Skocz do zawartości

artiwie15

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    WLKP

Osiągnięcia artiwie15

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzieki za zainteresowanie tematem. Osobiście przejrzałem wszystkie propozycję i mam dwóch faworytów. Ma ktoś może porównanie? Jeździł ktoś tymi motocyklami? Jak z awaryjnością. Uważam , że BMW jest większe i lepiej bym na nim wyglądał, chyba , że to tylko moje wrażenie po zdjęciach. http://olx.pl/oferta/triumph-st-1050-sprint-CID5-IDfprBx.html#ee061ee291 http://olx.pl/oferta/triumph-sprint-st-1050-doinwestowany-krakow-CID5-IDfLTUz.html#a0e4e573c2;promoted - kolor świetny http://olx.pl/oferta/bmw-k-1200s-org-przebieg-42-tys-km-esa-abs-oferta-prywatna-stan-idealny-CID5-IDfia4w.html#43b542936a Kolega który miał już 30 motocykli w życiu doradza mi bandita 1250, też nie jest zły ale jakoś nie przemawia do mnie. Pozdrawiam
  2. Klas500 rozumiem ze Twoja jest to sie ją podziel. Podobny to nie taki sam prawda? Uwazam ze sa podobne wygodne duze turystyki.
  3. Ladna. Jakby miala kufry to bym sie nie zastanawial. Fajny kolor w ogole i dobra cena
  4. Rocket nie moj styl. Tiger podobny typ do wiadra i z wygladu mi sie nie podoba. Co do motocykli tadeo wszystkie to naked bike jak pisalem wczesniej wolalbym owiewki. Powiem szczerze ze podoba mi sie 1050st basz bmw lub vfr800 tylko czy faktycznie nie beda one za male. Bmw i 1050 jest malo jak mam przejechac 150 km tylko po to by sie przymierzyc to troche lipa..
  5. Witam, pożegnałem się ostatnio ze swoim Varadero 1000, chcę kupić coś innego po 3 latach z motocyklem po prostu znudził mi się szukam czegoś innego. Poszukuje czegoś do 20 tys zł. Jeżeli będzie za 13 też się nie pogniewam:) Szukałem w internecie różnych motocykli i zgłupiałem. Mam 194 wzrostu nie chciałbym wyglądać co najmniej dziwnie na motocyklu. Moje wymagania: W miarę świeży wygląd, Motocykl szosowo - turystyczny - 100% asfalt ewentualnie jakieś gorszej jakości asfalt, lubię dalsze wypady. Rocznik minimum 2000, Najlepiej jakby posiadał kufry boczne i centralne super by było gdyby były to oryginalne żeby się ładnie z motocyklem komponowały, Musi być mocniejszy od Varadera Silnik rzędowy ale Vką też nie pogardzę Możliwość przewozu pasażerki z tyłu w miarę normalnych warunkach Pozycja wyprostowana, Nie chciałbym aby był wielce paliwożerny - Varadero spalało 7,5 minimum także jeżeli spali mniej to będzie super. Co do marki obojętnie, nie pogardzę nawet jakąś egzotyczną marką. Wolałbym wersje z owiewkami, chyba , że spodoba mi się naked, Co oglądałem w necie: Bandit 1250 SV 1000 VFR800 FJR 1300 ( przeraza mnie spalanie) BMW 800ST Moze K1200S lub triumph 1050 sprint? Prosze o pomoc specjalistów od motocykli, niestety moja wiedza się już skończyła i nie potrafię znaleźć innych ofert. Z góry dziękuję!
  6. Spalanie realne takiego cacka? Troche teraz poczytałem o tym sprzecie w necie i chyba naprawde najlepsza propozycja. Myślę ,że bezdroza takie jak szutry, polne drogi czy leśne ścieżki mu nie straszne? Jeżeli tak to chyba jest to moto jakie szukam:)
  7. Varadero za 10 tys takie najtansze sie zaczynaja. Tez o nim wlasnie myslalem tylko czy przebiegi dla nich 50 tys rowna sie z powazniejszym remontem? Varadero 1000 czy 750? CHyba nie ma 750 jakies błedy w aukcjach chyba są :)
  8. Witam! Panowie mam pytanie, szukam w necie informacji na dany temat ale jest tego tyle ,że można się pogubić. Chce przejechać kawałek Europy Niemcy, Francja , Włochy do Polski. Ja sam mam 195 cm i 108 kg, mój pasażer dużo mniej mała kobietka:) Chce kupić moto , które bedzie niezawodne i pokona taka trasę bez awaryjnie. Chciałbym móc też w miarę spokojnie śmigać po autostradzie jak i wjechać w lżejszy teren typu szutry - aby dojechać w jakiejś mniej znane atrakcje. Oczywiście musi być tez wygodne na takie dalekie trasy, mieć trochę mocy w zapasie. Cena jaka mnie interesuje to około 10 tys zł. Moto ma przy spokojnej jeździe spalić około 6 litrów. Rocznik około 2000 najlepiej. Myślałem nad transalpem badz cos podobnego - martwi mnie tylko czy bedzie wygodny na tak dalekie trasy i czy predkosc 150 km/h we dwojke nie bedzie dla niego meczaca.. Devilke też brałem pod uwage. Pan European stwierdziłem ,ze bedzie za dużo no i raczej w polną dróżkę to ja nie wjade. Raczej byłbym za Hondą jakos nie mialem problemow z Hondami z Suzuki już tak średnio no ale wiadomo jakt o bywa, Może Yamaha TDM? Panowie doradzcie , które wersje za taką kwotę mógłbym wybrac i co by było najlepsze na taka przygodę. Ewentualnie z jakim max przebiegiem szukać. Czy kupując taki motocykl z przebiegiem 50 tys km musze liczyc się z remontem silniczka? Pozdrawiam fanów motocykli!
