Skocz do zawartości

yogijager

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBR 600 F4i `01
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ciechanów

Osiągnięcia yogijager

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zakładając pokrywę wyrwało mi ją z ręki więc magnesy na pewno są :)
  2. To w takim razie muszę poszukać innego elektromechanika bo ten stwierdził że wszystko jest ok ze statorem... Dziękuję za pomoc. Dam znać jak przezwoję to ustrojstwo czy wszystko jest jak należy. Pozdrawiam PS Jak duże jest ryzyko że regulator też jest uszkodzony? Można go jakoś sprawdzić na sucho?
  3. Tak, alternator odpięty od regulatora.
  4. A więc tak - pomiary wykonane: Napięcie na klemach bez oraz pod obciążeniem: 13,1V oraz 9,5V Rezystencja: brak przebić Napięcie międzyfazowe: 31V na każdej parze Zgodnie z przyklejonym tematem usterki należało szukać w statorze. Zdemontowałem go i zaniosłem do elektromechanika na sprawdzenie i ewentualne przezwojenie. EM stwierdził że stator jest w pełni sprawny a jeśli alternator nie daje odpowiedniego napięcia to znaczy że, cytuję: "pierścień magnetyczny stracił swoją magnetyczność" - rozumiem że mówiąc pierścień magnetyczny miał na myśli wirnik. Dodał że już spotkał się z takim przypadkiem i nie ma sensu wymieniać statora - jest sprawny. Fakt że motocykl zanim go kupiłem stał kilka lat nieużywany w stodole ale czy to może mieć wpływ na rozmagnesowanie się wirnika?
  5. Witam, przeszukałem forum odnośnie problemów z alternatorem i jest kilka rozbieżności. Otóż mierząc napięcia na fazach alternatora część forumowiczów pisze że powinno być 35V i wyżej a gdzie indziej że ponad 70V. W mojej CBR alternator przy obrotach 4000-5000/min podaje napięcie 32-33V. Z tego co wiem F4i jako że ma wtryski to alternator powiniem podawać minimum 70V (proszę o poprawienie jeśli się mylę) Chcę mieć pweność bo nie wiem czy dać do regeneracji alternator czy regulator. Przy obr 4-5tys bez świateł mam ładowanie 13V po włączeniu świateł spada poniżej 10V Nie chę wymieniać w ciemno regulatora za kilkaset zł. Pozdrawiam Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...