To juz chyba za wysoka mechanika jak dla mnie.. Nie jestem na 100% pewny, ale przed moim ostatnim wyjazdem nie zauwazylem takich problemow, ale moze nie krecilem go tak jak ostatnio.. Ale na 80% tak sie nie dzialo, a kupilem go tydzien przed wyjazdem. Wybacz za te banalne pytanie, ale jak sprawdzic poziom paliwa ? Czesto wylewa sie benzyna ta rurka z dolu gaznika i nie wiem czy to nie jest tez skutek mojej udreki.. Kolor swiecy jest taki popielato bialy, nowej swiecy nie mialem okazji dokladnie sprawdzic, taki odczyt byl na starej. Tlok jest po ok 35 mth, mozliwe ze jest juz powoli do wymiany, ale raczej nie tak zeby podczas jednego wyjazdu sie rozsypal. Jezeli to cos da, to zauwazylem ze po zakupie, na ssaniu chodzil na normalnych obrotach, poczym powoli sie wkrecal i zdejmowalem ssanie. Teraz na ssaniu osiaga strasznie duze obroty od razu jak go zapalam, wiec musze od razu je zdjac. W dodatku wczesniej palil za drugim kopem a teraz za pierwszym.. Dzieki chlopaki za zainteresowanie sie tematem. Obawiam sie jeszcze, ze moze lapac gdzies lewizne wiec sprobuje jutro przytkac airbox, zobaczymy czy zgasnie. Pozdro.