Skocz do zawartości

Kacper Górny

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Kacper Górny

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzieki jeszcze raz, przy chwili wolnego rozwale jeszcze raz ten gaznik i posprawdzam dokladnie doplywy lewego powietrza. W zasadzie temat chyba jest juz do zamkniecia, bo jezeli to nie bedzie to, to i tak oddam go do mechanika. Pozdrawiam.
  2. Z technicznego jezyka angielskiego i tak niewiele sie dowiem. Nie posiadam takiej srobki to regulacji jak na zalaczonym zdjeciu. Czyli tak reasumujac, co polecasz zrobic ?
  3. To juz chyba za wysoka mechanika jak dla mnie.. Nie jestem na 100% pewny, ale przed moim ostatnim wyjazdem nie zauwazylem takich problemow, ale moze nie krecilem go tak jak ostatnio.. Ale na 80% tak sie nie dzialo, a kupilem go tydzien przed wyjazdem. Wybacz za te banalne pytanie, ale jak sprawdzic poziom paliwa ? Czesto wylewa sie benzyna ta rurka z dolu gaznika i nie wiem czy to nie jest tez skutek mojej udreki.. Kolor swiecy jest taki popielato bialy, nowej swiecy nie mialem okazji dokladnie sprawdzic, taki odczyt byl na starej. Tlok jest po ok 35 mth, mozliwe ze jest juz powoli do wymiany, ale raczej nie tak zeby podczas jednego wyjazdu sie rozsypal. Jezeli to cos da, to zauwazylem ze po zakupie, na ssaniu chodzil na normalnych obrotach, poczym powoli sie wkrecal i zdejmowalem ssanie. Teraz na ssaniu osiaga strasznie duze obroty od razu jak go zapalam, wiec musze od razu je zdjac. W dodatku wczesniej palil za drugim kopem a teraz za pierwszym.. Dzieki chlopaki za zainteresowanie sie tematem. Obawiam sie jeszcze, ze moze lapac gdzies lewizne wiec sprobuje jutro przytkac airbox, zobaczymy czy zgasnie. Pozdro.
  4. Hehe, no tak, macie racje :)) Nie sprecyzowalem swoich mysli. Nie jest to moj pierwszy motocykl oraz znam osoby, ktore rowniez troche w tym siedza, dlatego chyba nie potrzebuje manuala. Niestety wszyscy obstawiali na czyszczenie gaznika, co niestety nie przynioslo rezultatow. Macie jakies pomysly co z tym zrobic ?
  5. Nie wiem do czego moglaby mi sie przydac ta lekturka. Moto przed ostatnim wyjazdem chodzilo bardzo dobrze, wszystko bylo wyregulowane prawdilowo. Moglbys mnie oswiecic ?
  6. Hmmm. Mam nadzieje, ze chodzi Ci o zawor wydechowy, a nie zawory silnikowe hehe :D. Nie, nie ruszalem zaworu. Wydaje mi sie, ze gdyby to mogl byc zawor to na zakreconym powietrzu by sie to nie dzialo oraz wydaje mi sie, ze bylby tylko mul a nie buuu i gasl. Poza tym, wydaje mi sie ze przed ostatnim wyjazdem bylo ok.
  7. Witam Forumowiczów. Dziś na warsztat moja YZ 125. Problem z moja YZ wygląda tak, że z wolnych obrotów podczas gwałtownego dodania gazu, tak powyzej połowy manetki zaczyna się dusić, robi buuu a w konsewkencji gaśnie. Gdy odpuszcze manetke, motocyklem szarpie poczym wraca do normalnej pracy. Podczas stopniowego dodania gazu moto wkreca się niesamowicie szybko na wysokie obroty jak i rowniez podczas szybszej jazdy podczas gwaltownego dodania gazu moto rwie od razu na koło. Problem jest tylko gdy jade powoli na jakims biegu i dodam raptownie gazu. Lub jak naprawde szybko szarpne manetka na luzie. Tak ma byc w tych sprzetach ? Wydaje mi sie, ze powinien przymulic, ale po chwili wkręcic sie na obroty a nie gasnac. Gaznik wyczyścilem wczoraj, bez efektow. Wymieniona nowa świeca NGK zgodna z katalogiem. Wyprany filtr powietrza. Dodam tylko, ze podczas wkrecenia srubki powietrza na max problem ustaje, lecz moto nie zachowuje tak jak powinno, zaczyna poprostu pierdziec z powodu braku powietrza. Poczatkowo lalem dosc sporą mieszanke bo ok 1:30, wiec spodziewałem sie tego, ze moze zebral sie nagar, lecz po zmniejszeniu do 1:50 jest bez roznicy. Prosilbym o jakies porady lub zdiagnozowanie problemu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...