Skocz do zawartości

mbolek1991

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mbolek1991

  • Urodziny 09/26/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Giełzów

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZX6R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia mbolek1991

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Tak tu są cewkofajki, jak je sprawdzić? lub sprawdzic impulsator? Bo poziom paliwa w gaźnikach i zawory są ok
  2. Motocykl będzię gorący i bedę go odpalał normalnie i jeżdził, a jak pocisne troche szybciej to wtedy tak sie dzieję że zaczyna chodzic na dwa gary
  3. a czy może być potrzebne synchro gaźników? bo luzy zaworowe były robione na wiosne
  4. Witam, mój motocykl to Kawasaki ZX6R 636 rok produkcji 2000, mój problem wygląda następująco: motocykl odpala normalnie pochodzi chwile na ssaniu rozgrzeje go wsiadam i jadę, wkręca sie na obroty normalnie w pełnym zakresie, jeśli jeżdżę z prędkościami do 120 km/h jest ok chodzi dobrze moge go gasić odpalać i jeżdżić cały dzień, ale jeśli tylko zacznę odkręcać bardziej tzn 160km/h-200km/h nagle przestaje chodzic jakby na dwa cylindry a jak wcisnę sprzęgło to gaśnie, potem bardzo ciężko go odpalić ledwo co łapie jak się go bardzo długo kręci to odpali , chodzi na dwa cylindry a potem całekim gaśnie i niechce zapalic. Kolektory wydechowe 1 i 4 sa ciepłe, a 2 i 3 gorące że nie da się dotknąć, po dzisiejszym wyjeździe nie sprawdzałem świec, ale ostatnio było tak samo wykręciłem świece i wszystkie miały taki sam kolor taki jasny jakby piaskowy, i każdą sprawdziłem przy motorowerze i wszystkie miały iskrę, zmieniłem też moduł zapłonowy ale nadal jest to samo, co może być z tym motocyklem z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
  5. Luzy były takie że 0,20mm listek wchodził a 0,25mm już nie, płytki były 3.35 a założyłem 3.30, na ssących też cieńsze płytki założyłem i wszystko jest elegancko a na wydechu teraz tak że nawet listka 0,10mm nie mogę włożyć zły pomiar płytek teraz sprawdziłem jeszcze raz mój błąd, temat do zamknięcia
  6. Witam mój motocykl to Kawasaki ZX6R rok produkcji 2001, silnik 636. Zawory są po regulacji robiłem to sam i nie jest to pierwsze moto przy którym to robiłem wcześniej była WR, ale do rzeczy luzy na niektórych zaworach były za ciasne więc zdjąłem wałki (oczywiście wszystko ustawione na znaki) wyjąłem szklaneczki i zmierzyłem płytki które były do wymiany, kupiłem odpowiednie płytki i wszystko złożyłem i teraz pojawia sie problem luzy na zaworach ssących są idealne, ale na wydechowych są strasznie ciasne co jest bardzo dziwne bo założyłem cieńsze płytki o 0,05mm, co może być tego przyczyną?
  7. Czyli to wszystko wina wyechu? i co teraz kupować oryginał? Są blokowane napewno będzie spadek mocy:(
  8. Witam to mój pierwszy post na tym forum więc chcem Wszystkich serdecznie przywitać:) Posiadam Yamahe WR 426F rocznik 2001, mam pewien problem, silnik pracuje nierówno i strzela w wydech, świeca jest dosyć obkopcona, wydaje mi się że to wina źle wyregulowanego gaźnika, rozrząd jest dobrze ustawiony, filtr powietrza czysty, luz na zaworach odpowiedni. słyszalem opinie że w WR-kach nierówna praca to normalka i że pomaga odpięcie czujnika położenia przepustnicy oraz ACV mod, robiłem i to i to, odpięcie czujnika dało mała poprawe ale to ciągle nie to. Chciałbym sie dowiedzieć jak wyregulować gaźnik w tym motocyklu aby wszystko było ok. Dodam jeszcze że motocykl na obroty wkręca się dobrze jedynie przy jeździe ze stała prędkościa jest problem, wydech jest przelotowy czy to może mieć coś do rzeczy? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...