Skocz do zawartości

palec6

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Janów Lubelski

Osiągnięcia palec6

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Temat można zamknąć, usterka naprawiona, Honda hula aż miło :)
  2. Winą przerywania był chiński moduł (stały kąt zapłonu). Założyłem stary moduł i teraz Hondzina hula aż miło. Jednak mam parę wątpliwości i pytań. Cewka ładująca (zasilająca) kondensator CDI ma rezystancję na zimnym silniku +/- 310 ohm a na rozgrzanym +/- 410 ohm . Wartość napięcia zmiennego z cewki wynosi jakieś 120V (obroty 2-2,5 tys) gdy dodam gazu i trzymam na obrotach 5-5,5 tys to wartość napięcia spada do jakiś 102-103 V . I tu mam parę pytań do tego: 1. Czy wartość napięcia nie jest za duża i po prostu moduł nie puszcza więcej na wyższych obrotach? 2. Czy może być aż taka tolerancja rezystancji na zimnym i ciepłym silniku (100 ohm) ? 3. Czy są jakieś ch-ki na internecie żebym mógł porównać jak się zachowuje moduł ze zmiennym kątem zapłonu. Boję się że znowu może spalić cewkę i nie chcę go kręcić do tych 8-9 tys. Może ktoś wie jak zachowuje się padnięty moduł? Wydaje mi się (tak biorąc na chłopski rozum, że moduł nie chce puszczać większego nap. i zostaje to wszystko na cewce i przez to pali izolację na drucie pod wpływem wysokiej temperatury i cewka dostaje przebicia międzyzwojowego? Czy dobrze rozumuję? Proszę o jakieś konkretne odpowiedzi.
  3. Iskra jest mocna (na zdjętej fajce i przyłożeniu przewodu WN do ramy przeskakuje na jakieś 7-10mm iskra) . Czy ta Honda może posiadać zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu w org. module i dlatego mogą robić się takie jaja przez ten zwykły moduł chiński od skutera? Czekam na jakąś fachową wzmiankę na ten temat .
  4. Witam. Posiadam Hondę CR125 z 86r. i parę tygodni temu padła mi cewka ładująca kondensator CDI. Jako, że nie mogłem znaleźć całej podstawy na internecie ani w mojej okolicy postanowiłem ją przewinąć. Wyczytałem w książce serwisowej, że cewka powinna mieć rezystancje w przedziale 153-217 więc nawinąłem ją na tyle drutem 0,12 z tego co pamiętam. Honda odpaliła bez problemu jednak po przejechaniu ok. 2KM zgasła i znowu padła cewka ładująca (zasilająca) . Przewinąłem więc 2 raz i 2 raz padła. Kolega mi doradził żebym zmienił moduł i zmieniłem go na inny. Przewinąłem więc 3 raz cewkę ale musiałem nawinąć cieńszym drutem i większą rezystancję bo założyłem moduł od chińskiego skutera jakiś. Teraz Honda odpala i tu jest taki problem, iż na postoju chodzi zajebiście, wkręca się dobrze .. Jednak podczas jazdy na wolnych obrotach tak jakby przerywała nie chciała się dobrze wkręcać. Po przekroczeniu 5 tys obrotów chodzi dobrze ale od 2,5 do 5 tys lekko przerywa. Sprawdzałem zawór wydechowy (chodzi dobrze), membranę (czy listki dobrze dolegają) jak również czyściłem gaźnik. Na wolnych przerywa, szarpie a jak przekroczy to barierę i zawór wydechowy zacznie się otwierać to istny szatan jest. Wcześniej przed padnięciem cewki i org. module nie jeździłem nią i nie wiem jak się zachowywała. Może ktoś coś wie dlaczego jest taki objaw. Przez ten moduł może? Aha zapomniałem dodać, że 3 raz przewinąłem drutem bodajże 0,09mm na rezystancję +/- 310 ohmów (drut do oporu). Fajka i świeca była zmieniania (nic to nie pomogło)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...