Skocz do zawartości

jarecki

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    wrocław

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.akscent.tuning.biz.pl

Osiągnięcia jarecki

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. tutaj szukaj : http://www.kmx-125.de/ budowa silnika kmx200 jest praktycznie identycza jak w kmx125 a z tym blokowaniem to w tym roczniku regułą nie jest , ale na tej stronie jest pokazane gdzie ewentualne blokady się znajdują pozdr
  2. dopłać sto złoty i poproś , że chcesz byc przy wymianie . nauka kosztuje , ale zostanie na całe życie
  3. i jeszcze jedna bardzo wazna sprawa , dowiedz sie dokładnie jaki luz na tłoku ma mieć dokładnie twój sprzet ( może ktos z forumowiczów sie orientuje??? ). Przykładowo w exc125 fabryka przewidziała sześć setek i z nowym tłokiem dobranym na taki właśnie luz mozna sprzeta nie docierac tylko dobrze nagrzac i smiało wpadac na tor , ale mozna zakładać troche ciaśniej na pieć a nawet cztery ( niebezpieczne ) setki , wtedy konieczna jest spokojna jazda przez pierwsze kilometry , ja zakładam zawsze na pięc setek , mój motocykl ma juz cztery latka a cylinder trzyma wymiar nominalny i jest w stanie idealnym . Zwykli fachowcy z warsztatu samochodowego zazwyczaj nie mają pojęcia o wyczynowych silnikach z nikasylem więc warto ich ewentualny udział w doborze tłoka ograniczyć wyłącznie do pomiaru cylindra ( zwrócic uwagę , że tutaj jest ważna każda setna milimetra !!! )
  4. widzę , że zupełnie się w tym nie orientujesz . nie rób tego sam !!!!!! z Twoją wiedzą na ten temat możesz narobic duzo szkody i ogromne koszta . Pierwszy raz postaraj sie zrobic to z kims co ma o tym pojęcie , Jeżeli nie masz kogoś takiego to odżałuj te 200zł i oddaj do serwisu . wszyscy gadaja jakie to proste .....a potem kazdy narzeka jak to się psują ich sprzety....
  5. upss, może DT jaką dosiadałem miała uszkodzoną elektryke , faktem jest że po wyjęciu aku system przestawał pracowac , a kmx i bez aku nie robi problemu , ale to nie jest istotne , a co do mojego opisu na temat zbliżenia do KX to fakt , może za ostro to zabrzmiało , chodzi mi tylko o to że w terenie KMX jest bardziej zwinny a jazda bardziej przypomina zachowanie wyczynówki ( choć daleko odbiega ) , najgorsaze jest siadanie na bak , mogli zrobic siedzenie odrobinę wyższe , bo włażenie na korek jest nieco uciążliwe , ale nikt nie powiedział żę to moto przeznaczone do agresywnej jazdy , to sa tylko moje odczucia na podstawie kilkunastu lat jazdy na sprzętach i oczywiście każdy może uważać inaczej , pozdro
  6. użytkuje kmx od jakiegos czasu , a nawet dwa , nie ma co porównywać do DT , to zupełnie inny sprzet (lepszy). Oczywiście w gre wchodzi tylko w pełni odblokowany , jeśli chcesz jezdzic mocniej w terenie i nie wymieniać przy okazji tłoków co sezon to idealny sprzet , bardzo leki i mocny , a swojego z drugiego biegu na koło stawiam na drogowym przełożeniu . DT jest znacznie bardziej toporna i konstrukcje ma oparta typowo na motocyklach uniwersalnych enduro . KMX to sprzet bardziej zblizony konstrukcyjnie to wyczynowego KX . Wytrzymuje bez problemu tor motocrossowy oraz skoki po kilka metrów . Technicznie praktycznie bezawaryjny , no może to sprzegło a w zasadzie sprzeżyny słabe w docisku , ale cztery podkładki gr. 4mm załatwiają sprawę . Bardzo ważne jest regularne smarowanie wszystkich łożysk igiełkowych tylnego zawieszenia , bez tego czekają spore wydatki . Dostep do cześci w zasadzie bezproblemowy , ceny normalne . Nie martwisz sie o akumulator bo nawet jak padnie moto odpala bez problemu , System KIPS jest mechaniczny więc zawsze działa , w DT jest elektryczny więc bez aku moto staje się wolniejsze od WSK . Reasumując jeżeli chcesz używać moto do jazdy nad jezioro i spowrotem nie ma znaczenia co wybierzesz , jeśli natomiast kusi Cie traktować to jako etap przejściowy przed zakupem typowo wyczynowego sprzetu to zdecydowanie kmx , po kilku małych zabiegach bez problemu osiaga 28KM a to w zupełności wystarcza na długi poczatek . Poza tym jeśli trafi ci sie blokowany bez problemu mozna go odblokować ,a w DT kombinowali w kilku miejscach i jest nieco trudniej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...