Skocz do zawartości

biker94

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chełm

Osobiste

  • Motocykl
    MZ ETZ 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    33322657

Osiągnięcia biker94

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Posiadam motorek MZ ETZ 250 z 84r. do ktorego na nastepny sezon chciałbym założyc gaznik bing 84 i prosiłbym o opinie na temat tego jaj motorek bedzie chodził na tym gazniku. Obecnie jezdziłem na gazniku 30n2-5 motorek chodzi mi na nim wyśmienicie lecz gaznik już swoje przepracował i ma luz na przepustnicy na tym gazniku emzetka palila nie wieciej niz 4,5litra. I jeśli bym mug mi ktoś powiedziec gdzie owy gaznik moge kupic taniej niż na allegro. LwG.
  2. Wymieniłem usczelniacze na wale kondensator krzywke swiece i poprawiłem elektryke i juz wszysko w porzadku. Motorek cyka jak powinien i dzieki za rady pozdrawiam
  3. Dzięki sprawdze ten klin,a kondensator juz wymieniłem a miesznke mam taka jak napisałeś
  4. On wymieniał wał bo robił remont kapitalny a wał kupił nowy ze sklepu oryginał. A ten klin to gdzie się znajduje dokładnie bo tam jest tylko krzywka i ja wyjmowałem i jest w parządku nic nie sciete na niej jak silnik jest zimny to chodzi nie najgorzej ale czym robi się cieplejszy to gorzej i swieca za kazdym razem jest mocno czarna i osmolona. objawy przejawiają sie na rozgrzanym silniku ale jak jest zimny to wcale nie jest lepiej i za każdym razem swieca jest cholernie osmolona a zakładałem nową i nic to samo.
  5. Witam Od niedawna jestem posiadaczem eMZetki 250 i mam z nią mały problem. Motorek niechce mi się wkręcać na wysokie obroty jak dam gazu to powyżej 4tys. obr/min motor warjuje mocno dymi,przerywa i czasem strzela w tłumik.Poziom paliwa ustawiłem książkowy a sam gaznik czysciłem pare razy. zapłon mam przyspieszony na maxa bo inaczej to nawet niechce zapalić.Dodam jeszcze że goscio od którego ja kupiłem wymienił w niej cylek, głowice, wał ,sprzęgło i cały zapłon i po wymianie motorek stał około 6 lat nie odpalany i po remoncie ma przejechane niespełna 50km. Motor na niskich obrotach chodzi nawet w miare dobrze i jest bardzo silny na 3 biegu bez problemów osiaga predkość 100km/h. jak pojeżdże około 10 min to świeca jest strasznie osmolona a simeringi na wale napewno są dobre bo odpalałem bez oleju w skrzyni i nie było rezultatu. Jeśli by ktoś mógł mi pomoc to z góry dziekuje. Ja osobiście stawiam ze wina lezy po stronie zapłonu ale chcem się poradzic bo wczesnij nie miałem styczności z emzetką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...