Skocz do zawartości

greenish

V.T.X.
  • Postów

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O greenish

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    VTX 1800 Retro (S)
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia greenish

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. A jakie są koszty związane z rejestracją i ubezpieczeniem motoru? Mam ubezpieczenie w PZU i 60% zniżki za jazdę bezwypadkową. Pytam czysto orientacyjnie.
  2. luis71 Dokładnie tak jak piszesz, w 100 % podzielam zdanie na temat drogich zabawek. W moim przypadku było identycznie. Jakoś nigdy mnie motocykle nie ruszały, nie miałem nawet czasu aby zrobić prawko, kiedy robili je wszyscy moi kumple w szkole średniej. Mijały lata, aż pewnego razu podczas drogi do pracy zobaczyłem piękny motor, była to właśnie Honda VTX. Od tego czasu zapragnąłem mieć coś w tym stylu. Zrobiłem prawko i teraz stoję przed zakupem, a ekscytuję się tym chyba bardziej niż dziecko nową zabawką.... Wracając jednak do tematu, to zamierzam znaleźć kilka modeli, gdzieś w sieci. Jednak zanim 'wynajmę' sobie jakiegoś obeznanego w temacie typa, który pojedzie ze mną sprawdzić ten motor, wolałbym wiedzieć na co zwracać uwagę przeglądając net. Wiadomo, że pewnie czasem opis/zdjęcia znacznie odbiegają od faktycznego stanu motocykla, ale od czegoś trzeba zacząć. ceo Jasne, że bez urazy. Twoje słowa traktuję raczej jak rady starszego (doświadczeniem) użytkownika. A możesz napisać coś więcej o tym sprawdzeniu motora za 20$? Wydechy raczej chciałbym zachować oryginalne, takie bardziej mi się podobają (przynajmniej wizualnie, a piszecie, że to bardzo się liczy przy zakupie motocykla). Możesz mi wysłać też jakieś namiary na te 1800, które masz na sprzedaż. Dużo przekraczają mój budżet? Marnypopi$ Jeśli będę już przed samym zakupem, na pewno poproszę jakiegoś obeznanego w temacie o sprawdzenie. Jest u nas taki serwis, podobno całkowite sprawdzenie motocykla kosztuje od 100 do 150 zł (nie wiem czy to drogo, bo tylko tam pytałem). Masz rację co do tego, że jak się pierwszy raz siada na motor to automatycznie stwierdza się, że na pewno na lepszy nie tafię, a ten jest po prostu idealny..., wiem z doświadczenia. A właśnie, bo wcześniej o to nie pytałem, a rzuciło mi się to w oczy. Większość motocykli jak ktoś wyżej napisał pochodzi ze Stanów, jednak co jakiś czas w ogłoszeniach mogę spotkać się z informacją: wersja europejska. Czy te modele różnią się czymś konkretnym?
  3. luis71 Dzięki wielkie za wyjaśnienie - niezbyt to jednak skomplikowane, spodziewałem się czegoś gorszego.... ceo Piszesz, że skoro nie wiem co to kranik, nie powinienem poruszać się czymś większym. Powiem Ci tak, że już wiem właśnie przeczytałem ; ) Nie sądzę aby znajomość mechaniki danego sprzętu wpływała na moje bezpieczeństwo. Na samochodach też się nie znam, a od lat już jeżdżę i wydaje mi się, że jestem dobrym kierowcą. Jak coś się dzieje z samochodem, jadę do mechanika.... Dzięki za Twoją opinię, ale myślę, że sobie poradzę, proszę tylko o porady dla początkującego. Brakuje mi jednak ciągle takich rad ogólnych, które powinienem wziąć pod uwagę? Czym w ogóle sugerować się przy zakupie motocykla? Rocznik? Wyposażenie (jeśli tak to jakie, bo przyznam, ze jakieś kufry, szyby itd mnie nie interesują)? Bardzo proszę o pomoc w tej kwestii.
  4. bonhart88 Masz rację nigdy nie miałem swojego motoru, ale nie oznacza to, że nigdy na żadnym nie jeździłem. Mam porównanie i jestem przekonany, że raczej nie zapragnę ścigacza czy enduro. Co do wydatków, to tak jak napisałem, chciałbym kupić sobie maszynę na kilka lat, więc stąd mój dylemat. W przyszłym roku czy za dwa lata wiem, że będę miał zaplanowane inne wydatki. luis71 Może zabrzmi to mało profesjonalnie, ale przy wyborze motocykla kieruję się głównie jego wyglądem. Jak napisałem jestem laikiem w dziedzinie motoryzacji więc decydującym czynnikiem jest estetyka i praktyczność (bezawaryjność i łatwość obsługi). Shadow od strony wizualnej bardzo mi się podoba, ale przyznam, ze naczytałem się opinii, że po dwóch latach będę miał ochotę przesiąść się na coś większego.... Maniu_85 Sorry za (pewnie idiotyczne) pytanie, ale do czego właściwie służy ten kranik? Doczytałem, że używa się go jak kończy się paliwo tak? Używa się go także w innych sytuacjach? A co z ogólnymi radami dotyczącymi zakupu? Co brać pod uwagę?
  5. Hej : ) Jako, że to mój pierwszy post chciałem zacząć od przywitania i pogratulowania wiedzy co poniektórym użytkownikom. Przejrzałem trochę to forum i wiedza jaką tu znalazłem okazała się mi bardzo przydatna. Dzięki. Stoję właśnie przed zakupem nowego (używanego) motocykla. Mam 187 cm wzrostu i ważę 80 kg. Zdecydowałem się na Hondę (z góry przepraszam użytkowników innych marek za ignoranctwo z mojej strony). I przyznam, że dopóki nie przeglądnąłem kilku tematów na tym forum byłem zdecydowany na VTX 1300. Wiem, że wielu z Was napisze, że na początek to mam sobie kupić coś małego aby trochę się nauczyć jeździć, jednak ja podjąłem już decyzję i nie bardzo stać mnie będzie na zmienianie motocykla co sezon lub dwa, dlatego chciałbym kupić coś co będzie mi służyło przez najbliższych kilka lat. Suma jaką chcę przeznaczyć na zakup to ok 25 tys. Tak jak wspomniałem do tej pory byłem przekonany, że będzie to 1300, ale jak naczytałem się wadach tego motoru: - gaźnik (mechanik ze mnie żaden, a z tego co piszecie wtrysk jest dla większych laików) - brak kontrolki rezerwy paliwa - pojedyncza tarcza hamulcowa Zaczynam mieć poważne wątpliwości. Chciałbym kupić motocykl co do którego będę miał większą pewność, że będzie bezawaryjny. Zacząłem więc brać pod uwagę także model 1800 jak i shadow 750. Przykładowo za 25 tyś mogę mieć: vtx 1300 - 2007 vtx 1800 - 2004 shadow 750 - 2009 Co tu zrobić? Co wybrać? Czym w ogóle sugerować się przy zakupie motocykla? Rocznik? Wyposażenie (jeśli tak to jakie, bo przyznam, ze jakieś kufry, szyby itd mnie nie interesują)? Czy z tym gaźnikiem a tym samym regulacja ssania jest naprawdę tyle zachodu? Bardzo proszę o opinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...