WItam . Posiadam 2 problemy w swojej Klr 250 . Otóż tak gdy temperatura wzrośnie i jest tak na połowie , to zaczyna przerywać strzelać z tłumika nagle gaśnie i muszę odczekać z 5 minut po czym odpali od 2 - 3 kopnięcia i można jeździć dalej . Drugi problem to że cieknie mi paliwo z przelewu i to strumieniem prawie ;/ . Nie wiem czy dobrze założyłem bo jak rozkręcimy górę gaźnika to tam gdzie jest iglica razem z tym aluminiowym to na dole gdzie wychodiz iglica jest taka dziurka i może ona być po 2 stronach i nie wiem czy od strony flitra czy od strony cylindra . Pomocy i z góry dziękuję za info .
Gaźnik już ogarnięty . Pozostał problem z gasnącym silnikiem ;/ .. Pomocy bo to naprawdę wykańcza nie mam już pomysłu co to może być . Chwile pojeździłem i znów zaczął przerywać strzelać i zgasł ; ( .