Skocz do zawartości

krzaku90

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    klr 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lubuskie

Osiągnięcia krzaku90

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Krzychu, jezeli korbowod jest caly a na wale sa tylko minimalne luzy to mozesz to tak zostawic, nie ma po co pchac sie w niepotrzebne koszta. Koszt korobwodu to kolejne 400-600 zl i regeneracja walu kolejne 100 a regeneracja polega na rozpolowieniu i wymianie lozyska i korby potem zlozeniu do kupy w opdowiedni sposob, zaden warsztat nie zrobi ci tego ze stara korba bo nie wywaza dobrze walu. Jesli masz juz powaznie wyjchana korbe to radzilbym sie rozejrzec za uzywanym walem, koszt to 50-70 zl i powinenes miec. Nie ma co sie bac minimalnych luzow.
  2. JA jak szukalem 2 lata temu to w kawasaki powiedzieli ze nie ma, ewentualnie moga sciagnac ze stanow ale czas niewiadomo jaki i tylko i wylacznie nominal. Kupilem wossnera, dystrybutorem w polsce jest Heidemann i u nich bez problemu powinienes znalezc nie tylko nominal ale tez na 1 i 2 szlif. Mnie kosztowal 530 zl +20 przesylka i teraz sprawdzilem ze na fakturze jest do KSF 250;). W zestawie oczywiscie pierscienie a w kawasaki chcieli po 40 zl za sztuke :blink:
  3. W sumie tez wole regeneracje. Domyslalem sie ze jest tam łozysko igiełkowe ale i tak samemu nie mam jak za bardzo tego rozpołowic wiec jutro z rana czeka mnie szukanie kogos kto to potrafi i ma czym to zrobic;) Dexster. U mnie w okolicy nie wiedzialem raczej KLR`ow na czesci co za tym idzie nie mam jak sprawdzic luzow przed kupnem. (Okolica mam na mysli okolo 100km)
  4. Walki to akurat dla mnie byla prosta sprawa. Nowego walu nie chce kupowac, to nawet w gre nie wchodzi. Korba wyglada calkiem dobrze. Co do objaow. To jak sie kreci walem to korba czasem sie przycina i nie chodzi plynnie a czasem tak ladnie chodzi ze mucha mogla by krecic korba. Jest tam jakies łożysko i podejrzewam ze to ono dostalo po dupie ale nie chce strzelac w ciemno. Nie powiem ze juz mam dosc kupowania rownych czesci do niego. Mam juz caly silnik w kawaleczkach i mysle ze juz poza tym walem nic nie moze byc zje..ne. Pozostaje mi w takim wypadku szukac tego specjalisty;)
  5. Mi dzisiaj tez ręce opadły. Chcialem poskladac klekota dzisiaj wkocnu do kupy na nowych czesciach. Po rozkreceniu go na samyym poczatku wyszlo ze walki (oba) powiedzialy papa+ popychacz zaworowy. Ale z ciekawosci sciagnelem glowice, odkrecilem pokrywe sprzegla i w sumie wygladola ok. Po jakims czasie okazalo sie ze tłok zastal sie w cylindrze. Bylo nieruszane i narazone na wilgoc w zime. Po rozkreceniu okazalo sie ze tłok byl calkowicie juz rozsypany. Wkocu myslalem ze to tylko to, ale jak juz bylem na samym dole to postanowilem posprawdzac co nieco. Okazalo sie ze pompa wody jest nieszczelna a co najgorsze wal tez chyba mowi papa. Suma sumarum po kupieniu walkow + popychacza +tłoka+ szlif cylindra+ uszczelnienia zaworowe+uszczelki wszelkiego rodzaju+łańcuszek rorzadu+ jakies tam jeszcze pierdoly moja cierpliwosc do tego silnika powoli sie konczy. Jeszcze niedawno chcialem zlozyc i sprzedac dalej ale zainwestowane pieniadze i nerwy nie zrekompensuja mi pracy przy nim. Wiec postanowilem go juz zostawic dla siebie. Zastanawiam sie tylko co zrobic z tym cholernym walem? Lepiej kupic uzywke czy oddac do regeneracji? Przy uzywce moge trafic na jakis szrot w podobnej koncycji do mojego a po regeneracji obawiam sie ze moze za dlugo nie przetrwac. Aha a w ogole da rady to zregenerowac? Jakies pomysly odnosnie tego walu? PS. Myslalem ze po rozpolowieniu silnika moim ocza ukaze sie milion trybikow a tam tylko kilka;)
  6. Posiada może ktoś z was info gdzie moge dostać tłok nadwymiarowy do klr 250? Mój rozsypał sie w drobny mak;/ Troche szukałem i nie znalazłem niczego co by podpasiło. W Kawasaki pytałem ale maja tylko nominalne(czyt. oryginalna średnica) ale do tego musiałbym kupić jeszcze pierścienie + cylinder i wychodzi ogromna suma. Jeśli ktoś ma jakieś namiary to bardzo będę wdzięczny.
  7. Walki ciezo znalezc uzywane, jak juz znajdziesz to ceny czesto przerazaja a na koniec okazuje sie sa podobne do naszych, czyli wyjechane juz konkretnie;/ Polecam sklep. Siatek.com.pl maja tam walki IN i EX z odpreznikami za 310zl za sztuke. Duzym plusem jest ze moga dorobic walek do potrzeb, czyli robia walki nadwymiarowe za te sama cene. Obsulga mila, wyjasnia co i jak itp:) Sam skorzystalem kilka dni temu z ich uslug. Te Klawiaturki to podpory walka? Nie znajedziesz tego a jak znajdziesz to tez wyjechane, dlatego warto kupic sobie nadwymiarowy walek przystosowany juz do wyjechanych podpor.
  8. Rozbierał już ktoś z was skrzynie biegów w 250? Pękł mi popychacz ssący i przez otwor na rozrzad poleciał w dół ale po ściągnięciu magneto go nie ma a jest otwór przez który mógł dostać się do skrzyn i tam chcę i myślę że go odnajdę. Dlatego moje pytanie odnośnie tej skrzyni. Jest coś na co rzeba zwrócić szczególną uwagę? Ciężko to potem złożyć? Jak ktoś ma jakięś informacje na ten temat to prosze o stosowny komentarz ewentualnie można śmiało pisać na [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...