Skocz do zawartości

Mr.Nice

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    KTM LC4 620 SC
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mazowieckie

Osiągnięcia Mr.Nice

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. A powiedzcie mi czy wyrobiona iglica może mieć pływ na moc ? Bo zauważyłem ostatnio że w zależności od pogody różni idzie. Z paleniem nie ma najmniejszego problemu, pali zawsze za pierwszym max drugim kopem. Ew jak to nie iglica to co może być powodem jego zmiennych nastrojów ? Dodam tylko że jak pokręcę tą śrubką to czasem mu przechodzi.
  2. Oczytałem się trochę na różnych stronach i wychodzi że albo to uszczelniacze albo pierścień olejowy, no bo co jeszcze może być nie tak ? Co może powodować dymienie ?
  3. Jest to wersja Super Competition, przegrzać go nie przegrzałem bo jest lampka od wody i mi się nie zapaliła. Generalnie wygląda to tak że jak na wolnych obrotach chodzi to zaczyna kopcić, nawet jak polatam trochę, zgaszę go i za np. 15 min odpalę i stoii na stopce powiedzmy 5 min to zaczyna kopcić, jak jadę to nie kopci. Co to może być ?
  4. Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem że mój KTM kopci na niebiesko. Objawia się to tym że jak się normalnie jeździ nie widać dymu, problem jest gdy moto trochę popracuje na wolnych obrotach to zaczyna kopcić, szczegónie na zimnym silniku. Tak samo jak jadę gdzieś prawie bez gazu to jak później odwinę to zakopci, dużych ubytków oleju nie widać, co 2-3h jazdy sprawdzam i co 2 sprawdzenia dolewam 100ml. Jak jeździłem z kolegą to mówił że jak za mną jechał to czasem puszczał dymka, ale jak jeźdzę to szczegónie przy odwijaniu lubie patrzeć jakiego freza zostawiam :) i nie zauważyłem żeby dymił. Na co stawiacie ? Pierścienie ? A może uszczelniacze ? Moc ma piekielną, żadnych stuków puków nie słychać z silnika, pali też z pierwszego tylko to dymienie mnie denerwuje, ostatnio odpaliłem po 3 dniach to chwile ok 30sek nic a później jak dwósów na niebiesko zaczął dymi, rozgrzał się pogazowałem trochę i przestał. Co to może być ?
  5. Nie będę kombinował w takim razie, pali dobrze, moc też jest bycza więc nie ma co kombinować, ew w zimę rozbiorę gaźnik i zobacze jak wygląda ta przeprustnica.
  6. Witam, mam pytanie, co reguluje się częścią nr. 40 na załączonym poniżej obrazku ? Wydawało mi się że obroty ale jak pokręciłem ok 1 obrotu tą śróbką w prawo siedząc na motocyklu to niby obroty na chwile wzrosły ale później było tak jak wcześniej za to moc drastycznie spadła, odkręciłem to spowrotem i moc wrócił ale zastanawia mnie co się tą śróbką reguluje i jak ustawić aby było idealnie, może ktoś miał taki motocykl i zna się na tym :) Z góry dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...