-
Postów
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Jaworzno
Osobiste
-
Motocykl
YZF 750R
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia zielaq

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Witam Jak w tytule do sprzedania bardzo fajny motocykl. Szczegóły i zdjecia w ogłoszeniu http://tablica.pl/oferta/yamaha-xtz-660-CID5-ID44cVb.html
-
Okazało sie ze motocykle z tego roku są dławione w sposób mechaniczny tzn krócce ssace od gaźników mają mniejsza średnice.Należy wymienic je na nowe lub po prostu obciac nadmiar gumy.
-
Moto poskładane, nie było to tak trudne jak myslałem jednak opisze na co zwrocic uwage i co mi przysporzyło kłopot : Przy składaniu rozrzadu trzeba zwrocic uwage na znaki bo są dwa rodzaje : na kołach zebatych i na wałkach zaraz przy kołach zebatych ( małe kropki jak po szpilce ) i to własnie te małe kropeczki na wałku trzeba ustawic zgodnie ze znakami. Płytki mierzone były suwmiarką elektroniczna i faktycznie okazało sie ze wszystkie 20 trzeba było nowe. Szczelinomierz uzywałem wyskalowany co 0,01mm , luzy regulowałem zgodnie z tabelką z serwisówki , a gdy nie mogłem odczytac nr płytki użyłem suwmiarki elektronicznej i na tej podstawie dobierałem płytki. Dorobiłem sobie przyrząd do obracania wałem ( zawsze przeciwnie do wskazówek zegara ), przyda sie tez dobra latarka led, łatwiej wypatrzyc znaki. Korzystając z okazji ze wszystko było na wierzchu wymieniłem kable i fajki, wyczysciłem układ chłodzenia i zalałem nowym płynem. Moto odpaliło od strzała , odrazu pracowało równiej no i reakcja na gaz jakby lepsza. Generalnie opłacało sie poswiecic tyle czasu i zrobic to samemu. Satysfakcja jest :)
-
Maszyna odżyła po regulacji, silnik pracuje o niebo lepiej. Do pełni szcześcia potrzeba : nową oponę na tył , łozysko przedniego koła i można by zrobić synchronizacje gaźników. Sprzedaje bo z asfaltu zjeźdzam w teren :D Co do odblokowania : moto miało zwezki na kruccach ssacych , zostały przerobione na pełny przelot. Moto do tej pory miało 25km mniej wiec i silnik troche mniej był wyżyłowany. cena do negocjacji ( oczywiscie za darmo nie oddam ) Zainteresowanie jest , ale czesto słysze ze za ta cenę to mozna kupic z 2000 yamahe. Z doświadczenia wiem ze rocznik to nie wszystko. Przykładem jest kumpel ktory kupił bandita 98r za 4 tys , obecnie po zainwestowaniu kolejnych 4 tys sprzet doprowadzony jest do porzadku pozdrawiam i zapraszam na ogledziny
-
Witam Do sprzedania yzf 750 wiecej informacji telefonicznie http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2821346842
-
Moto odpaliło bez problemu , rożnica jest odczuwalna duzo lepiej pracuje , odpala wiec opłacało sie. Wszystko poskładałem i próbuje sie nacieszyc końcówka dobrej pogody :)
-
Dzieki ostatnie dwa dni spedziłem w garazu ,luzy ustawione , nowe kable , swiece, wyczyszczone gaźniki :) mam jeszcze pytanie czy jest jakaś specjalna procedura odpalania po takim przeglądzie?
-
okej płytki zamówione 15 szt będzie nowych resztę się wykorzysta, mam nadzieje ze maszyna się odwdzięczy lepsza pracą za te godziny spędzone w garażu :)
-
Witam Jak w tytule , jak oddławic wersje 4hn 98ps do wersji 4hd 125ps ?? rok 1993
-
Luzy pomierzone , używałem szczelinomierza 0,03 - 0,1 co 0,01 , i dalej 0,1 0,2 0,3 Teraz pytanie dlaczego luzów na ssącym praktycznie nie ma ? a na wydechowym są w okolicy dolnej granicy ? Czy w yzf wyklepują się gniazda ? czy jest jakiś inny powód zmniejszania się luzów ? Jakiej granicy się trzymać dobierając nowe płytki ?
-
up
-
Narazie tego nie sprawdze , bo moto jest rozłozony , jutro biore sie za czyszczenie gaźników i sprawdzenie luzów zaworowych :) okej moto rozebrane , gaźniki na wierzchu pokrywe zaworów odkreciłem i zastanawiam sie jak pomierzyc te luzy jak tam ciasno okropnie ? no i chyba płytki sa od spodu popychaczy :/ czy moze sie myle ?
-
Motocykl w mojej mieścinie jest od bardzo dawna, powodem sprzedazy był śliżg złamana ręka i żona właściciela ;) nastepnie miał go typek który faktycznie nie dbał o sprzęt ale na szczescie miał go rok i znowu rok stał przez zepsuty exup . Teraz moja kolej , nie lubie jak ze sprzętem jest coś nie tak wiec szukam przyczyny. Do tej pory zrobiłem 500km i oprocz tego delikatnego postukiwania/ terkotania wszystko jest w miare ok A czy po naciśnięciu sprzegła stukanie powinno zniknąc ?
-
zaciekawiła mnie ta metoda , wiec ide sprawdzic odrazu :) no i napinacz zbadany , trzeba było ściągać bak i spuścić płyn chłodniczy :/ napinacz zmierzyłem grzybek wysuniety jest na 15mm maksymalne rozwarcie 22mm czyli do konca jakies 7mm = 6 ząbków Czy zawory mogą tak hałasować jak opisałem wyżej ? mam nadzieje ze to nie panewki sie odzywaja :/