Skocz do zawartości

gozdek

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gozdek

  • Urodziny 06/09/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Błonie

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KDX 125 '99
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia gozdek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. czesc, wczoraj uruchomilismy maszyne... i zaskoczenie - jest tak samo jak bylo :( wymienilismy praktycznie caly silnik, tlok, kotbe, uszczelniacze, lozyska wszystkie, cewke zaplonowa, akumulator, swiece... motor odpala bez problemu jednak po puszczeniu manetki gazu gasnie. nie wkreca sie tez na obroty... dla testu wyjelismy na chwile filtr powietrza - obroty troche wzrosly, pracuje jakby lzej... aha w mototrze od poczatku bylo chyba cos z elektryka, podczas odpalania miga jeden kierunkowskaz, lampa zapala sie slabym swiatlem. ale zawsze odpala. obrotomierz sie lekko porusza ale tylko do 1000-2000rpm widac tez ze cos jest nie tak z zaworem wydechowym - niby sie porusza ale w bardzo malym zakresie. ma ktos z Was moze jakies pomysly gdzie szukac przyczyny? pozdr, gozdek
  2. dzieki wszystkim za pomoc! zastosuje sie w wskazowek z manuala, no moze poza wyjmowaniem tloka po drugiej jezdzie i wymianie oleju w skrzyni... wyhcodzi na to ze 2T mozna uzytkowac poraktycznie jak 4T... pozdr, gozdek
  3. Dzieki za odpowiedz. No kolega jezdzi KX wyczynowo na zawodach MX, wiec czasem nawet 30mth nie dojezdzi... Wracajac do wolnych obrotow w 2T... ludzie pisza, ze nie mozna np podczas zjazdu ze stromej gorki wcisnac sprzegla i tak jechac bo podawane jest malo mieszanki. Trzeba czasem dodac gazu aby sie nasmarowal. To jak oto w koncu jest? mozna go zostawiac na jakis czas na wolnych obrotach czy nie? Link zaraz poczytam, moze tam znajde jednoznacza odpowiedz - dzieki! -- gozdek
  4. Witam, Do tej pory jezdzilem tylko motorami w silnikiem 4T. Tydzien temu nabylem Kawasaki KDX 125 - Jest to motocykl enduro z silnikiek 2T. Dowiedzialem sie, ze w 2T nie mozna hamowac silnikiem - grozi to zatarciem, podobnie jak jazda na niskich obrotach, np z gorki na sprzegle. Trzeba robic przegazowki co pare sekund aby zapewnic smarowanie Kilka kwestii pozostaje dla mnie tajemnica: 1) Jak wyglada kwestia rozgrzania silnika przed jazda? W 4T odpalalem silnik, szedlem sie ubrac, mijalo powiedzmy 5-10 minut i silnik byl gotowy do jazdy. 2) Jak to wyglada w przypadku 2T? Odpalic i zostawic go na pare minut? No wlasnie, odpalony i pozostawiony sam sobie bedzie pracowal na niskich obrotach co rowna sie slabemu smarowaniu i zatarciem... 3) Motor bede uzytkowal w terenie i na ulicy. Powiedzmy, ze mam do przejechania 50 czy 100km po asfalcie. Gdzies wyczytalem, ze 2T nie mozna jechac dlugo na tym samym biegu - to chyba jakas glupota??? Jesli obroty beda odpowienio wysokie to chyba moge jechac i 1000km na np. 3 biegu... Rozumiem, ze stojac na swiatlach na sprzegle albo na luzie mam co jakis czas robic przegazowki? 4) kwestia docierania. Obecnie silnik mam rozkrecony do remontu i jutro beda mi go skladac. Koles ktory mi to robi jezdzi w motocrossie - tak bardziej na powaznie. Powiedzial mi, zebym po zlozeniu silnika odpalil motor, 3-4 razy machnal manetka gazu i dotarte. On tak robi w swoim wyczynowym KX250. Twierdzi ze skoro co 30motogodzin robi rewmont to bez sensu jest docieranie przez zalecane ~10motogodzin. Mam pewne obiekcje co do jego teorii gdyz KDX to enduro a nie hardcoreowy cross i przebieg wyraza sie w tysiacach km. Jak wyslicie? Jesli cos mi jeszcze przyjdzie do glowy to dopisze... pozdr, gozdek
  5. witam, moglbym prosic o manual serwisowy do KDX 125 '93 lub '99? podaje maila: gozdek (a) gozdek.pl pozdr, gozdek
  6. Witam, Po rozkreceniu silnika na czesci okazalo sie iz terzeba wymienic/zrobic: szlif cylindra wal (bo krzywy i fioletowy) korbe tlok (ten zamontowany mial 1mm luzu) uszczelke pod glowica uszczelniacze walu lozyska walu mechanizm sterujacy zaworami wydechowymi (taka sprezyne z zembatka, same zawory sa ok) cewke zaplonowa uszczelki w silniku cud ze palil :) pare zlotych pojdzie ale silnik bedzie jak nowy... mozecie polecic jakiegos dealera nowych czesci do Kawasaki znalazlem tylko Moto Klinike - maja czesci do KDX 125 ale chcialem porownac ceny... pozdr, gozdek
  7. Witam, Zwracam sie z prosba o pomoc w zakupie zaworu wydechowego do Kawasaki KDX 125 '99. Nigdzie nie mozna go dostac :( Znacie jakis sklep ktory zajmuje sie czesciami do KDX'a? pozdr, gozdek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...