Skocz do zawartości

TomekN

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O TomekN

  • Urodziny 06/15/1975

Informacje profilowe

  • Lubię
    szybkie samochody, szybkie motocykle, szybki Internet, fajne laski ;-)
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha YZF-R6 '03
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.tomasznowak.pl/

Osiągnięcia TomekN

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. TomekN

    LUBLINerring MotoGP !!!

    Cześć. Czy komuś udało się już ustalić kim była tajemnicza dziewczyna w białej bluzie?
  2. Widzę, że już wiele na ten temat napisano, ale może jeszcze dodam swoje 3 grosze, a właściwie jeden ciekawy link: http://www.hewland.com/svga/help.htm Ten manual dotyczy kłowych skrzyń Hewlanda do samochodów sportowych, ale w motocyklach są skrzynki podobne, więc i zasady takie same. W innym wątku, do którego znalazłem tu link, były wypowiedzi o próbach zmieniania biegów bez sprzęgła również w samochodzie. Oczywiście są bezcelowe, bo to zupełnie inne mechanizmy. W samochodzie im wolniej - tym lepiej. W motocyklu im wolniej - tym gorzej. Powolna zmiana bardziej zużywa skrzynię kłową tak czy siak (z- czy bez sprzęgła), jednak przy zwolnionym napędzie obciążenia kół są nieznacznie mniejsze. Więc słuszna wydaje się już wcześniej napisana rada jak zmieniać biegi: :arrow: gdy turystycznie/normalnie/powoli - lepiej z chociaż odrobiną sprzęgła, :arrow: gdy szybko - najlepiej dla skrzyni - bez sprzęgła. Natomiast wstępny nacisk na dźwignię warto wywierać zawsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...