Skocz do zawartości

tyk77

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    VTR
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    wroclaw

Osiągnięcia tyk77

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. za bogata mieszanka czyli ograniczyc powietrze? przeczytalem gdzies w innym temacie ze na przednim cylindrze sróbke reg. w gazniku powina byc odkrecona na 1 obrót a tylni na 1 i 1/4
  2. nie karze tylko dodalem czy to spalanie jest adekwatne
  3. dodam ze kiey lecialem nad jezioro jakis czas temu zrobilem 290km i we dwie osoby przy srednio 150km/h (przymalem równo lekko pow.5tys obr) srednie spalanie wyszlo mi 6 litrów. czy rzeczywiście podnieść plywaki??
  4. Kanik i przeplyw paliwa jest ok to bylo sprawdzone wraz z gaznikami. wiec zostaje tylko modul:/ hmm... powinien normalnie zadzialać tylko do jakiego stopnia go grzać aby tak bylo. nie wiadomo co tam z nim jest:/ motor jest z 1997r
  5. Przymierzam sie do zakupu modulu ale przy sprzedazy na allegro sprzedający pod haslem "modul zaplpnowy'' srzedaja dwa elemety elektroniki którymi sa: http://allegro.pl/honda-vtr-1000-98-sc36-modul-zaplonowy-i2408284531.html (elemet majacy duza liczbe pinów) oraz: http://allegro.pl/honda-vtr-1000-98-sc36-modul-zaplonowy-i2408284531.html elemet mający 6-pinów. podejrzebam ze ten odpowiedni to modul z wiekszą liczba pinów.
  6. Witam jestem nowy na forum, glównie ze wzgledu na pomoc która potrzebuje przy VTR 1000F . mam nadzieje ze ktoś doradzi lub pomoze bo przez tak dlugi czas motor nie jezdzil normalnie. Kupilem motocykl rok temu z problemem ktorego nie mogę rozgryźć, ale przy kupnie objawial sie duzo gorzej. Mianowicie VTR na 'jalowym' biegu wkreca sie bardzo dobrze natomiast w czasie jazdy jeszcze nigdy nie pociagną wyzej niz 7-8tys obrotów, przy tym zakresie motor zaczyna szarpać a przedewszystkim nierównomiernie przerywać i nie osiąga szczytowych obr. Wczesniej zaraz po zakupie objawialo sie to przy ok 5tyś ale grzebiac troche jakos mu przeszlo, matomiast przy 7-8tys motor juz nie jedzie dalej przerywa i koniec ;( do tej pory zostalo zrobione czyszczenie i synchronizacja gaznika, nowe swiece platynowe, nowy filtr powietrza. oraz zostal zmieniony silnik ze wzgledu na awarie poprzedniego( na jednym i drugim silniku objawy sa takie same) dodam ze w czasie jazdy jak jest zimo czy wilgotno a czasami przy normalnych warunkach potrafi tez przy rownych 5tys obr szarpac przerywac ale jak pociągnie pow. 5tyś to ciagnie dalej bez zarzutu ale tylko do momentu kolejnego przerywania przy 7-8tys gdzie juz jazda sie konczy. czytalem również gdzies ze moze być to prawdopodobnie wina modulu zaplonowego ze wzgledu na USZKODZONE LUTY W NIM czy to prawdopodobne??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...