Skocz do zawartości

gabicom

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Vulcan VN-15 SE 1989
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mińsk Mazowiecki

Osiągnięcia gabicom

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Może nie 40k ale z 15 by się przydało na 4-5 lat wystarczy. Gwarancja jest na rok, tylko co mi z gwarancji jak znowu silnik rozbierać, nowe uszczelki swojej pracy już nie licząc nie jest to takie proste. Stary wał wygląda dość dobrze lekkie ryski samochodziarze mówią żeby spolerować i dalej jeździć :) ale to nie polonez żeby papierem 120 czop polerować. Używane w sumie nigdy nie wiadomo może też był robiony na handel .Tego nie sprawdzimy. Nie jestem osobą taką żeby zrobić i sprzedać wsadzając kogoś na minę.
  2. Witam i pozdrawiam wszystkich na forum, jako, że to mój pierwszy post. Witam , stoję przed dylematem, jako, że padła jedna panewka, ja już rozebrałem silnik i będę go remontował potrzebuję wał. Czy lepiej kupić używany czy regeneracja. Jak regeneracja to poproszę namiary na dobry sprawdzony zakład? Skoro remontuję chciałbym aby pojeździł kolejne 40 000km Znalazłem firmę która zrobi wał, dorobi panewki, wyrówna korbowody itp łącznie z azotowaniem. Koszt operacji 800zł netto. Koszt wału używanego 1200zł-1400zł sprowadzany z DL. Kawasaki Vulcan VN-15SE 1989r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...