Skocz do zawartości

mickelo

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    ross-on-wye

Osiągnięcia mickelo

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. 14 tys Troche poszperalem w serwisowce ktora podaje kilka mozliwych przyczyn : paliwo zlej jakosci, zbyt uboga mieszanka, cewka do wymiany lub co najgorsze zbyt zanieczyszczona komaora spalania
  2. Wymienilem tlumik na oryginalny ale teraz gasnie niemal za kazdym razem gdy obroty spadaja po naglym zakreceniu manetki poza tym latwiej odpola gdy odkrecam manetke - czyzby mieszanka byla zbyt bogata? Czy rzenie silnika moze byc objawem zbyt rozciagnietego lancuszkaa rozrzadu?
  3. Jastem posiadaczem ~DRZki od bardzo niedawna ale mam oryginalny wydech wiec zaloze go i porownam wtedy bede wiedzial czy to gaznik
  4. Raczej jakby paliwo nie dochodzilo, na jalowym biegu mam to samo tyle ze nie gasnie ale schodzi nisko jakby zaraz mial zgasnac poczym wraca - dzieje sie tak tylko gdy jest cieply a co do strzelania to i owszem czasem sie zdarza ale wydawalo mi sie ze te wydechy tak maja bo mam zamontowany RREMUS
  5. Witam! Od niedawna stalem sie posiadaczem Suzuki DRZ 400E 2002 i mam z nim problem. Otoz gdy silnik wchodzi na wysokie obroty zaczyna dziwnie pracowac, przytrzymujac manetke odkrecona silnik wchodzi jakby na wyzsze obroty i zaczyn dziwnie "rzec", dzieje sie tak na cieplym silniku, gdy dzieje sie to podczas jazdy moto nieznacznie traci moc (ma sie wrzenie jakby kolo uslizgiwalo sie ) Nie dzieje sie tak za kazdym razem ale bardzo czesto, poza tym czasami gasnie gdy zwalniam i o wiele latwiej pali gdy jest zimny choc nie wiem czy ma to cos wspolnego z moia glowna bolaczka. Prosze o pomoc i zgory dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...