Skocz do zawartości

Adam92ea

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Adam92ea

  • Urodziny 04/07/1992

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    spać i zap...lać
  • Skąd
    Krapkowice (woj. Opolskie)

Osobiste

  • Motocykl
    Fajer 954
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Adam92ea

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Sprawa jest MEGA pilna! Czy silnik z 929 z kompletnym osprzętem podejdzie do 954 lub odwrotnie? Czy trzeba przerabiać jakieś mocowania? Parę naprawdę ogarniętych osób mówi że na 99% tak, "ALE" sami tego nie robili. Interesują mnie wyłącznie wypowiedzi osób które to robiły lub widziały na własne oczy. Podkreślam że mam praktycznie cały motocykl 929 (brak tylko owiewek i prawa rejestracji).
  2. Acha, w takim razie chyba wezmę ElectroSport. Dzięki za odpowiedź :)
  3. No to mam jeszcze jedno pytanie: który regulator napięcia lepszy Tourmax http://allegro.pl/regulator-napiecia-yamaha-fzr-rd-tt-tzr-xj-xt-xtz-i3416683608.html , czy ElectroSport http://allegro.pl/regulator-napiecia-yamaha-fzr-600-r-89-94r-i3429915446.html ?
  4. (Uwaga! Będzie długie, bo nie chcę nic pominąć.) Sprawa wygląda następująco: praktycznie od samego początku przygody z tym motocyklem był taki mały problem, że mniej-więcej raz w miesiącu padała tylna żarówka i trochę za szybko ubywało elektrolitu w aku. Raz przy wkładaniu aku z powrotem za mocno dokręciłem śrubkę i urwałem w aku oczko od minusa i zamiast wymienić aku, przykręciłem minusa na metalowej opasce ściągającej ( takiej: http://www.termgaz.pl/admin/item_img/500x500_6399.jpg ). Jakiś czas nie było problemów, aż podczas przejażdżki spaliło mi wszystkie żarówki. A że było już ciemno to po przyjeździe do domu już nic nie ruszałem, więc nie wiem w jakim stanie był wtedy regulator. Następnego dnia okazało się że opaska się osunęła i minus nie miał styku z aku. Wymieniłem żarówki i aku na nowe i po przejażdżce zauważyłem lekki dymek spod zadupka. Regulator był gorący. Wszystkie bezpieczniki są całe. Czytałem że palący się regulator w tych modelach to przeważnie wina zwarcia na wiązce, ale czy w moim przypadku to nie wina tej akcji z aku? A może od tej akcji zrobiło się zwarcie na wiązce? Pytam, bo nie wiem czy wymieniać sam regulator i po problemie, czy konieczna będzie wizyta u elektryka i ile taka wizyta może kosztować? (moto stare i nie wiem czy warto)
  5. Witam! No więc mam pęknięty dekiel rozrusznika w mojej FZR600 z 1992r. i zastanawiam się jak to w miarę tanio naprawić. Na aledrogo dekiel do FZR kosztuje 230zł, a do Fazera lub T-cata koło 170zł. Wydaje mi się że powinien podejść, ale wolę mieć pewność. A może da się go pospawać? Znacie kogoś kto by to pospawał? Chcę to zrobić jak najtaniej, bo nie warto pakować kasy w tak stare moto, które pod koniec tego sezonu chcę zmienić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...