Witam!!! Na wstępie chciałbym się przywitać, pierwszy raz "zabieram głos" na forum... Mam pytanie odnośnie linearnego zaworu regulacyjnego (linear control valve), tego przy główce ramy. Prawdopodobnie mam go uszkodzonego, ponieważ przeraźliwie "terkocze" po wyłączeniu zapłonu kluczykiem i nie utrzymuje obrotów po odpaleniu zimnego silnika (a chyba powinien, coś w rodzaju ssania), obroty są bardzo niskie blisko "zgaszenie" silnika. Muszę zawsze przez chwilę dodać minimalnie gazu i dalej jest wszystko jest OK, na ciepłym nie ma tego problemu. Pytanie mam następujące czy po odłączeniu złącza tego zaworu i uruchomieniu silnika lub jeśli jest on faktycznie uszkodzony to powinien pokazać się błąd w "DI61- DI62"?. Po odłączeniu zaworu odpala na zimnym silniku z tymi samymi problemami ale przynajmniej nie terkocze przy wyłączaniu zapłonu. Sprawdzałem na kilka sposobów i nigdy nie pojawił się żaden błąd, że jest coś uszkodzone lub "odłączone", czy to jest normalne??? Mój Warrior jest z 2004 roku. Pozdrawiam wszystkich