Skocz do zawartości

anaruk

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Swietokrz./Podkarpac.

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha Majesty
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia anaruk

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam .Czy mógłby mi ktoś opisać kolejno czynności które muszę zrobić by odpalić Skuter ''na krótko'' z pominięciem przekażnika rozrusznika ? Chce to zrobić by sprawdzić czy to on jest winowajca braku zapłonu ( nie tyka , nie kręci rozrusznik)
  2. Wlasnie teraz gdy jest ciemno zorientowalem sie ze po odlaczeniu jednego kabla nie dziala jedna zarowka z przodu.. wiec wszystko jasne .. chyba.
  3. rysunek jest dodany do postu(pod postem ) , naszkicowany przezemnie.
  4. Witam , odkrylem ze jeden z kabli (oznaczony na profesojnalnej ilustacji j ponizej numerem 2)po odklejeniu izolacji jest urwany , jest to kabel ktory podklada sie pod Plusa /minusa(oznaczony numer 1 ) a nastepnie przyciska sie do akumulatora ostatecznie przykrecajac sruba Od kilku dni miewam problem z ladowaniem lub trzymaniem napiecia akumulatora,tak mysle ze to moze miec cos wspolnego. Do czego ten kabel sluzy ? jaka role pelni ? widze ze motocykl odpala nawet bez niego. <<<<------ tu jest rysunek ,aby powiekszyc kliknijcie na nim - bedzie lepiej widoczny.
  5. Witam mam problem z ladowaniem w tym motocyklu. Napiecie na wlaczonych swiatlach wacha sie od 10,5 - 12,3 ( przez chwile po naladowaniu przez prostownik jest troszke wyzsze lecz szybko spada ). Na wylaczonych swiatlach rosnie chwilowo do 13 , lecz rowniez w szybkim tempie ( przejechanych 30 km ) spada w co raz wiekszym tempie . Po dlugiej jezdzie mam problem z odpalaniem motocykla - rozrusznik ' nie kreci'' Rozmawiajac z ludzmi pojawiaja sie slowa ALTERNATOR,STATOR,REGULATOR NAPIECIA,CEWKI ZAPLONOWECAPLONOWE,ISKRONIK,UZWOJENIE Jednak to wszystko jest ''gdybaniem'' , Domyslacie sie wy gdzie moze byc problem ?
  6. Juz kilka postow wyzej napisalem ze zamowilem dokladnie taki olej jaki zaleca producent, nie zamierzam niczego kombinowac .Jeszcze raz dzieki za pomoc/wyjasnienia ,z mojej strony temat uwazam za skonczony .
  7. Tak zgadzam sie z wami ,problem w tym ze ten olej nie jest dostepny w sklepach , musze go zamawiac przez internet i nie kosztuje 35 zł tylko 60 ( ale to nie ma znaczenia , bo jak wspomnieliscie starcza na 4 wymiany wiec to nei duzo ) .Kolejnym aspektem jest to ze posiadam ''zbedny'' olej silnikowy 10w40. Ale juz nie bede droczyl tematu , zamowie przez internet , chociaz nie przepadam za ta forma zakupow. Zainteresowala mnie tylko wczesniejsza odpowiedz kolegi Shinigami ,bo widocznie cos w tym jest ... Dzieki za odpowiedzi , pozdrawiam kolegow
  8. Nie Piotrze, szukam potwierdzenia lub zaprzeczenie tego o co zapytalem w peirwszym poscie ,poniewaz w intenecie znalazlem rozne informacje na ten temat , mianowiscie :
  9. Nie , wg serwisowki zarowno engine oil (olej silnikowy) jak i final gear oil ( olej przekladniowy - wlewany przy tylnym kole ) to wartosci 10w30 (z tego co wyczytalem , u nas klimat inny , i odpowiada olejowi 10w40 ) Nizej cytat z instrukcji Recommended final gear oil: SAE 10W30 type SE motor oil Final gear case capacity: 0.25 L Np taki Sek w tym ze mam troche oleju silnikowego 10w40 ,wiec szkoda bylo by kupowac nastepny , po okolo 60 zł(sa drozsze ) -specjalny ,jezeli nie jest ''wymagany''
  10. tak automatyyczna ,konkretnie w tzw maxiskuterze o pojemnosci 250
  11. Nie wiem czy dobrze rozumiem , w takim razie posiadajac silnik 4T moge wlac do przekladni olej silnikowy 4T 10w40 ? Nie chce nikogo poprawiac , po prostu pytam ,poniewaz wyczytalem takie informacje,ale niestety troche zbiezne i nie dokladne w intenecie - kto pyta nie bladzi,lepiej to niz pierw robic potem pytac jak naprawic silnik :)
  12. Witam ,moja serwisowka wskazuje lac olej do skrzyni biegow 10w30 (wloskie klimaty ) czyli 10w40 - polski odpowiednik.Sa to bardzo rzadkie oleje przekladniowe ,musialbym zamawiac przez internet - sa dosc drogie, najczesciej spotykane sa takie oleje silnikowe,jednak w tym wypadku niewatpliwie chodzi o przekladnie. I moje pytanie brzmi czy zastosowanie oleju silnikowego do przekladni o tej samej wartosci lepkosci, jest akceptowane przez motocykl ?(skrzynia automatyczna ) , moze to przyniesc jakies negatywne skutki ? Dodam ze moj pojazd to Yamaha majesty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...