Skocz do zawartości

yoogii1

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZZR 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    żuromin

Osiągnięcia yoogii1

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. witam problem rozwiązany zabrałem sie za regulacje zaworów po regulacji i złożeniu nic sie nie zmieniło .... zdenerwowany pobrałem książkę serwisową i co sie okazało wałki wydechowy z sącym były zamienione i rozrząd zile ustawiony dzięki wszystkim za pomoc pozdrawiam teraz pali od strzału
  2. nie jest tak strasznie tylko na wysokich obrotach widać dym tak około 9- 10tyś i to też nie jest jakaś ogromna ilość .. olej to motul 10 W 40 ...Obudowe filtra próbuje załatwić bo jest popękana i jakiś cwaniak całkiem filtr wywalił zostawił tylko kratką na tej kratce jest tylko tłusty nalot ...świece były szarawe .. na ssaniu nie odpali tylko bez ale po odpaleniu reaguje na dźwignię ... a gumy na gaźnikach są ok
  3. co do pomiaru ciśnienia i regulacji zaworów to staram się o mechanika ponieważ nie mam sprzętu do tego no i samodzielnie nie chce ingerować w silnik nie chce pogorszyć sprawy jakimś domorosłym papraniem .. a dymi na wysokich obrotach jasnym dymem
  4. Witam wszystkich i proszę o rade . Jakiś czas temu kupiłem kawasaki zzr 600 w nieciekawym stanie od rolnika z myślą przywrócenia go do życia . co do problemu kawa jak jest rozgrzana to zapala bez większych problemów przy drugim lub trzecim obrocie rozrusznika problem zaczyna się gdy ostygnie , próba uruchomienia rozrusznikiem i jest głucha tak jak gdyby paliwa nie było ale to sprawdziłem paliwo dochodzi co ciekawe jak sie ją popchnie to odpala ciężko ale zapali ( przy wykorzystaniu dwóch mocnych kupli ) gaźniki były czyszczone i regulowane zaraz po zakupie świece wymienione co do zaworów sie jeszcze nie brałem są na pewno rozregulowane prawdopodobnie nieruszane około 3 lat czy to morze być powód ... zauważyłem także ubytki w oleju i trochę dymi ( dym jasny ) na wyższych obrotach obawiam sie o pierścienie, no chyba że nie regulowane zawory majom wpływ na utratę oleju .. świece wygrzane po wymianie odpaliłem z popchnięcia i wygrzałem ... Regulacja zaworów umówiona za 2 tygodnie dopiero .... proszę o pomoc bo nawet nie wiem od czego dalej zacząć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...