jej nie zniszczyć, przy wkładaniu zwilż ją płynem. tłoczek w miejscu gdzie pracuje musi być gładziutki, więc papier ścierny np. 1500-2000 czy 2500, jak jest gładki to 2500, polerka pastą i gitarka. Nie kupuj uszczelki na tłoczek tylko na necie znajdziesz wymiar simmeringu który możesz zastosować zamiast tej uszczelki, sam wymieniałem sprawdza się ;). Jeśli masz stary płyn hamulcowy i chcialbyś go wymienić, to warto zrobić taki zabieg. Zacisk odkręć z lagi, spuść płyn, zalej świeżym, wyciśnij tłoczki, mocno ale żeby nie wyskoczyły, coby nie wyjmować ich całkowicie więc uważaj, tłoczki czyścisz i wciskasz. Przy wciskaniu możesz je zwilżyć płynem hamulcowym, wyciskasz znowu pompą wciskasz spowrotem, i takim wyciskaniu i wciskaniu, płyn w zacisku zmiesza się z starym płynem i brudem, wylewasz wszystko zalewasz świeżym płynem, czynność możesz powtórzyć, zależy jak bd będzie Ci zależało na tym :) Ja nie chciałem rozbierać zacisku więc zrobiłem tak, u mnie po samym przepompowaniu płynu w zacisku został stary płyn.. jeśli masz wiedze, i kase na ew. wymiane uszczelnień możesz zacisk rozebrać całkowicie ale skoro działa to po co. Mam nadzięję że pomogłem :) , mniej lub bardziej :biggrin: Edit: Panowie 20sekund szukania w googlach.. simmer ma być 10x20x7
  9. dam92

    Suzuki GSX-R400R

    No jakby nie było chciałbym ten motocykl doprowadzić do stanu używalności a ściślej mówiąc do końca roku ogarnąć sinik jeśli będzie chodził dobrze to moto zostaje u mnie i chciałbym na tym nauczyć się jeździć. Jeśli nie to pewnie będzie na sprzedaż. Co do silnika to Bandit ma silnik z gixera z małymi różnicami, wnioskuję to z faktu iż bandit był produkowany od 89' a gixer już wcześniej :]. Shinigami: fotke wrzucę jutro albo pojutrze jak znajde chwile aczkolwiek jeśłi chodzi o wymiary to: Rozstaw śrub wyszdł mi 65mm, śr wew 40, śr zew 50,6 bez opaski, gaźnik wew 33 zew 42.. Orientujesz się może z czego pasuje termostat? Dzieje się tak że w momencie gdy włącza się wentylator wskazówka jest gdzieś na 7/10 skali (skali nie całego zakresu wskazówki), gdy jeździłem to potrafiła spaść do 2-3/10, wydaje i się że wypadało by wymienić termostat..
  10. dam92

    Suzuki GSX-R400R

    Jeśli chodzi o gsxr'a to mi głównie zależało na info o gk76a ;) w starszych wersjach pewnie były różne.. Co do silnika to właśnie dziwne jest to że prawdopodobnie pracuje na 1 i 2 cyl, wnioskuję to z tego że kolektror od 1,2 robi się po chwili gorący a 3,4 jest zimny. Aczkolwiek na dniach bd przy tym siedział to może coś uda się zdziałać :). Co do spalania to o ile nie pomyliłem się w obliczeniach to przy w miarę spokojnej jeździe od czasu do czasu mocniejsze dodanie gazu wyszło koło 10... ogólnie to śmierdzi benzyną jakby byłą stanowczo za bogata mieszanka, świece z 1 cyl jak wykręcałem to była czarna sucha. Śrubkę od kanału obejściowego (chyba dobrze piszę, coby nie pisać śrubkę od mieszanki) mam wykręconą na 2 i 1/4 obr w spec sheet jest 1,5 ale na 1,5 ni hu hu nie chodził dobrze. teraz wymieniłem oringi w gaźnikach, jeszcze ustawie poziom paliwa w komorach poskładam to do kupy, jak zacznie chodzić na 4 gary to bedziem kombinować dalej.
  11. dam92

