Skocz do zawartości

gpz900

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    gpz 900
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Osiągnięcia gpz900

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Plywaki zwazone,kazdy ma 8g,ale prawdopodobnie znalazlem przyczyne.Do wymiany mam zaworki iglicowe,wkurza mnie tylko to ze wymienialem je w tamtym roku ale chyba jakies lipne kupilem.Brak amortyzacji na tych malych "teleskopach",juz zamowilem nowe,napisze jaki bedzie efekt,pozdrawiam.
  2. W plywakach nic nie "chlupocze",nic sie nie wylewa,wiec powinny byc ok,wloze je dzis do wody i zobacze jak sie zachowaja. .
  3. Hej,potrzebuje pomocy w sprawie plywakow w mojej gpz,mam wrazenie jakby plywaki byly za ciezkie i nie maja wypornosci.W jednej baterii plywak jest ladnie uniesiony przez amortyzator i gdy go nacisne ladnie sprezynuje,w pozostalych juz tego efektu nie ma,plywaki slabo odbijaja jakbym nie podgiol blaszki.Zaworki mam nowe.Gdy wyreguluje plywaki na 17 mm to zalewa mi gazniki..i zbyt bogata mieszanke.Plywaki wygladaja na szczelne.macie jakis pomysl?z gory dzieki za pomoc.
  4. przed zmiana dysz było wszystko w porządku,membrany sa całe-w ogóle gażniki sa w przyzwoitym stanie.chce tylko przywrócic jej te 115km:).Wiec to jest kwestia regulacji...moto odpala bez problemu na dyszach 132-ale nie wchodzi na obroty max 5tys i to z bidy,filtr powietrza zdjety-włozona sama bateria.Wkrecilem swiece diagnostyczna w pierwszy cylinder-zero reakcji na srubie składu mieszanki cały czas zbyt bogata mieszanka-prawie pomarańczowy kolor,troche niebieskiego.Wkurze sie i zaraz wrzuce z powrotem 100:(,znajac moje szczescie to tez juz nie bedzie chodzic:)a zapomniałem dodac-załozylem weżyki odkreciłem spusty paliwo ustawia mi sie dokładnie na łaczeniu dekielka z korpusem gdzie jest ta nadlewka z boku pod napisem keihin.ehhh... niestety serwisówke mam po angielsku stad tez moje pytania:)mógłbys krok po kroku napisac jak to prawidłowo wykonac?
  5. ustawiłem pływaki swobodnie leżące do góry nogami-17 mm mierzone suwmiarką elektroniczna...:)ale lipa w ogóle nie wchodzi na obroty.wczoraj ustawiłem że otwierały sie dokładnie 17 mm od korpusu-tzn leciało powietrze,ale przelewało mi gażniki.Kurde sam już nie wiem,zaworki i przylgnie są jak nowe,sprawdzałem "ciśnieniowo"tzn dmuchałem w wężyk i cisza,dopiero po uniesieniu pływaka leci powietrze.Problem też jest w tym że chciałbym zmienic dysze główne na oryginalne(132),ja kupiłem wersje oryginalnie zdławioną i mam dysze założone(100),sprawdzałem w serwisówce gaźniki niczym sie nie różnią tylko tymi dyszami-moja wersja gpz to A7.Na moich gaźnikach nie ma jednoznacznej kreski poziomu paliwa,na dekielku komory pływakowej jest taki podłużny nadlew ale czy nie powinien byc poziom paliwa wyżej?Jak przymocowałem weżyk i spusciłem paliwo z komory pływakowej ustawiło sie ok 5 mm poniżej tej nadlewki.Ja zgłupieje przy tych gaźnikach:)Pózniej wrzuce zdjecie mojej baterii ale jest standardowa jak w każdej gpz.
  6. Witam,panowie mam problem z ustawieniem pływaków w cvk34.Stąd 2 pytania: 1)jak własciwie powinien być ustawiony pływak?-czy wystarczy zebym odwrócił gażniki o 180st i zmierzył wysokosc pływaka-tak jak sie ustawi?nie ma znaczenia kąt pochylenia gaznika?Znalazłem też inna metode,mianowicie gazniki obrócone o 180st,wpuszczamy powietrze w przewód paliwowy i podnosimy pływak -mierzymy wysokosc od korpusu do konca pływaka kiedy otworzy sie zaworek iglicowy i usłyszymy powietrze...jak jest prawidłowo? 2)gdzie na korpusie gaźnika jest kreska z poziomem paliwa? z góry dzieki za pomoc-przeszukałem już chyba wszystko...na internecie każdy pisze inaczej:)....pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...