Skocz do zawartości

Faust44

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Faust44

  • Urodziny 09/06/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Faust44

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Pragnąłbym tylko zauważyć, że XVS1300 ma fabrycznie 74 kucyki i 108Nm momentu. Jest czym jechać. Z założoną Cobrą, filtrem o zwiększonym przespływie i Cobra FI2000 poleci ponad 200km/h nawet z szybą. Więc jest to możliwe. Podawanie jak to zostało nazwane wymiarów ma sens ;-) Człowiek o wzroście 190 i wadze 90 kg wyglądał będzie: a) na Dragstarze 650 Custom jak na kocie ;-) b) na Dragstarze 650 Classic - ok, wyglądał będzie... ale ten silnik w tej ramie sam siebie nie jest w stanie uciągnąć i po prostu nie ma czym wyprzedzić nawet TIR-a ;-( @madx2 - ujmę to tak: W ogóle cruisery zawsze będą duże i masywne. Ale mają niski środek ciężkości. To dużo, skoro masa własna przekracza nieraz 300-350kg. Nie wiem skąd taka mentalność wśród ludzi, żeby nie kupować poniżej litra ;-( Kupiłem jako swój pierwszy motor XV750 Virago - miesiąc po zdaniu prawa jazdy. Po kolejnym miesiącu troszkę żałowałem, że to nie 1100. Nie ma żadnych, powtarzam: żadnych, problemów i prowadzeniem zarówno VTX1300, Road Stara 1600/1700, Dragstara 1100. Jechałem po kolei wszystkimi i jedyna rzecz, która mnie zaskoczyła osobiście, to fakt, że im cięższy motor, większy silnik to łatwiej mi było go utrzymać i prowadzić. Podniesienie z podnóżki Road Stara 1600 wiedząc ile on waży może skończyć się wywrotką w drugą stronę ;-) Bo idzie zadziwiająco lekko - mimo, że ja mam posturę szkieletu. Nie ma się czego bać - chcesz kupić = kup, będziesz zadowolony. A teraz do tego, co chyba miało być tematem całego tematu: VTX 1800 - w tym budżecie raczej mało realny - zszedłbym do pojemności 1300. +napęd wałem, którego nie trzeba przeglądać ;-) +wersja retro ze szprychami -cena -jak dla mnie estetycznie jest po prostu paskudny, ale to rzecz gustu DragStar/Vstar 1100 +znów wał +cena - jak się uprzesz to rocznik 2004-2007 kupisz znacznie poniżej budżetu i sobie powoli doubierasz jak Ci się będzie żywcem podobało -troszkę przestarzała już konstrukcja silnika, choć sprawdzona i bezawaryjna Chyba najlepszy wybór w takim kryterium finansowym, bo można kupić coś naprawdę dobrego i w dobrym stanie, a jak szukasz motoru na kilka lat to Cie będzie gotować patrząc na wszystkie rysy, obicia, przepalone rude wydechy i cieknący olej. Road Star 1600 +one są po prostu piękne w każdym calu jak na nieraz dekadowe egzemplarze +- moc podobna do Vstara, ale oczywiście większy moment przy podobnym spalaniu -pas napedowy - bardzo dobry, tłumi szarpnięcia przy zmianie biegów, przyspieszaniu, jednak regulacja naciągu co 4000. - największy problem - ludziom się w du... poprzewracało i ceny nawet za bite egzemplarze lub w tragicznym stanie potrafią być kosmiczne. Mam nadzieję, że choć odrobinę pomogłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...