Skocz do zawartości

karas441

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VF 1000 85r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Włocławek

Osiągnięcia karas441

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. W tym problem ze mam 2 filtry 1 przed pompa drugi za. I w gaznikach robi mi się rudy nalot. Kiedy zlewam trochę paliwa z gaźnika z odstojnika to poleci trochę żuru. Filtry nowe w lutym. Chce mieć czyściutki zbiornik. Moto i tak mam zawsze do pełna.
  2. Świece były nowe w lutym ngk. Kiedy się zepsuła to też nowe ngk ale ze te albo były wadliwe albo się popsuły to chwile później kupiłem denso. Świece oczywiście wygrzałem. W miesiącu kupiłem 2 komplety :) A jak zaleje do pełna oleju napędowego to ruda zniknie ?
  3. Zrobiłem. Przyczynom były świece ngk 2 nie miały iskry 1 przebijała 1 dobra i nowe fajki z jakimś tam filtrem. Świece denso a z fajek wywaliłem oporniki i śmiga. mam pytanie czy fosol będzie dobry do wyczyszczenia zbiornika czy są jakieś lepsze metody? Rudej nie ma dużo ale moto chce mieć igła :)
  4. To samo. Moduł nie robi żadnej różnicy Czy możliwe jest ze obrotomierz robi zwarcie? Sprawdziłem też przekaźnik pompy i działa. Motocykl zagadka:)
  5. Witam. Posiadam taka honde. Problem polega na tym ze nie wkreca się powyżej 3 tyś, Mogę mieć Full gaz i nic tylko 3 Maks 4 tyś, Zaczęło się tak że jeździłem sobie normalnie i z czasem zaczęła się dławić tak Jak by nie paliła na wszystkie cylindry, Brak mocy zamulenie problem żeby osiągnąć 160. Później zmieniłem modul zaplonowy i teraz tylko 3-4tys Maks. Bez wymiany tego kręciła wyżej ale nie paliła na wszystkie. Po module zrobiłem kolejno. Nowe filtry czyszczenie gaźników (mebrany dobre nie popekane) nowe świece przy okazji sprawdziłem sprężanie i jest ok. Cewki zmieniłem i kable z fajkami sprawdziłem ustawienie rozrządu jest ok, pompa paliwa podaje, silnik nie jest zniszczony ładnie odpala na zimnym i ciepłym. No juz chyba wszystko zrobiłem. Zostały mi tylko czujniki walu. Czy ktoś wie co to może być?
  6. Mam aktualnie sc19 na stanie, z tego co zdołałem rozebrać i zdiagnozować, to przepustnice nie podnosza sie do końca(blokada przy membranach) jakieś dziwne rurki w wydechu, w gardzieli nic nie było, jak bedzie cieplej to sie przejade z narazie tymi usunietymi blokadami a puzniej założe moduł od starego interceptora, zobaczymy czy cos to da.
  7. witam, orienutuje sie ktos jak w szwajcari blokowali v'ki? te w gaźnikach oczywiście :)
  8. Vito192 pisałem o tym komuś, jak ci się zrobi twarda klamka od sprzęgła to musisz na siłę wepchnąć popychacz od sprzęgła, spróbuj a zadziała, maiłem tak.
  9. Kurde, teraz sensacje mam, stwierdziłem, że głupie dorabiane się nie opłaca bo nie wiadomo ile to pochodzi, jednak rozum przemawia i opinie kolegów. mam silnik za 900zł czyli cena dla mnie bardzo dobra bo w cenie motoru, w zeszłym roku kupiłem vf'ke za 1000zł i gdyba nie głupota to chodziła by nadal :/ Ktoś wie na co zwracać uwagę żeby się w koszty nie wrobić ? Adam- w Niemczech wał używany dobry kosztuje 2 razy tyle co bardzo dobra regeneracja a 4 razy tyle co u nas ;/ Niestety chcesz mieć coś fajnego to musisz mieć kasę na remonty :/, Może ktoś sie orientuje ile by kosztował przewód ciśnieniowy taki jak do Oilmodu, nie jakiś tam oryginał tylko ładnie zakuty :D prace nad oilmodem ruszyły, aktualnie jest poszukiwany materiał na przystawkę będzie to alu, tylko nie mogę znaleźć tak dużego walca :)
