Skocz do zawartości

wlodyka1

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    gsx750f
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    krosno podkarpacie

Osiągnięcia wlodyka1

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. mam pytanie odnośnie przeróbki otóż kolega posiada moduł do bandity 600 rocznik 2002-2005 instalacje też znajdzie musi go tylko sprawdzić na sprawnym motorze który posiada jak sądzicie czy zmieni się charakterystyka silnika czy bedzie to normalnie pracowało silnik bodajże identyczny jedyna różnica to pojemność impulsator taki sam palec zapłonowy taki sam z wizualnych różnic to ze posiada 1 kostke ale w jakiejś wersji gsxf też miał instalacje na jedną kostkę na module co wy na to ???
  2. Moduł o którym mowa to coś w stylu chińskich 4t czy o to chodzi ? czy wyszło coś takiego dla 4ro cylindrowca? a w rzeszowie bedę 18kwietnia wiec chętnie bym skożystał z twojej propozycji
  3. Moduły sprawdzone na sprawnej maszynie dokładniej 2 pierwsze z 3 nie mam już możliwości (właściciel wyjechał do niemiec) Obydwa uszkodzone ten 3 ???? na 99% też identyczne reakcje dokładnie bez różnicy. Odpowiadając na pytanie na cewki dochodzi równowartość akumlatora czyli 12,43v na drugim pinie idącym od komputera pustka jedynie impuls (-) po puszczeniu rozrusznikanie mam pojecia jakiej wartosci chyba o to pytasz. przy 2 module podstawiłem w 100%sprawny impulsator bez zmian Co do sygnałów potrzebnych do odpalenia motoru to co poza impulsatorem,minusem ze stacyjki,minusem ogólnym,plusem (+12v) i podpięciem cewek zapłonowych NIE POTRZEBNY JEST: -neutral (czyli do komputera doprowadzony sygnał 2,3 biegu ) -czujnik przepustnicy (suży do sterowania zapłonem na wyższych obrotach) brak podłączonej przepustnicy raczej nie może uszkodzić modułu ? TAKA BANALNA INSTALACJA PRZYSPARZA MI TAK OGROMNEGO PROBLEMU CO ROBIĘ NIE TAK
  4. Witam ponownie niestety kupno następnego modułu okazało sie nietrafnym pomysłem ponieważ dzieje się identycznie jak z poprzednimi czyli zero reakcji jedynie lekki impuls po puszczeniu rozrusznika nadal nie rozwiązałem problemu nie mam ruwnież pojęcia czy były uszkodzone czy ja je uszkodziłem z tego co piszecie to raczej nie ? Czy inne cewki zapłonowe dokładniej z gpz 600 mogą uszkadzać moduł zapłonowy ???? czy takie coś jest możliwe ??? Proszę o odpowiedź
  5. witam proszę podrzuć link do tego generatora nie moge znaleźć nic w tym kontekście
  6. Zaśilacz ok posiadam lecz generator? (jaki ?generator czego?można troszeczke rozwinąć) Niestety widzę ze to nie mój stopień wtajemniczenia w sprawy elektroniczne (również i sprzętowo) dziekuje za pomoc jeszcze zastosuje się do wskazówek i popróbuje
  7. jeden zaraz po pinie tps następny na tej samej ścieżce po1dobrym jeden na środku płytki ciężko określić http://chomikuj.pl/wlodyka1/Dokumenty/modu*c5*82,2541460924.png czy można dodawać tu pliki jeżeli tak to prosze wyjaśnić jak
  8. z opisanych przez was przypadków wnioskuje że obydwa moduły zostały zakupione w stanie uszkodzonym dziekuje wam bardzo napisze wam co wyjdzie z kupna następnego modułu Moja ciekawska natura skłoniła mnie do rozebrania modułu po oględzinach zabawy miernikiem wyszły uszkodzone 4 oporniki jeszcze nie wymieniłem Mam pytanie do kolegi wueska czy to bedzie przyczyną czy jeszcze coś innego
  9. czy to już wszystko czym można uszkodzić moduł może znacie jeszcze jakieś przypadki
  10. Witam jednak niestety nie mam szczęścia obydwa moduły są uszkodzone znalazłem w kącu posiadacza gsx750f dokładnie tego samego modelu co mój Jednak nasuwa mi się pytanie czy były zepsute czy ja je uszkodziłem ? Czy możecie opisać sposoby uwalenia modułu ,w jaki sposób można go uszkodzić ,co mogłem ewentualnie źle zrobić
  11. byłem w odwiedzinach u 5 posiadaczy bandita roczniki przeróżne niestety nie było w nich ani jednego który posiadał by moduł podobny do mojego albo żeby kostki były podobne co najdziwniejsze jeden był z 2001r a przecież mój to 2002r a seria mojego motoru była od1998 do 2003
  12. czy ma ktoś może informacje co powinno być na wycściu biegu jałowego chodzi mi o te 2 kable dochodzące do modułu
  13. jak już wcześniej pisałem matocykl został odpalony na module zapłonowym z gpz600 pierwsze co sprawdzałemładowanie wynosi 14,4v na biebu jałowym niestety nie sprawdzałem pod obciążeniem
  14. mój rocznik to 2002 wiem o zamienności modułów niestety żaden znajomy nie posiada nic z suzuki jedynie gsxr ale za młody już na cewkofajkach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...