Skocz do zawartości

zbiszto

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zbiszto

  • Urodziny 08/21/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Volusia 800
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia zbiszto

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. zbiszto

    VOLUSIA

    rzecz w tym, że kraniku jako takiego nie ma... poszukam w serwisówce czy gdzieś jest filterek paliwa.
  2. zbiszto

    VOLUSIA

    witam Panowie, gaźnik był robiony, membrana była dziurawa więc pierwsza teza, że to ona takie cuda czyni z obrotami, ale po wymianie bez zmian. Filtr czysty K&N. Z reszta chodził z nim ok jak do tej pory. Fakt nie czyściłem baku. Wiecie czy Violka ma gdzieś filtr paliwa? Nie mogę go zlokalizować? Paliwo raczej dobre tankuje na Shellu. Co d lewego powietrza wymieniany był króciec więc to raczej nie to..
  3. zbiszto

    VOLUSIA

    witam Panowie, moja Viola 2003 r. ma dziwną przypadłość.. potrafi bez żadnego uprzedzenia w trakcie jazdy zacząć strzelać w tłumiki po czym zgasnąć. Zjadę na pobocze i w 90% odpali od pierwszego i jadę dalej. Ostatnio jednak w trasie zrobiła to samo jednak po odpaleniu po kilku sekundach zaczął się dławić i zgasł. Za drugim lub trzecim razem pojechałem dalej 60 km do domu bez kłopotów. Świece wyglądają ok, może delikatnie na tylnym baniaku nieco ciemniejsza. Rzecz dzieje się na rozgrzanym silniku, ale zdarza się też przy rozgrzewaniu w drodze. Raz na jakiś czas! Czy miał ktoś takie problemy? Może moduł zapłonowy albo cewka? Może macie jakieś inne propozycje? Dodam że pali w zasadzie zawsze na dotyk, zimny czy ciepły. Wkręca się ok, schodzi z obrotów szybko, nie strzela. Dodam, że ładowanie raczej ok, nowy regulator, poza tym aku zawsze naładowany, czuć przy kręceniu. Trochę falują obroty na jałowym ale to raczej kwestia regulacji gaźnika. Będę wdzięczny za sugestie, lewa!
  4. zbiszto

    VOLUSIA

    witam kolegów ponownie, za chwilę przyjdzie czas na przygotowania do nowego sezonu, dlatego też szukam jak najwięcej informacji na temat rozrządu w suzuki Volusia 2003r. Prawdopodobnie szykuje się wymiana łańcuszków w moim rumaku ( przejechane ponad 65 000 km.) silnik dobrze się sprawuje pod względem brania oleju, więc chce jeszcze nim pojeździć ale niestety łańcuszki już zaczynają hałasować. Szukam warsztatu, ale przed wywiadem chciałem poprosić o pomoc szanowne grono posiadaczy Volusi. Otóż mam kilka pytań: - czy prócz łańcuszków na coś jeszcze szczególnie należy zwrócić uwagę przy wymianie? - jakie łańcuszki polecanie? - wymieniać zakute czy do zakucia i czy warto przepłacać za wymianę zakutych (chyba więcej roboty)? - jakiego rodzaju napinacze są w Volusi? Będę bardzo wdzięczny za wskazówki, coby nie dać się oskubać przez magika mechanika.. Mam jeszcze problem tegoż rodzaju. Delikatne metaliczne brzęczenie pod lewą pokrywą silnika rosnące z obrotami.. Co tam się znajduje i co może być? Czy z tej strony również może hałasować rozrząd czy np. łożysko alternatora? Jakieś pomysły? Dzięki i wesołych świąt.
  5. zbiszto

    VOLUSIA

    Dzięki kolego za wskazówki, faktycznie po uniesieniu zbiornika ukazała mi się rozpięta kostka czujnika. Wszystko wróciło już do normy, pozdrawiam!
  6. zbiszto

    VOLUSIA

    dzięki kolego za wskazówkę, możesz mi tylko podpowiedzieć gdzie go znajdę? Czy po odkręceniu licznika ujrzę te przewody czy muszę też unieść bak?
  7. zbiszto

    VOLUSIA

    witam Panowie, jestem nowym posiadaczem Volusi 2003 od niedawna i to mój pierwszy cruiser. Odebrałem go niedawno z regulacji (gaźnik + zawory) i mam mały problem. Mianowicie chodzi o wskaźnik poziomu paliwa, ciągle mruga jakby kończyła się benzyna. Bak zalany do pełna, wcześniej działał normalnie, ale po zdjęciu baku, coś się stanęło. Zauważyłem to dopiero po powrocie do domu. I teraz pytanie, czy mogę coś z tym sam zrobić czy muszę wracać do warsztatu? Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdraiwam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...