  10. Witam, ze słuchu wiem że w Niemczech gdzie przebywa mój brat ma kolegę i on przy kle 00 i cbr 600 01 dał wał do dobrego warsztatu i na klr zrobił 16coś a na cbr około 12, i mówił że jego kumpel na cbrce to mu z obrotomierza poniżej 6tyś nie schodzi, taki wariat. bym dał bratu ten wał ale on będzie dopiero w grudniu :(, no trudno jak się popsuje to się popsuje nie będę mieć do nikogo pretensji, tylko się pytam czy ktoś nie zna jakiegoś warsztatu w którym robią takie coś dobrze, do zrobienia tylko jeden czop i wyważenie plus azotowanie. nikt z wawy nie zna dobrego warsztatu albo z torunia, bydgoszczy? Vito192 czy klamka sie zablokowała na nie wciśniętej? i nie da sie jej nawet o 2mm ruszyć? ja tak miałem to dziwne to było, popychacz za mocno wyszedł, musisz zdjąć pokrywę sprzęgła i docisnąć sprzęgło i sprawdzić czy wgl jest przykręcony kosz, bo zapewne będzie wyciśnięte(wysprzeglone) lub odkręcone. Jirki, Chyba tryb 2 biegu prosi się o wymianę, albo gwiazdka od automatu.
  11. Smolax, poprawka, rozebrałem silnik i z jednego kanału idą 2 linie 1 na głowice a 2 jest zaślepioną taką zwężką, ta zwężka idzie na skrzynie, po zrobieniu oilmodu te zwężkę można by dać trochę większa, głowica i tak dostanie już swoje z oilmodu a skrzynia dostanie do co zabierała jej głowica, można by też lekko smoka przerobić żeby nie miało problemu, Rozebrałem silnik bez tego, ale złożyć i dokręcić nawet 1 śrubki bez tego nie mam najmniejszego zamiaru, taki klucz to PODSTAWA, super ale muszę sobie kupić :D co to innych oilmodów jak zrobię swój i będzie jako tako to wyglądać to może zrobię drugą sztukę na sprzedaż. Czy mógłby mi ktoś napisać do jakiego warsztatu oddać ten wał?
  12. witam, wiem ze powinno się wymienić też napinacze ale to ktoś zrobił przedemna albo były w idealnym stanie wiec stwierdziłem że nie będę wymieniać bo i tak dużych tam przebiegów nie robię, Rozebrałem silnik na czynniki pierwsze, przedtem przestudiowałem trochę internet i znalazłem identyczny problem na filmiku http://www.youtube.com/watch?v=5CHoCabCJwc&list=UUZuYveZ3TCbQsecVc3Sd9iA&index=22 po rozbiórce znalazłem takie coś http://www.youtube.com/watch?v=i3GjCUDprLY&list=FLtX5y9gzj1r5mVKuoLG3jOg&index=2 i to na identycznym korbowodzie! może przypadek :D, na jednym panewki zeżarte a na 2 obok zaczęło zjadać, jeden dało by się odratować nowymi panewkami ale drugi na pewno nie, zdziwiło mnie że panewki na wale są jak nowe zużycie tłoków i cylindrów tez jest minimalne. I teraz pytanie, gdzie przeszlifują mi wał i zrobią azotowanie i do tego dobre panewki? wole dać 500zł za 2 niż 500 za cały wał, do tego wyważenie? wiem trochę to druciarskie ale wole zostawić oryginały na wale takie jakie są, poprzedni właściciel był na tyle fajny ze w smoku znalazłem kawałek uciętej śruby:D pompę sprawdzili mi na warsztacie i się okazuje ze nie jest zużyta. Na wczasach robię oilmod na moim warsztacie gdzie pracuje, zobaczymy co z tego wyjdzie :) PS: jeżeli źle zamieściłem filmiki proszę nie usuwać tylko poprawić, dziękuje
  13. Witam, mam VF 1000 Interceptor 85r ale silniki są bardzo podobne, i mam takowy problem, pojechałem z kolega parę km (wcześniej zmieniłem łańcuszki bo waliło w silniku) i zrobiliśmy może 10km, wcześniej zrobiłem po zmianie z 60km, i nagle po zgaszeniu i odpaleniu po paru godz, silnik wali znowu, no nie możliwe żeby to był łańcuszek bo kupiłem nowe i wymieniłem, Podejrzewam ze to sprzęgło albo koniec wałków rozrządu, stukanie jest od 1tys nieregularnie przy 2 tys jest prawie cały czas a pow 3 ustaje. co to może być? dźwięk taki jak by ktoś młotkiem walił. Może ktoś mi podpowie jak to sprzęgło sprawdzić albo jak ten rozrząd bo walki wydawały się ok bez wżerów i dziur, sprzęgło rozebrałem jak robiłem rozrząd i było tez ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...