
karas441
Forumowicze-
Postów
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
Honda VF 1000 85r
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Włocławek
Osiągnięcia karas441

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
VF1000f2 85r nie wkreca sie na obroty
karas441 odpowiedział(a) na karas441 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
W tym problem ze mam 2 filtry 1 przed pompa drugi za. I w gaznikach robi mi się rudy nalot. Kiedy zlewam trochę paliwa z gaźnika z odstojnika to poleci trochę żuru. Filtry nowe w lutym. Chce mieć czyściutki zbiornik. Moto i tak mam zawsze do pełna. -
VF1000f2 85r nie wkreca sie na obroty
karas441 odpowiedział(a) na karas441 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Świece były nowe w lutym ngk. Kiedy się zepsuła to też nowe ngk ale ze te albo były wadliwe albo się popsuły to chwile później kupiłem denso. Świece oczywiście wygrzałem. W miesiącu kupiłem 2 komplety :) A jak zaleje do pełna oleju napędowego to ruda zniknie ? -
VF1000f2 85r nie wkreca sie na obroty
karas441 odpowiedział(a) na karas441 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Zrobiłem. Przyczynom były świece ngk 2 nie miały iskry 1 przebijała 1 dobra i nowe fajki z jakimś tam filtrem. Świece denso a z fajek wywaliłem oporniki i śmiga. mam pytanie czy fosol będzie dobry do wyczyszczenia zbiornika czy są jakieś lepsze metody? Rudej nie ma dużo ale moto chce mieć igła :) -
VF1000f2 85r nie wkreca sie na obroty
karas441 odpowiedział(a) na karas441 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
To samo. Moduł nie robi żadnej różnicy Czy możliwe jest ze obrotomierz robi zwarcie? Sprawdziłem też przekaźnik pompy i działa. Motocykl zagadka:) -
Witam. Posiadam taka honde. Problem polega na tym ze nie wkreca się powyżej 3 tyś, Mogę mieć Full gaz i nic tylko 3 Maks 4 tyś, Zaczęło się tak że jeździłem sobie normalnie i z czasem zaczęła się dławić tak Jak by nie paliła na wszystkie cylindry, Brak mocy zamulenie problem żeby osiągnąć 160. Później zmieniłem modul zaplonowy i teraz tylko 3-4tys Maks. Bez wymiany tego kręciła wyżej ale nie paliła na wszystkie. Po module zrobiłem kolejno. Nowe filtry czyszczenie gaźników (mebrany dobre nie popekane) nowe świece przy okazji sprawdziłem sprężanie i jest ok. Cewki zmieniłem i kable z fajkami sprawdziłem ustawienie rozrządu jest ok, pompa paliwa podaje, silnik nie jest zniszczony ładnie odpala na zimnym i ciepłym. No juz chyba wszystko zrobiłem. Zostały mi tylko czujniki walu. Czy ktoś wie co to może być?
-
Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )
karas441 odpowiedział(a) na Mr.DiPi temat w Cruiser/Chopper
Mam aktualnie sc19 na stanie, z tego co zdołałem rozebrać i zdiagnozować, to przepustnice nie podnosza sie do końca(blokada przy membranach) jakieś dziwne rurki w wydechu, w gardzieli nic nie było, jak bedzie cieplej to sie przejade z narazie tymi usunietymi blokadami a puzniej założe moduł od starego interceptora, zobaczymy czy cos to da. -
Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )
karas441 odpowiedział(a) na Mr.DiPi temat w Cruiser/Chopper
witam, orienutuje sie ktos jak w szwajcari blokowali v'ki? te w gaźnikach oczywiście :) -
Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )
karas441 odpowiedział(a) na Mr.DiPi temat w Cruiser/Chopper
Vito192 pisałem o tym komuś, jak ci się zrobi twarda klamka od sprzęgła to musisz na siłę wepchnąć popychacz od sprzęgła, spróbuj a zadziała, maiłem tak. -
Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )
karas441 odpowiedział(a) na Mr.DiPi temat w Cruiser/Chopper
Kurde, teraz sensacje mam, stwierdziłem, że głupie dorabiane się nie opłaca bo nie wiadomo ile to pochodzi, jednak rozum przemawia i opinie kolegów. mam silnik za 900zł czyli cena dla mnie bardzo dobra bo w cenie motoru, w zeszłym roku kupiłem vf'ke za 1000zł i gdyba nie głupota to chodziła by nadal :/ Ktoś wie na co zwracać uwagę żeby się w koszty nie wrobić ? Adam- w Niemczech wał używany dobry kosztuje 2 razy tyle co bardzo dobra regeneracja a 4 razy tyle co u nas ;/ Niestety chcesz mieć coś fajnego to musisz mieć kasę na remonty :/, Może ktoś sie orientuje ile by kosztował przewód ciśnieniowy taki jak do Oilmodu, nie jakiś tam oryginał tylko ładnie zakuty :D prace nad oilmodem ruszyły, aktualnie jest poszukiwany materiał na przystawkę będzie to alu, tylko nie mogę znaleźć tak dużego walca :) -
Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )
karas441 odpowiedział(a) na Mr.DiPi temat w Cruiser/Chopper
Witam, ze słuchu wiem że w Niemczech gdzie przebywa mój brat ma kolegę i on przy kle 00 i cbr 600 01 dał wał do dobrego warsztatu i na klr zrobił 16coś a na cbr około 12, i mówił że jego kumpel na cbrce to mu z obrotomierza poniżej 6tyś nie schodzi, taki wariat. bym dał bratu ten wał ale on będzie dopiero w grudniu :(, no trudno jak się popsuje to się popsuje nie będę mieć do nikogo pretensji, tylko się pytam czy ktoś nie zna jakiegoś warsztatu w którym robią takie coś dobrze, do zrobienia tylko jeden czop i wyważenie plus azotowanie. nikt z wawy nie zna dobrego warsztatu albo z torunia, bydgoszczy? Vito192 czy klamka sie zablokowała na nie wciśniętej? i nie da sie jej nawet o 2mm ruszyć? ja tak miałem to dziwne to było, popychacz za mocno wyszedł, musisz zdjąć pokrywę sprzęgła i docisnąć sprzęgło i sprawdzić czy wgl jest przykręcony kosz, bo zapewne będzie wyciśnięte(wysprzeglone) lub odkręcone. Jirki, Chyba tryb 2 biegu prosi się o wymianę, albo gwiazdka od automatu. -
Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )
karas441 odpowiedział(a) na Mr.DiPi temat w Cruiser/Chopper
Smolax, poprawka, rozebrałem silnik i z jednego kanału idą 2 linie 1 na głowice a 2 jest zaślepioną taką zwężką, ta zwężka idzie na skrzynie, po zrobieniu oilmodu te zwężkę można by dać trochę większa, głowica i tak dostanie już swoje z oilmodu a skrzynia dostanie do co zabierała jej głowica, można by też lekko smoka przerobić żeby nie miało problemu, Rozebrałem silnik bez tego, ale złożyć i dokręcić nawet 1 śrubki bez tego nie mam najmniejszego zamiaru, taki klucz to PODSTAWA, super ale muszę sobie kupić :D co to innych oilmodów jak zrobię swój i będzie jako tako to wyglądać to może zrobię drugą sztukę na sprzedaż. Czy mógłby mi ktoś napisać do jakiego warsztatu oddać ten wał? -
Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )
karas441 odpowiedział(a) na Mr.DiPi temat w Cruiser/Chopper
witam, wiem ze powinno się wymienić też napinacze ale to ktoś zrobił przedemna albo były w idealnym stanie wiec stwierdziłem że nie będę wymieniać bo i tak dużych tam przebiegów nie robię, Rozebrałem silnik na czynniki pierwsze, przedtem przestudiowałem trochę internet i znalazłem identyczny problem na filmiku http://www.youtube.com/watch?v=5CHoCabCJwc&list=UUZuYveZ3TCbQsecVc3Sd9iA&index=22 po rozbiórce znalazłem takie coś http://www.youtube.com/watch?v=i3GjCUDprLY&list=FLtX5y9gzj1r5mVKuoLG3jOg&index=2 i to na identycznym korbowodzie! może przypadek :D, na jednym panewki zeżarte a na 2 obok zaczęło zjadać, jeden dało by się odratować nowymi panewkami ale drugi na pewno nie, zdziwiło mnie że panewki na wale są jak nowe zużycie tłoków i cylindrów tez jest minimalne. I teraz pytanie, gdzie przeszlifują mi wał i zrobią azotowanie i do tego dobre panewki? wole dać 500zł za 2 niż 500 za cały wał, do tego wyważenie? wiem trochę to druciarskie ale wole zostawić oryginały na wale takie jakie są, poprzedni właściciel był na tyle fajny ze w smoku znalazłem kawałek uciętej śruby:D pompę sprawdzili mi na warsztacie i się okazuje ze nie jest zużyta. Na wczasach robię oilmod na moim warsztacie gdzie pracuje, zobaczymy co z tego wyjdzie :) PS: jeżeli źle zamieściłem filmiki proszę nie usuwać tylko poprawić, dziękuje -
Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )
karas441 odpowiedział(a) na Mr.DiPi temat w Cruiser/Chopper
Witam, mam VF 1000 Interceptor 85r ale silniki są bardzo podobne, i mam takowy problem, pojechałem z kolega parę km (wcześniej zmieniłem łańcuszki bo waliło w silniku) i zrobiliśmy może 10km, wcześniej zrobiłem po zmianie z 60km, i nagle po zgaszeniu i odpaleniu po paru godz, silnik wali znowu, no nie możliwe żeby to był łańcuszek bo kupiłem nowe i wymieniłem, Podejrzewam ze to sprzęgło albo koniec wałków rozrządu, stukanie jest od 1tys nieregularnie przy 2 tys jest prawie cały czas a pow 3 ustaje. co to może być? dźwięk taki jak by ktoś młotkiem walił. Może ktoś mi podpowie jak to sprzęgło sprawdzić albo jak ten rozrząd bo walki wydawały się ok bez wżerów i dziur, sprzęgło rozebrałem jak robiłem rozrząd i było tez ok.