Skocz do zawartości

tasior0407

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki LS Savage 650
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Grudziądz

Osiągnięcia tasior0407

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam , jestem przekonany na 200% ze to nie zaworek , dzis odkryłem co innego ... Czy takie objawy może dawać uszkodzona uszczelka głowicy ? Bo raz że się poci , a jak sie moto dusiło to było czuć taki specyficzny zapach benzyny nie przepalonej , szukam źródła , i znalazłem , leci ten smród z pod głowicy , czuć w jednym miejscu ,
  2. okey spróbuję w ten sposób , mam nowe gniazdo to je jutro założę , ale gdy dmucham przez wężyk i zamykam zaworek to nie słuchać by powietrze leciało .
  3. Witam , po wymianie zaworka , dalej to samo , poziom ustawiony minimalnie na próbę i przy średnich oborotach czasami jest to samo jak sie jedzie , jade jade średnie obroty i nagle buuuuuu . i z węzyków przelewowych leci paliwo ... Jakim cudem ? Zaworek trzyma , pływak szczelny i zdrowy , iglica na ostatnim rowku jest , już nie mam pomysłu co to może być ...
  4. Powiedzcie mi tylko jedna rzecz , czy to może byc od zacinajacego się zaworka iglicowego ? Bo gdy zaczyna dusić, to weżykami przelotowymi leci paliwo , a poziom ustawialem , i nadal to samo , może on nie trzymać i dlatego tak jest ? Bo zdarza sie to na częstych lukach przy duzej predkosci , czasami pod górkę i wtedy zaczyna mulić , troche pogazuje i wraca do normy , ale zauwazyłem z tym zaworkiem może byc cos nie tak .
  5. Witam panów po przerwie :) Mam jedno pytanie , silnik odpala bardzo dobrze , gazior ustawiony , ale czasami ma takie odruchy że dusi ją ze świece az sa czarne , na ciepłym jak chodzi to jest dobrze , ale czasami jak nie jest rozgrzany to tak potrafi zrobic , nie doswiadczam tego zawsze , ale jednak czasami są to jakieś odchyły , jakieś propozycje ? Narazie zmieniłem świece na iryd i ciepłota jak w servisówce ,
  6. Panowie dzis odkryłem że przepustnica ma lekki luz na boki , czy to może być przyczyna ? Ewentualnie czy da rade to jakoś zrobić domowym sposobem ? Sytuacja wydaje sie być opanowana , na osi przepustnicy od strony lewej jest sprężyna odbijająca , a po drugiej stronie gdzie jest zawleczka i podkładka , wydaje się że za podkladką powinna być sprężyna dociskająca , niestety tej sprężyny nie mam i zrobiłem inny patent , teraz kwestia regulacji mieszanki , bo miałem aż o 3 oborty wykręcona śrubę od mieszanki , to na ciepłym pracowała w miare dobrze , a dzis na zimnym chwile pochodziła i sie zdławiła że czarny dym poleciał , więc teraz kwestia mieszanki , zrobie jak podaje książka i powinno być dobrze . Dziękuje wszystkim za pomoc !
  7. no mam nadzieje że sytuacja sie poprawi , wczoraj np jak wracałem z miasta do domku , to znowu było jechalem jakies 70km/h przez 4km i spadała na loozie i po wcisniecu sprzegła z obrotów , dopiero jak ustałem , zgasiłem i odpaliłem to strzeliła z tłumika i obroty wskoczyły , po mojej regulacji od wczoraj sytuacja sie poprawiła , więc zrobie tak jak manual podaje i zobaczymy co i jak ,
  8. dzieki wielkie , z tego co tam wyczytałem , to piszą ze 1,1/8 czy tak to napewno ma byc ? Prrzerabiał to ktoś kiedys ?
  9. z kranikiem wszystko dobrze , jak i wszystkie membrany , dzis zrobiłem dzwignie ssania , bo działala ale jak wyciagałem ją to wracała , dzis to uszczelniłem , i zrobiłem dzwignie , ta śrubka regulacyjna zaraz nad dyszą od czego ona jest ? skład mieszanki ? bo była wykręcona o 2 oborty , a ja zrobiłem na 1,5 i jest zaraz inaczej ...
  10. Witam , sprawa wyglada tak : gaźnik wyczyszczony , nowa świeca , i regulacja gaźnika też , dzis sprawdziłem iskree i jest ona słaba ... Ale moto odpala odrazu , i jedzie bez problemu , na niskich obrotach raz przygasa i jak przygazuje to jest dobrze , puszcze gaz i to samo , czasami jest tak ze trzyma obraoty normalnie , a jak sie przejade to przygasa znowu , paliwo dochodzi i poziom dobry jest , więc czy to moze byc sprawa cewki ? Ze czasami łapie normalnie a czasami nie ? Prad jest , bo jak przygasa to włacze swiatła stop i kierunek i jest bez zmian , ładowanie i elektorownia jest ok , marwi mnie ta cewka ? czy od innego moto podpasuje ? np od maurudera 800 :? bo wygladaja tak samo . dodam jeszcze że jak juz spada z obrotów i chce wlaczyć ssanie do wtedy gaśnie ,
  11. powiem ci tak WSK to nie motor to wariowania jeżeli lubisz motocykle typu "OLD" dostępność części jest duża , wystarczy poszukać na Allegro , czy sie psuje ? jak dbasz tak masz , jeżeli bedzie dobrze zrobiona , i będziesz dbał o wsio to pojeździ ci duzo , należy pamiętać zeby od czasu do czasu czyścić gaźnik itp , ale WSK-I słyną z tego że są bardzo twarde , bynajmniej te 125 , z 3- biegową skrzynią , sam taką posiadam od lat , z cena części to zależy , ale do drogich nie należą , ja mam 175 cm wzrostu i daje rade w koło komina :) V max ? Powyżej 80km/h nie jeżdziłem bo tego nie lubią :) Ale poleci napewno więcej jak 80km/h
  12. Witam . Panowie problem jest taki , czasami Mój Savage 650 spada z obrotów , odpala dobrze jezdzic jezdzi bez problemu , ale są momenty że obory spadaja i sie dławi , przed chwilą było to samo i było czuć paliwo nie dopalone , nie występuje to cały czas . Czasami tak jest , ale martwi mnie to . Co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...