    Suzuki GSX-R400R

    No zrobiłem tym jakieś 400km narazie, jeździ się całkiem przyzwoicie narazie mam problemy bo na dwa gary zaczła chodzić i jak narazie to mam wrażenie że pal hektolitry paliwa.. gaźniki będę wyciągał, to mogę zrobić, mają 33mm, w wersji SP miały 35mm a z tego co kojażę to B400 nie miały 32mm? No i plusem tego motoru jest to że nie chciałem miejskiej 500setki bo takie sprawiają przynajmniej wrażenie, chciałem coś sportowego a 600 uważałem ze za mocną na początek.. Narazie w planie dobrze wyregulować silnik, jak będzie chodził dobrze to moto zostaje u mnie jak nie to niestety będzie na sprzedaż bo nie mam ochoty bawić się w remonty silnika...
  12. dam92

    Suzuki GSX-R400R

    Cześć wszystkim, pomijając powitalnie, witam tu wszystkich serdecznie :). Mam na imię Damian, pochodzę i mieszkam w Tychach, w tym roku będzie już 21lat.. Jeśli chodzi o motocykle to historii przedstawiał całej nie będę a raczej ostatnie wydarzenia a właściwie z tego roku:). Mianowicie ostatnimi czasy jeździłem skuterem odkupionym od kolegi (vespa et2 70cm3). Byłem nastawiony tylko na samochód ale jakoś tak w lutym rozmawiałem z kolegą na gg i tak sobie pomyślałem że będzie mnie nosiło jak wstanę sobie w niedzielny poranek za oknem będzie świeciło słonko, ładne niebo, ciepło, przelecą motocykle a ja w garażu nie będę miał czegoś czym można by gdzieś wyskoczyć.. :) Tak więc zrodził się pomysł kupna MZ ETZ 251, z racji że zawsze mi się podobały 251 to i dokładnie z 3 dni później miałęm mzte :D... kupiłem ją za 2200, miała być w idealnym stanie lecz nie była do etki włożyłem jakiś ~1000zł zrobiłem z 1500km i?... Wstawię linki, bo wstawiając grafikę wchodzi pełny rozmiar, jeśli da się jakoś wrzucić same miniaturki to proszę i z góy dziękuję za edycję. Tak wyglądała zaraz po kupnie: http://img545.imageshack.us/img545/7451/0image051.jpg http://img692.imageshack.us/img692/7379/img0921wz.jpg A tak jej ostatnie dni u mnie: http://img836.imageshack.us/img836/1231/9vd0.jpg http://img845.imageshack.us/img845/5365/i6u3.jpg I już na miejscu gdzie odbyła się transakcja z tytułowym motocyklem: http://img13.imageshack.us/img13/1556/y6e2.jpg I nowy motocykl na aucie: http://img809.imageshack.us/img809/7969/x1ic.jpg Motocykl w ogłoszeniu miał mieć nowe opony, miał być 100% sprawny, i ogółem na zdjęciu prezentował się dużo lepiej :D... Zaniedbany, nie zdziwiłbym się gdyby to był składak ale prosty naszczęście.. Na dzieńdobry: Cieknące lagi Brak tylnego hamulca, słaby przedni Świecący nie migający lewy kierunek Brak reakcji na ssanie przy kierownicy No i na wstępie tyle.. Na dzień dzisiejszy: Lagi zrobione, hamulce wyczyszczone, klocki wymienione w końcu motocykl hamuje, tył odpowietrzony działa, kierunek zrobiony, linka ssania zatarta, na ssanie reaguje prawidłowo jak pociągnie się przy gaźnikach. Jeśli kogoś interesowałby dokładniejszy stan czy jakiś opis progresu to chętnie napiszę czy tu czy być może jest jakiś temat "Nasze moto".. Więc czy jest czym się chwalić oceńcie sami ;)..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...