Skocz do zawartości

Maciek525

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    EXC 500 six-days 2013
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Maciek525

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Bardzo tani też jest KTM ECU User Setting Tool (mając to cuś można by się pobawić samemu) - ca 2000 zł :D .... to jest złodziejstwo bo inaczej tego się nie da nazwać....przecież to prosta elektronika warta pewnie 5 euro w Chinach.
  2. Dzięki za odpowiedź! W modelu 2013 o dziwo nie miałem map switcha w pakiecie (w 2012 6days ponoć były) - stąd brak w instrukcji info na ten temat. Przełącznik dokupiłem i do niego dołączony jest ogólny opis. Zasadę działania znam - I na kierownicy to zawsze standard a II to to co jest ustawione pod siedzeniem (soft lub hard). Prawdę mówiąc gdybym wiedział, że te różnice będą tak subtelne to bym sobie tyłka i portfela tym przełącznikiem nie zawracał :) Spodziewałem się różnicy podobnej jak w SMCR a tu nic z tego. Znalazłem info i mapy do własnego wgrywania ale jedynie do 350 a do 500 nie mogę znaleźć niestety żadnej informacji na ten temat.
  3. Witam, Mam na imię Maciek i od niedawna posiadam exc 500 six-days model 2013. Może ktoś z Was ma dosiadczenia z mapami zapłonu w exc modelach 2012/2013? W moim odczuciu w moim egzeplarzu przełączanie map nie powoduje lub prawie nie powoduje różnicy w oddawaniu mocy pomiędzy mapami. Na każdej jest tak samo wściekły :D Jeżdziłem też ostatnio SMC690R i tam różnica była kolosalna - mapa soft to był naprawdę soft :). Prawdę mówiąc liczyłem na to, że exc też te różnice będą zdecydowanie większe, co pozwoli na większe "wykastrowanie" exc w terenie w razie potrzeby. Teoretycznie modo było odblokowywane i rozumiem, że po tym nie trzeba wgrywać żadnych innych map po założeniu map switch-a? Może wiecie czy można wgrywać jakieś customowe mapy do exc model 2012/2013? z góry dziękuję za odpowiedź Maciek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...