Skocz do zawartości

davidd90

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CR 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krosno

Osiągnięcia davidd90

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam Dziękuje za odpowiedź. Co do gaźnika to próbowałem pokrętłem od ssania kręcić w lewo i prawo i tak nie mogę utrzymać wolnych obrotów. Próbowałem też pokręcać śrubę od regulacji składu mieszanki ale bez rezultatu. najlepiej działa jak jest wykręcona 1,5 obrotu. dziś mimo że jest niedziela zmierzyłem ciśnienie sprężania. NIestety jest chyba źle bo na kręceniu kopniakiem i na pełnym gazie uzyskałem 5atm. Jutro jeszcze dokładnie zmierzę. Jakie powinno być ciśnienie sprężania w tym motocyklu? I jeszcze jedno, odkręciłem membranę między gaźnikiem a cylindrem i ta guma która styka sie bezpośrednio z membraną delikatnie w jednym miejscu jest pokruszona i tak zastanawiam się czy przez ten ubytek nie ucieka ciśnienie. Ale z drugiej strony na wyższych obrotach motorek działa świetnie więc sam już nie mam pojęcia...
  2. Witam :) W tym tygodniu zakupiłem mój pierwszy motocykl crossowy CR 125. Poprzedni właściciel jeździł nią po lasach itp nie po torze. Kupiłem go po okazyjnej cenie a ja też będę mało jeździł (max 3godznki tygodniowo po lesie) Ogólnie stan motocykla jest dobry, zawieszenie, napęd dobry jednak jest problem z odpaleniem oraz wolnymi obrotami. Aby go odpalić muszę trzymać troszeczke gazu. Gdy juz odpali też muszę trzymać gaz bo jak puszczę to zgaśnie. Ciężko go odpalić jak jest zimny, musze 5-10 razy kopnąć aby zapalił. Gdy jest juz cieply i odpowiednio przytrzymam gaz to odpali, bo jak dam za dużo gazu to ciezko. Wymontowalem gaźnik, wyczyścilem wszystko, wykręciłem dysze i kompresorem przedmuchałem. Po czyszczeniu troszeczke lepiej odpala jak jest zimny ale nadal gaśnie. Jadąc motorkiem na wyższych obrotach motorek jedzie bardzo ładnie, fajnie równo zbiera się na obroty. Macie jakieś pomysły co może być nie tak? Dodam jeszcze że poprzedni właściciel w zimie wymienił tłok, zrobil szlifa, wymienił zaworki, wymienił korbowód. Mam jeszcze jedną prośbę. Z którego roku jest ten motocykl? Oto VIN: HMXJE01-5501645X (X-sy są w kwadracikach)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...