Skocz do zawartości

thestunner

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Cagiva Planet
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    CHełm

Osiągnięcia thestunner

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. problem rozwiązany ;) przyczyną była nie do końca włożona jakaś linka (takie dwie tam są). dzięki wszytkim za pomoc :)
  2. Pisałem wcześniej, tłok i pierścienie są nowiutkie Wossnera i cylinder dany do szlifu. Z tymi obrotami to właśnie sam nie wiemm wygląda na to jakby nie chciał się wkręcić na 4 wyżej i potem wkładanie 5 i 6 jest zbędne, gdyż nic nie daje.
  3. Tłok był włożony strzałką do gaźnika. Założyłem strzałką do wydechu bo tak powinno być, prawda ?
  4. No więc tak: na 100km spalił mi 8.5 l. - to chyba za dużo na 2 biegu max 60km na 3 biegu max 95 na 4 biegu 110 i nic nie daje czy włoże 5 czy nawet 6, jedzie tyle samo a może nawet wolniej
  5. Zamulony to raczej nie jest ;) Obrotomierza niestety nie ma a o kolorze świecy nie pomyślałem, zaraz zobaczę ;) aa co do serwisówki to właśnie problem jest, że jej nie mam i nie moge jej nigdzie znaleźć. Ma ktoś coś takiego? W mito jest podobno ten sam silnik, więc też chyba może być,
  6. możesz spróbować na iglicy zwiększyć mu paliwo i zobaczysz czy się poprawiło, jak nie to spróbuj zmniejszyc, jeżeli nic to nie da to proponuję przeczyścić dokładnie cały gaźnik
  7. Witam. Mam mały problem z moją planetką. A mianowicie. Kupiłem ją późną jesienią, więc nie było już kiedy jeździć, ale po przejechaniu 270km stanęła i nie chciała zbytnio chodzić. Rozkręciłem gaźnik, przy okazji poprzestawiałem go ;/. No i jak się potem okazało po całkowitym rozebraniu, padły pierścienie przez to, że był włożony odwrotnie tłok i nie był dopasowany wielkością do cylindra, gdyż miał spore luzy po wyjęciu. No dobra, więc kupiłem nowiutki tłok WOSSNERA, pierścienie, cylinder dany do szlifu, złożyłem, chodzi. No i po dotarciu ok 300km, czas na szybszą jazde i tu zaczyna się problem. Przed tym jak padły pierścienie to spokojnie we 2 na 4 biegu 140 było. A teraz to max 110-120 i więcej nie chce iść. Możliwe, że przestawiłem trochę pływak paliwowy w gaźniku. Wyregulowałem obroty, powietrze. Bardzo szybko się wkręca tylko nie wiem właśnie czy na najwyższe możliwe obroty. Zrywyny dość jest. No ale dlaczego nie chce szybciej jechać ? Z góry THX za pomoc ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...