Skocz do zawartości

maciek300hp

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maciek300hp

  • Urodziny 05/12/1973

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Rock'n'roll
  • Skąd
    Piaseczno

Osobiste

  • Motocykl
    XLH1200 '93
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia maciek300hp

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam Dzisiaj udało mi się zamontować króciec. Zastosowałem się do wskazówek, i tak: 1. Do gaźnika, użyłem pasty ściernej do polerowania aluminium za pomocą małej szlifierki (dremel) przepolerowałem tylko do momentu uzyskania jednolitej barwy (zużyłem 2 sztuki końcówek z filcu) 2. Króciec tylko delikatnie wygładziłem ale nie maszynowo. 3. Do wciskania użyłem prasy ręcznej, gdzie dokładnie wypoziomowałem gaźnik podpierając i unieruchamiając go. Do poziomowania używałem poziomicy. 4. Ścianki w gaźniku delikatnie pokryłem warstwą poxipolu 5. Palnikiem podgrzałem gaźnik (tak, żeby szajsmetal nie rozpłynął sie) 6. Króciec schłodziłem do -65 stopni i umieściłem w prasie 7. Pociągnięcie za wajchę prasy dopełniło sprawę (podczas wciskamia całość weszła gładko aż do wyraźnego oporu) Szczelność już sprawdzona jest ok Wallygatorr Wielkie dzięki za podpowiedź.
  2. Co masz na myśli?

  3. No i sie nie udało zamontować tego króćca, ale jestem trochę bogatszy w pomysły. Dzisiaj wydzwoniłem do gaźnikowca takiego od samochodowych gaźników, powiedział, żeby po oczyszczeniu powierzchni nałożyć cienką warstwę poxipolu (bo odporny na benzynę) i wcisnąć na prasie. Prawdopodobnie podjade do niego bo się obawiam, że samemu to tylko zniszczę jedno i drugie. Co do króćców to mam oba rodzaje taki oryginalny mosiądz/plastik (dziadostwo i wstyd) i customowy właśnie z Holandii wycięty cały z mosiądzu, napewno lepszy niż oryginał ma nawet stopkę do montażu w ręcznej prasie dokładnie taki jaki masz w linku. a, propos; jak dzwoniłem po tych gaźnikowcach (do google wpisałem :profesjonalna naprawa i regeneracja gaźników), pod jednym z adresów pan inżynier powiedział, cytuję:" gaźnik na kolanie położyć a króciec młoteckiem pare razy stuknąć to napewno wlizie"... ha,ha,ha - czysty profesjonalizm.
  4. Spróbuję dzisiaj przepolerować obie powierzchnie i podejdę do wciśnięcia po raz kolejny, jak pójdzie napiszę...dzięki
  5. Witam wszystkich. Jestem nowy na forum. Jak każdy napotkałem mały problem. Mam w gaźniku CV ułamane kolanko - króciec fabrycznie końcówka jest plastikowo - mosiężna i oczywiście plastik skruszał i odpadł. Mosiądz wydłubałem nie uszkadzając powierzchni w gaźniku i chcę zamontować nowy króciec całkowicie mosiężny. zmierzyłem średnicę i jest taka sama jak to co wydłubałem. Moje pytanie jak to zrobić bo nie mam za bardzo pomysłu, na prasie nie bardzo bo może wszystko się zniszczyć, schładzałem tradycyjnie mosiądz w lodówce około -18 st. a gaźnik podgrzewałem palnikiem ( w granicach zdrowego rozsądku) i dalej nie wchodzi. Czy ktoś z Was wymieniał może ten króciec od paliwa ? A może na forum jest gdzieś podpowiedź ?(nie znalazłem) Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...