  9. Na dominatorze jezdzilo sie fajnie, raczej w dlugie trasy nie jezdzilem, troche po asfalcie pozniej zjezdzalem na polna takze ze stala predkoscia nie jezdzilem ani w dalsza trase. Transalp wydaje sie wiekszy od domi, tener tez jest dosyc duzy. Mi sie dobrze jezdzila na dominatorze zas chlopaki mowili ,że motor moglby byc dla mnie troche wiekszy, ale zas wiekszy nie bedzie sie nadawac na lekki lub sredni teren. Raczej nie bede nim sie wybieral nad morze , mam auto a jakbym chcial jezdzic w takie trasy kupilbym bandita. Ja jednak wole cos na krotkie odcinki, troche polnej troche asfalt. Ostatnio poczytalem tez troche o BMW, niby czesci nie sa takie drogie a silnik ten rotax ponoc bez awaryjny, moze nawet jest wiekszy od domi? A bmw jak radzi sobie w terenie? Ponoc aprilla to jest to samo a duzo tansza od BMW moze aprille? Pozdrawiam Troche poczytalem juz w necie, twierdze ze aprilla i BMW raczej nie nadaje sie w teren.. Faworytami sa: Dominator dosyc czesto trzeba go serwisowac chociaz fajny jest Transalp - tez mi sie podoba V super, tylko ze za ta cene 95 r i nie wiadomo w jakich stanach Tenere - tez super tylko czy dobry? SLR odpada:) Dominator wychodzi ze moze byc najmlodszy (mozna wyrwac 98r lub 96r), tylko co z tych motocykli bedzie najlepsze? Ogolnie jestem koneserem jesli chodzi o auta takze o motor napewno tez bede dbac - czesci raczej oryginalne. Tylko nadal pytanie co wybrac do mojego wzrostu i moich upodoban( lekki teren, lub sredni, troche szosy na dalekie wyprawy nie mam zamiaru sie wybierac ale moze kiedys, raczej teren) Co myslicie o tych dominatorach: http://motoallegro.pl/honda-nx-650-dominator-zarejestrowana-w-polsce-i1901109454.html http://otomoto.pl/honda-inny-dominator-650ccm-M2757300.html http://otomoto.pl/honda-nx-nx-650-dominator-nx650-dr-kl-M2947284.html http://motoallegro.pl/nx-650-dominator-carbon-monster-energy-i1917199964.html tenere: http://otomoto.pl/yamaha-tenere-660-xtz-tenere-xt-1997-rok-M2890288.html http://motoallegro.pl/yamaha-xtz-660-tenere-super-tenere-750-i1914063658.html http://otomoto.pl/yamaha-xtz-660-tenere-M2646511.html transalp ciezko: http://motoallegro.pl/honda-xl-600-transalp-najtaniej-zyleta-i1905563074.html cos takiego http://motoallegro.pl/suzuki-xf-650-freewind-transalp-dr-xt-i1920105400.html suzuki ladne , nie drogie , ale jak w terenie?
  10. slyszalem o tym oleju co 3 tys dlatego pytam na forum i szukam takze alternatyw. Zapomnialem dodac ze mam 194 wzrostu. A moze tenere? Transalp jest wieksze od domi ale tak jak pisalem za ta cene to 94 r czy to juz nie za stary motocykl? Z jakimi przebiegami unikac motocykli?
  11. Witam znawców tematu! Planuje zakup motocykla - jakieś umiejetnosci posiadam jeździlem pozyczonym dominatorem z 98r. Jestem laikiem w tym temacie tzn, kiedy wymieniac olej, na co zwraca uwage przy zakupie, kiedy regulowac zawory itp. Przymierzam sie do zakupu motocykla enduro , chce kupic cos w lutym za kwote od 5 tys do 6 tys zl. Szukalem dosyc dlugo na allegro i na forach. Za ta cene moge kupic Dominatora max do 98 r, mysle ze kupno egzemplarza z 93r mija sie z celem. Z tego co slyszalem warto kupic dominatora z 95 r - produkowany w japonii pozniej we wloszech. Myslalem tez nad transalp ale za ta cene kupie max 94 r lub 95r, fajny jest tez slr hondy. Cagiva tez jest fajna ale slyszalem ze problemy z czesciami sa, BMW to samo. Panowie i Panie prosze doradzcie cos dla mnie, zeby nie bylo zbytnio awaryjne i jesli cos nawali moge sam naprawic(znam sie na mechanice samochodowej poprostu nie wiem jak z eksploatacja w motocyklach) motor moze byc porysowany - i tak bede malowac na jakis oryginalny kolor. Bede jezdzic w trybie mieszanym tj- troche szosa troche drogi polne nie jakis mocno agresywny teren chociaz tez mam zamiar rzadko ale wjechac w mocniejszy teren. Z góry dzieki za odpowiedzi! Doradzcie takze z jakich rocznikow najlepiej kupic dany motor a jakich rocznikow unikac.To moj pierwszy post takze prosze nie zrownajcie mnie z ziema. Aha i mam na imie Artur pozdrawiam:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...