Skocz do zawartości

Largo24

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 900
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Częstochowa

Osiągnięcia Largo24

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dlaczego ściągnołem głowice ? Zapraszam was na forum fireblade http://forum.fireblade.pl/topics32/wymiana-uszczelniaczy-zaworowych-vt11957.htm Jest tylko jedna metoda aby kupic dobrą głowice trzeba zaopatrzyc sie w mikrometr i mierzyc każdy zawór i prowadnice. Dogadac sie ze sprzedającym i jak szrot to oddajesz... innej opcji nie widze....
  2. No tak jest to typowy objaw wywalonych prowadnic. A odnośnie tych latających tłoków nikt się nie wypowie z doswiadczonych mechaników jak to wygląda w innych motocyklach po ściagnieciu głowicy ?? I jeszcze dodam że wszystkie świece są ok nie zakopcone czarne tylko delikatnie wypalone, a to podobno też świadczy o tym że silnik nie pobiera oleju przez pierścienie jak to jest ?
  3. No właśnie głowice są dosyć tanie zobaczcie jak zawór lata w prowadnicy nie wiem czy warto sie bawić czy i tak nie bedzie ciągnąc oleju dalej, niby jak pałuje to jest czysto dym sie pojawia przy hamowaniu silnikiem.
  4. Nie dołu nie będę ruszać pytam się tylko o ten luz tłoka żeby tak na boki latał.... jeśli chodzi o górę to tylko nowa głowica wchodzi w grę, w miarę dobrym stanie jakaś używka.
  5. Witam Mam takie pytanie ponieważ zabrałem się za swój motocykl sam brał mi olej i kopcił przy schodzeniu z obrotów. Pobrałem z internetu serwisówkę 3h w garażu i głowica ściągnięta motocykl to Honda CBR 900 z 96r rozpiołem zawory i po delikatnym wysunieciu zaworu on się rusza na boki wyczówalnie wg. serwisówki maksymalny luz tak zwany limit serwisowy wynosi 0,075mm a zawór lata w prowadnicy na boki odpowiednio prowadnica serwis limit 4,54 zawór ssacy 4,465mm mam prowadnice wywalone myślę że grubo ponad limit serwisowy. Teraz druga sprawa po ściągnięciu głowicy tłok w cylindrze w górnym martwym punkcie delikatnie się porusza, kiwa prawo lewo i na boki też czyli przesuwa się po sworzniu prawo lewo i kiwa na boki huśta na sworzniu nie wiem czy tak ma być z racji tego że silnik jest zimny czy taki luz powinien występować czy nie czy po rozgrzaniu tłok się rozszerzy i luzu nie będzie ? Cylindry nie mają pionowych rys widać jeszcze choinkę po honowaniu progu też wyczuć się nie da ale przy setnych częściach mm wyczuć się tego nie będzie dało Zaznaczam że silnik trzymał ciśnienie sprężania przed rozbiórką. Nie wiem czy warto się bawić w remont głowica jest na pewno do wymiany wg mnie... Co o tym myślicie?
  6. Witam wszystkich forumowiczów. Mam taki problem moja 900 zaczyna kopcić na niebiesko przy schodzeniu z obrotów pod obciążeniem tak jak na filmiku http://www.youtube.com/watch?v=73w41zUrg94 w 0,53s tylko że trochę mniej jest tego dymu po takim hamowaniu silnikiem jak dodam gazu to wywali więcej tego dymu i dalej idzie czysto tak jak tutaj na filmie. Silnik trzyma kompresje ciśnienie oleju tez jest dobre. Czy to są na 100% uszczelniacze zaworowe czy przy padniętym pierścieniu olejowym tak może kopcić ? Wszyscy mi mówią że to uszczelniacze a co wy na to powiecie ? Oleju bierze zaleznie od jazdy im mocniej krece tym wiecej bierze jak smigam delikatnie to nie znika tak szybko a bierze okolo 0.5-0,7l/1000km 15w50 motula
×
×
  • Dodaj nową pozycję...