Skocz do zawartości

mdziubin

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mielec

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha V-Star 1300 Tourer
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    450093

Osiągnięcia mdziubin

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. witam, poszukuję używaną szybę licznika do motocykla yamaha v star 1300 rok 2007. Nr katalogowy 3D8-8353E-00-00 CASE, METER UPPER
  2. witam, Wojtek dzięki za instrukcję wymiany przewodu paliwa. Zapytanie do Yamahy zrobilem dla zasady. Otrzymując odpowiedź z centrali Yamaha, i po rozmowach z dealerem utwierdziłem się w przekonaniu, że nie ma co liczyć na pomoc. W swoim serwisie nie zobaczą mnie prędko chyba, żeby zobaczyć coś nowego. A ewentualny zakup i tak dokonam poza naszym krajem. Pozdrawiam
  3. witam, informacje dla zainteresowanych tematem jak wyżej. Reakcja "centrali" Warszawa była natychmiastowa (odpowiedź dnia następnego). Otrzymałem wiadomość, że mój motocykl kwalifikuje się do przeprowadzanej akcji wymiany przewodów paliwa i, że mam zgłosić się do dealera celem ustalenia terminu. Uczyniłem po kilku dniach zgłoszenie dealerowi. Odpowiedź jaką otrzymałem po 5 dniach ( ponownie z "centrali" Warszawa), "....Sprawdziliśmy w systemie Yamaha Co. iż w Pańskim motocyklu została wymieniona linia paliwowa jeszcze w USA w styczniu 2011 roku, a co za tym idzie nie będzie wymieniana ponownie". Korespondencję pełną, mogę przesłać zainteresowanym mail'em. Pozdrawiam.
  4. witam, easy rider'si wysłałem w imieniu posiadaczy Yasiek v star 2007 zapytanie do Yamaha Polska w sprawie akcji serwisowej, czekam na odpowiedź. Póki co nie będę zdradzał treści, ale będę informowal na bieżąco.
  5. z moich obserwacji wynika, że kontakt z dealerem jest bezowocny w sprawie akcji serwisowej. Więc myślę napisać jeszcze raz na adres poniżej, z prośbą o wytłumaczenie dlaczego motocykle z USA nie są przewidziane możliwością przeprowadzenia akcji. W przypadku odmowy wyślę mail do http://global.yamaha-motor.com/ z załacznikiem mail'a od dealera Polska Gdybyśmy przeprowadzili wspólną akcję to może coś ugramy, w kupie siła??? Yamaha Motor Middle Europe B.V. (sp. z o.o.) - Oddział w Polsce Al.Jerozolimskie 212 02-486 Warszawa Wszelkie zapytania prosimy kierować na: Tel. 22 571 40 70 E-mail: [email protected]
  6. witam, załączam foto (jakość nie najlepsza) jednego z elementów, na którym ma być po przeprowadzonej akcji serwisowej w USA oznaczenie. Moje pytanie, czy w swoich motocyklach macie tez trzy wytłoczenia? pozdrawiam
  7. witam, w moim przypadku było podobnie. Złożyłem zapytanie do RingRoad Rzeszów odnośnie akcji serwisowej. Mój motocykl jest z 2007, sprowadzony z USA w tym roku. Powiedziano mi, ze zrobią rozeznanie w centrali. Odpowiedź otrzymałem taką: ze niby była akcja przeprowadzona w USA. O tym ma świadczyć oznaczene albo na głowce ramy tam, gdzie jest naklejony nr ma być kropka lub na elemencie baku (tym co się przykręca bak do ramy pod siedzeniem) wybita kropka. Skończyło sie tak, że zaproponowano mi, że zrobią mi pod warunkiem ze zaplace sam (nie pamietam kosztów bo pisałem do RingRoad w lutym tego roku). Usłyszałem tylko hasło, dlaczego nie kupiłem moto u nich. Golasa za 40 tys. Postaram sie zrobic foto tego elementu pod siedzeniem dla porównania. Odnośnie spalania: motocyklem przejechalem ok 450 km, na początku nie sprawdzalem zużycia dzis zatankowałem kolejny raz, sprawdziłem i wyszło mi ok 8l/100. Jazda z szyba głównie trasa szybkość ok 120 km/h Zastanawia mnie sygnalizacja - rezerwa włacza się ( powinno być ok 3.7 litra paliwa) a jak tankuję wchodzi tylko 12 litrow . Poziom paliwa w baku widoczny ok. 2 cm ponizej "kratki" pozdrawiam wszystkich Mariusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...