całą instalacje już sprawdziłem kable i kostki ok myśle ze walnoł moduł ale nie wiem jak go sprawdzić, nie ma prądu na kablu który sie podłącza do cewki. a cewka dobra bo sprawdzałem.
Panowie mam problem ze swoim moto. ostatnio robiłem górę silnika i po złożeniu zgineła mi iskra.. jakie są najczęstsze usterki układu zaplonowego? możę ktoś z kolegów ma jakiś schemat co do elektryki? prosze o wszelkie info. A czy ktoś z kolegów jest moze z okolic warszawy?i posiada klr 250
on jednak jest niebieski. mysle ze olej sie dostaje przez prowadnice zaworów,uszczelniacze są niby nowe ale zawór morze mieć luz. uszczelka pod głowicą też nowa. musze jeszcze raz zwalić główke:/
Dzieki za info:) a powiedz prosze co to jest to (IN i EX)? odpręzniki to te otwory smarujące?
wie moze ktoś z kolegów jaka jest najczęstrza przyczyna tego ze moto kopci strasznie na biało? na pewno dostaje sie olej do komory spalania ale nie wiem którędy.
witam. chciał bym kupić wałki rozrządu do mojego KLR 250 głowice mam całkiem dobrą ale wałki i klawiaturki mam do wymiany. bardzo prosze o pomoc bo sezon sie zbliza a moto rozebrane:( dzięki za wszelkie info:)