
Pajka
Forumowicze-
Postów
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
Honda CMR 125
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Ostróda
Osiągnięcia Pajka

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Witam. Mam problem z kopnikiem do mojej Hondy. Zaczęło się, że po odpaleniu z silnika dochodziło dziwne brzęczenie, jakby nie do końca zazębiły się zębatki. Mój mechanik stwierdził, że winą jest zużyty wałek kopnika. Po długich poszukiwaniach udało się dostać używkę, przy okazji zamówiłem nową sprężynę w serwisie i w końcu doczekałem się wymiany. Niestety u mechanika był sam silnik, ramę w tym czasie odświeżałem (malowanie itd). Po odebraniu silnika założyłem kopnik i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że kopnik nie odbija tak jak powinien a do tego po "brzęczenie" nie ustąpiło. Wygląda tak, jakby kopnik nie wracał do końca (czasami wraca samoczynnie, przeważnie cofam go nogą), ale gdy docisnę ręką go w stronę przedniego koła brzęczenie ustaje. Po zgaszeniu motoru kop-mik przeskakuje. Nie wiem co może być przyczyną, czy ja w złym położeniu przykręciłem kopnik, czy może mój mechanik coś nie do końca dobrze poskładał. Nagrałem filmik, żeby zademonstrować na żywo jak to wygląda. Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi, chcę oddac motor do innego mechanika ale nie chciałbym, żeby mi jakieś bajki wkręcił. Proszę o pomoc i jakieś sugestie...
-
Wszystko o Hondzie CRM 125/250
Pajka odpowiedział(a) na Jackuzy temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Ludziska ratujcie, potrzebują wałka kopnika, najlepiej cały komplet. Może ktoś z Was ma gdzieś coś takiego albo ma namiary na kogoś kto może mieć?? -
Witam. Poszukuje wałka kopnika do Hondy CRM 125. Osoby posiadające takie "cudo" proszę o kontakt. Mój nr telefonu 606924599 Paweł
-
Wszystko o Hondzie CRM 125/250
Pajka odpowiedział(a) na Jackuzy temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
U mnie nie ma zbiornika na olej, mam odłączony i sam robię mieszankę. Biały zbiornik nad dyfuzorem to zbiornik wyrównawczy na płyn chłodniczy - jest połączony wężem z chłodnicą. Oleju powinieneś wlać 0,7 L i powinno być w oczku, nie wlewaj więcej i nie powinno być go więcej. Może wcześniej ktoś wlał więcej oleju lub z dostaje się płyn chłodniczy do oleju, nie bardzo znam się na mechanice także to tylko przypuszczenia. -
z nsr dorobilem inne tulejki i przedluzenie mocowania przedniego zacisku:) Cześć, wiem, że temat bardzo stary ale aktualnie jestem w trakcie wstawiania kół od NSR do mojej CRM. Nie masz przypadkiem jakiegoś rysunku adaptera do zacisku przedniego? No i jakie tulejki trzeba było zmieniać? Będę wdzięczny za jakieś info.
-
Wszystko o Hondzie CRM 125/250
Pajka odpowiedział(a) na Jackuzy temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
jeżeli chodzi o śrubę od spuszczania oleju to jest pod dźwignią zmiany biegów, jeżeli będziesz lał nowy olej to wlej Motula Daj maila to Ci wyślę serwisówki U mnie okazało się, że zamiast standardowego tłoka mam Polini 160 :) Wszystko fajnie ale trzeba było go wymienić niestety - koszt 380 zł... No ale za to powstał pomysł, żeby koła SM założyć :) Już kupione od NSR, za kilka dni będą zakładane, zobaczymy jaki będzie efekt końcowy. Myślę, że na miasto spokojnie wystarczy a na zmianę będą koła enduro. -
Wszystko o Hondzie CRM 125/250
Pajka odpowiedział(a) na Jackuzy temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Popatrz po kształcie, jeżeli wygląda tak samo to powinna pasować, ja kupowałem tak samo (nie mam już aukcji w historii bo bym Ci podał, którą kupiłem), ciężej było z klamką sprzęgła, musiałem trochę podszlifować bo nie pasowało, n ale jest ok. Jak chcesz serwisówkę to mam ale w języku francuskim i chyba hiszpańskim, nic innego nie udało mi się znaleźć. -
Wszystko o Hondzie CRM 125/250
Pajka odpowiedział(a) na Jackuzy temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
No ja też chyba sobie odpuszczę szukania ślizgu. Dostałem ostatnio kawałek dość twardego tworzywa, które da się wygiąć i dokręcić do wahacza, zobaczymy jak się będzie sprawowało. Zawsze to lepsze niż nic... -
Wszystko o Hondzie CRM 125/250
Pajka odpowiedział(a) na Jackuzy temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Cześć. Ja ostatnio zmieniałem cały napęd i kupiłem zębatki 14-40, takie są fabrycznie wstawiane. Po 2 wyjazdach w teren zamówiłem 13 na przód (a dopiero zaczynam zabawę z motorem), także zdecydowanie odradzam zakup 14-38 - typowo turystyczne przełożenie. Czeka mnie regulacja gaźnika i zobaczę jak będzie ale już odczułem różnicę przy zmianie o 1 ząb z przodu. Myślę jeszcze o wstawieniu 42 z tyłu. Czy macie jakieś pomysł skąd dorwać ślizg łańcucha na wahacz do CRM125 bo u mnie niestety go nie ma... -
Wszystko o Hondzie CRM 125/250
Pajka odpowiedział(a) na Jackuzy temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Może ktoś będzie mógł mi pomóc ze stopką boczną. Do CRM dostanie używki graniczy z cudem ale widziałem kilka do NSR 125. Wyglądają podobnie ale czy będzie można ją zamontować? Na przysład coś takiego: http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125-jc-22-stopka-boczna-kosa-i2152899115.html -
Jaki łańcuch do Hondy CRM
Pajka odpowiedział(a) na Pajka temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Jak tylko trochę przestanie mrozić to sprawdzę ilość ogniw i ilość zębów na zębatkach. Na allegro najczęściej są zębatki 13 lub 14 przednia i 38 tylna. Znalazłem jakiś plik DiD i tam jest opisane, że 12-36 i 108 ogniw. Wymienię na 13-38 ale czy w takim wypadku zmieniać ilość ogniw? -
Witam, Muszę wymienić napęd w motorze ale nie wiem za bardzo jaki łańcuch wybrać - zdecydowałem się na DiD 520 ale nie mam pojęcia ile ogniw powinien mieć, znalazłem zestaw napędowy z łańcuchem 106 ogniw, ale wolę się upewnić.
-
Teraz wszystko jasne -wielkie dzięki za pomoc.
-
Chodzi i o olej w skrzyni, po prostu nie mogę znaleźć śruby do spuszczenia. W serwisówce jest oznaczona śruba ale jakoś nie jestem pewny czy to ta sama coja znalazłem w moto, dla mnie to ona wyglądała jak śruba do skręcania obudowy a nie jak do spuszczania oleju :(
-
Witam. Może dla niektórych to głupie pytanie, ale nie wiem ja spuścić olej z motoru. W samochodzie zawsze jest śruba w misce olejowej a w motorze nie mogę znaleźć tej śruby. Według mnie powinna być w najniższym miejscu silnika ale jakoś nie widzę jej. Może macie jakieś zdjęcie albo fotkę, która to śruba :(