Skocz do zawartości

wojtaG

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Piaggio x8 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    MK

Osiągnięcia wojtaG

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Z regulacją gaźnika nie mam problemu, tylko nie wiedziałem co rozumiesz przez wykręcenie śruby od składu mieszanki ;) A co do kwesti napędu, to dzisiaj zrzuciłem pasek ze sprzęgłem i odpaliłem go z samym wariatorem bez rolek, lecz nic to nie zmieniło, także to nie jest kwestia napędu. W tym momencie śrubka od regulacji składu mieszanki jest wykręcona jak podaje katalog, na 1.75 obrotu, ponieważ jak bym nie wyregulował gaźnika to on nadal nie schodzi z obrotów.
  2. Napęd jest na nowych częściach ;) A jak z tą śrubką? Całkiem ją wykręcić?
  3. No podczas jazdy nie ma żadnej róznicy. Jak jadę i puszczę manetkę to on zamiast stale zwalniać, to z początku normalnie zwalnia, a natomiast potem utrzymuje taką prędkość około 20km/h i dopiero po pewnym czasie spadnie albo jak zachmuję do zera.
  4. Regulacja gaźnika niczym nie skutkuje. W każdej pozyzji regulacji gaźnika nie spada z obrotów.
  5. Tak. Automatyczne, po wyciągnięciu i podaniu na niego napięcia wysuwa się po kilkudziesięciu sekundach, a więc raczej jest sprawne.
  6. Witam. Niestety mam problem z moim Piaggio x8 125 i nie mogę sobie z nim poradzić. Sprawa wygląda następująco: Jest problem z odpaleniem skutera, gdy jest zimny. Dopiero po długim kręceniu i trzymaniu manetki na full odpala. Gdy już uda się go uruchomić pojawia się problem z obrotami, którego już nie potrafię ogarnąć. Skuter chodzi na obrotach nominalnych, ustawionych na gaźniku, po przekręceniu manetki skuter się pięknie wkręca na obroty, lecz już nie spada do takich jak powinnien, tylko pozostaje na takich że jeszcze koło obraca się ze znaczącą prędkością. Po naciśnięciu tylnego hamulca, koło staje, obroty się stabilizują i skuter pozostaje na nich już jak gdyby nigdy nic. Problemy z paleniem miałęm zawsze od kąd go mam, lecz z obrotami nie było kłopotu. Do tej pory zrobiłem: -czyszczenie gaźnika, -wymiana pękniętego króćca ssącgo, -wymiana uszczelniaczy zaworowych, -ustawienie luzu zaworowego, -wymiana filtra powietrza, -wymiana świecy, Jeśli komu kolwiek by przychodziły jeszcze jakieś pomysły, to bardzo bym prosił o odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...